Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Ssanie, sprzęgło, podciśnienie - w czym tkwi problem???


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:41, 27.01.2010

Witam szanownych forumowiczów !!!

Przesiadlem się niedawno z Hondy Prelude IV gen do Hondy Accord V 1997r (z grilem od 1998:P heh)
Już po kupnie były problemy: obroty, obroty: zostawaly w miejscu na ok. 1,5 sek i dopiero opadaly (oczywiście rzecz dziala się przy redukcji biegów) pozatym na biegu jalowym obroty plywaly ale nie spadaly do super niskich.Po przeczyszczeniu silniczka krokowego wolnych obrotow (ten po lewej), przeczyszczeniu przepustnicy, zalozeniu nowej uszczelki przy przepustnicy, wymianie kabli i świec samochód zaczal szalec.
Obroty zaczely wzrastac i opadac sekwencyjnie. Tzn. stoisz na swiatlach a obroty rosna do 1500 i opadaja, rosna i opadaja,rosna i... i tak bez konca Po przeczyszczeniu fast idle valve thermo (silniczek szybkich obrotów biegu jalowego) problem sekwencyjnego falowania obrotów ustal. Jednak silnik do dzis nie chodzi tak jak należy. Problem pojawia się przy zmianie biegu podczas jazdy. Jadac np. 60km/h na biegu 3 i zalozmy ze silnik ma wowczas 2700 obr zmieniamy bieg na 4. Po wysprzegleniu obroty wzrastaja do 2850 obr po czym normalnie opadaja. Problem ten wystepuje tylko na cieplym silniku, redukujac z kazdego biegu i w zakresie obrotów do 4000 obr. Powyzej sytuacja nie ma miejsca(dodam tez ze samochod ma gaz sekwencje i dzieje się to samo na gazie i na benzynie)
To nie wszystko :) Na zimnym silniku obroty zbyt szyko opadaja.Po zapaleniu dostaje jakby za malo paliwa. Mam silnik 2.0 w zasadzie taki sam jak miałem w preludzie i mam porownanie.
Teraz kiedy jest mroz musze jakies 3,5 sek pokrecic rozrusznikiem żeby pompa zaciagla paliwo.
Zre paliwa chyba ze 13/100.Gazu tyle samo

Moje podejrzenia na wymiane lub naprawe: sprzeglo się konczy, ssanie-coś z nim nie tak, gdzies zbiera się jakies podcisnienie ze dodaje mu dawke paliwa lub powietrza kiedy go nie trzeba.
Proszę Was o jakies sugestie.Możliwe ze ktos miał taki sam lub podobny problem.

Z góry dziekuje i pozdrawiam czytajacych

daacid
  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 20:49, 27.01.2010

Szczelność układu dolotowego sprawdziłeś? Może lewe powietrze?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 michael79

michael79
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • Skąd:TST/WOT/WT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lancer Sport/Intense + T z EVO
  • KM:136 do ok. 180
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 27.01.2010

Zdejmij rurę dolotową z przepustnicy, przytkaj dłonią wlot do przepustnicy i patrz jak się zachowuje. Tylko sprawdź na niskich i wysokich obrotach. Jak po całkowitym przytkaniu jeszcze pracuje to rzeczywiście lewe powietrze. Tylko nie zrób sobie krzywdy :!:
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:20, 28.01.2010

Witam Was. Chcialem dodac ze probowalem wszystkie te rzeczy i inne ale nie pomoglo.
Czy to moze byc wina zaplonu?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq