Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Regulator ciśnienia paliwa 2.2 I-CTDI

VII

Najlepsza odpowiedź muzyczka , 14:40, 10.02.2016

Mechanik powiedzial ze na listwie jest czujnik . Poprostu czasami przerywa delikatnie jak sie gaz dodaje.

 

Masz jeszcze zawór mechaniczny na końcu listwy CR - jeżeli jest walniety to auto długo kręci i słabo odpala po dłuższym postoju. No i jeszcze jest czujnik cisnienia - tez na listwie. Cala listwa uzywana zarowno z zaworem i czujnikiem to smieszne pieniadze (ostatnio kupowalem za 40pln).

 

Ale co konkretnie jest u Ciebie - to musisz sprawdzic jakie wywala bledy o ile wywala. Nie wyrzucaj 700pln dopóki sam nie sprawdzisz przynajmniej najprostszą medota w czym lezy problem.

 

Czesto za spadki cisnienia jest tez odpowiedzialny blednie podlaczony filtr paliwa lub filtr paliwa innej marki niz Bosch.

Jak masz zdiagnozowany czujnik to proponuję samemu kupić za te 40 zł  i wymienić . 

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
11 odpowiedzi w tym temacie

#1 19stelmach93

19stelmach93
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:17, 08.02.2016

Witam. Mam do wymiany regulator cisnienia paliwa 2.2 ictdi . Jak to wyglada ? Prosiłbym o zdjęcie. CzASAMI przy przyspieszeniu sie dlawi . Mechanik odczytał ten błąd. 


  • 0

#2 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1,280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:12, 08.02.2016

Jaki błąd?Jak auto odpala?Jakie masz wartości ciśnienie w trakcie jazdy pod obciążeniem?Mam rozumieć że mechanik jechał z tobą w samochodzie z podpiętym diagnoskopem .Co ci powiedział na pompie czy na listwie?


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 21:29, 08.02.2016

  • 0

#3 19stelmach93

19stelmach93
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:14, 08.02.2016

Nie byłem przy Tym. Ale powiedział ze do wymiany jest regulator cisnienia paliwa . 700 z robocizna 


  • 0

#4 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1,280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 21:33, 08.02.2016

Skoro go zdiagnozował i bierze odpowiedzialność za diagnozę to ok. Za nim zdecydujesz się na wymianę to go o to zapytaj bo 700 drogą nie chodzi i żeby się nie okazało że po wymianie będzie jeszcze coś :)


  • 0

#5 19stelmach93

19stelmach93
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:36, 08.02.2016

Tylko chce go kupic sam uzywany taniej wyjdzie. Tylko jak to wyglada ?


  • 0

#6 nie2dampi

nie2dampi
  • Forumowicz
  • 192 postów
  • Skąd:zielona góra
  • Silnik:2.2
  • Wersja:i-CTDI
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Tourer CN2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:01, 08.02.2016

Pewnie chodzi o czujnik ciśnienia znajdujacy sie na listwie CR. Najlepiej  jakbyś znal kod błędu . podjedz i zapytaj albo kup sobie tani tester ELM327 na bluetooth i sam zczytaj błedy , napewno sie jescze przyda.

 

Powodzenia


  • 0

#7 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1,280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 22:32, 08.02.2016

Musisz mieć numery oryginału spisane z części .A co będzie jak kupisz sam wymienisz i nic się nie zmieni?Co z tego że kupisz sobie tandetny tester do odczytu błędu -tylko do odczytu.Jeżeli wydaje się to takie proste to po co diagnozować . Jeśli masz nadmiar gotówki to strzelaj.Gorzej jak nie trafisz wtedy będzie 700 + jeszcze .Jak oddajesz auto do warsztatu to mechanik odpowiada za części i ewentualną złą diagnozę.WAŻNY JEST ODCZYT PARAMETRÓW RZECZYWISTYCH - na ich podstawie stawiasz diagnozę nie zrobisz tego tanim testerem. Zrobisz jak zechcesz 


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 22:42, 08.02.2016

  • 0

#8 marcinem8900

marcinem8900
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:szydłowiec
  • Silnik:2.2
  • Wersja:sport
  • KM:172KM 410NM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:09, 08.02.2016

Za regulacje cisnienia w cr 2 odpowiedzialny jest zawór wydatku na pompie. Przykrecony na 3 srubki torx 25 a wyglada tak; http://allegro.pl/za...5652937107.html


  • 0

#9 mic

mic
  • Forumowicz
  • 118 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:14, 09.02.2016

Masz jeszcze zawór mechaniczny na końcu listwy CR - jeżeli jest walniety to auto długo kręci i słabo odpala po dłuższym postoju. No i jeszcze jest czujnik cisnienia - tez na listwie. Cala listwa uzywana zarowno z zaworem i czujnikiem to smieszne pieniadze (ostatnio kupowalem za 40pln).

 

Ale co konkretnie jest u Ciebie - to musisz sprawdzic jakie wywala bledy o ile wywala. Nie wyrzucaj 700pln dopóki sam nie sprawdzisz przynajmniej najprostszą medota w czym lezy problem.

 

Czesto za spadki cisnienia jest tez odpowiedzialny blednie podlaczony filtr paliwa lub filtr paliwa innej marki niz Bosch.


Użytkownik mic edytował ten post 18:15, 09.02.2016

  • 0

#10 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1,280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 20:54, 09.02.2016

Potwierdzam słowa przedmówcy .Najpierw zdiagnozuj potem wymieniaj. Ale rozumię że nie masz w ,,domu,, odpowiedniego sprzętu i wiedzy więc pewnie będzie to warsztat i diagnoza mechanika


Użytkownik backdraft998 edytował ten post 20:54, 09.02.2016

  • 0

#11 19stelmach93

19stelmach93
  • Forumowicz
  • 40 postów
  • Skąd:Tarnów
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 23:28, 09.02.2016

Mechanik powiedzial ze na listwie jest czujnik . Poprostu czasami przerywa delikatnie jak sie gaz dodaje.


  • 0

#12 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2,946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 14:40, 10.02.2016   Najlepsza odpowiedź

Mechanik powiedzial ze na listwie jest czujnik . Poprostu czasami przerywa delikatnie jak sie gaz dodaje.

 

Masz jeszcze zawór mechaniczny na końcu listwy CR - jeżeli jest walniety to auto długo kręci i słabo odpala po dłuższym postoju. No i jeszcze jest czujnik cisnienia - tez na listwie. Cala listwa uzywana zarowno z zaworem i czujnikiem to smieszne pieniadze (ostatnio kupowalem za 40pln).

 

Ale co konkretnie jest u Ciebie - to musisz sprawdzic jakie wywala bledy o ile wywala. Nie wyrzucaj 700pln dopóki sam nie sprawdzisz przynajmniej najprostszą medota w czym lezy problem.

 

Czesto za spadki cisnienia jest tez odpowiedzialny blednie podlaczony filtr paliwa lub filtr paliwa innej marki niz Bosch.

Jak masz zdiagnozowany czujnik to proponuję samemu kupić za te 40 zł  i wymienić . 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq