Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Falulące obroty


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:58, 28.01.2010

Witam wszystkich ...
mam problem z moim accordem mianowicie miałem zmieniany silnik został włożony taki sam czyli 20 16v f20z1 nie wiem jak pracował wcześniejszy silnik ponieważ kopiłem już z zatartym silnikiem problem polega na tym że falują mi obroty silnik nie schodzi mi na 900 obrotów czasami próbuje spaść ale zaraz znowu wskakuje na ok 1300 nie mam pojęcia co to może być taka sama sytuacja wstępuje na lpg jak na bp
Moje odczucie z wcześniejszych samochodów to silnik krokowy ale nie jestem pewien jak go sprawdzić..??..wygląda to tak jak by nie mógł zejść z sania
  • 0

#2 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:30, 28.01.2010

Może nieszczelność w dolocie?
  • 0
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#3 szo

szo
  • Forumowicz
  • 71 postów
  • Skąd:żory
  • Paliwo:PB
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:53, 28.01.2010

miałem podobne objawy gdy stał ostatnio na mrozie kilka godzin.Obroty skakaly 1000-2000 aby po rozgrzaniu silnika unormowac sie...hm....
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:32, 29.01.2010

Mam dokładnie takie same objawy w F18A3, wszyscy mi mówią że to silniczek krokowy. Ponoć na samodiagnostyce wyłapuje błąd silnika krokowego, ale nie wiem jaki jest kod błędu.
  • 0

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:36, 29.01.2010

Za te obroty na biegu jałowym odpowiedzialny jest rzeczywiście silniczek krokowy oraz brudna przepustnica.
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:03, 30.01.2010

Witam problem jak na razie rozwiązany przykręciłem śrubę regulacji obrotów na przepustnicy widocznie na starym silniku była za słaba kompresja i gasł..jak na razie jest ok
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq