XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Tylny zacisk- co nie tak?
#1
Napisano 07:32, 19.01.2010
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#2
Napisano 09:18, 19.01.2010
http://www.accordklu...der=asc&start=0
Próbowałeś zestawu naprawczego ? Seth mi to poleca....i teraz po Twoim temacie zaczynam się zastanawiać czy to nie coś innego :-/ ale i tak kupię te zestawy naprawcze - nie zaszkodzi, a może pomóc
również nie mam ręcznego....a hamuje tylko prawa strona z tyłu - lewa tarcza nawet się nie zagrzewa podczas hamowania
#3
Napisano 09:26, 19.01.2010
Jeśli to nowy zacisk, bądz stary zregenerowany to jakoś nie widzę możliwości aby nie hamował ani ręczny ani normalny, skoro płyn dochodzi.
Jeśli nie hamowałby normalny to znaczy, że coś nie tak z ciśnieniem płynu hamulcowego na tym tłoczku lub tłoczek zapowietrzony, lub zapieczony.
Jeśli nie ma ręcznego a linka działa to zacisk uszkodzony, tzn ten mechanizm w środku zacisku od ręcznego- ale normalny hamulec powinien działać normalnie.
Pytanie jaki to zacisk? nowy czy używany?
Hamulec normalny wogóle nie działa? Na rolkach sprawdzałeś siłę hamowania ręczny/normalny?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#4
Napisano 10:01, 19.01.2010
#5
Napisano 13:13, 19.01.2010
ręczny przy podniesionym kole blokuje/hamuje koło, czytałem gdzieś że jak sie wymienia klocki z tyłu i zacisk sie wciska a nie wkręcai wciska może dojśc do uszkodzenia /wyrwania tego mechanizmu wewnątrz zacisku ale u mnie w obu zaciskach wszystko niby gra, zaero zapieczeń, rys na gładzi, śruby pływajace ok, gumki ok, i ni grzyba nie bangla, chociaż nie powiem linka ręcznego od tego koła działa/chodzi trochę ciężko.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#6
Napisano 13:16, 19.01.2010
Zacisk jest używany, jego stan oceniam na bardzo dobry
Znaczy jak ten stan oceniłeś? Nie no nie da się ocenić stanu zacisku na oko
Czy jak go kupiłeś to go regererowałeś? Wynieniłeś pierścień wewnętrzny uszczelniający tłoczek ? Jeśli nie to wymień, bo to że nie cieknie nie oznacza że jest dobry
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#7
Napisano 13:21, 19.01.2010
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#8
Napisano 13:23, 19.01.2010
Ja walczyłem z hamulcami dwa miesiące, winne były właśnie zaciski. Wystarczyło je zregenerować, czyli powymieniać wszystkie gumki i działa aż miło.
A dlatego tak długo mi zeszło bo sam to diagnozowałem. Jakbym zdał się na mechaników to już dawno by mi wymienili uwaga wymieniam:
- serwo!
- pompe ABS
- pompe hamulcową
- przewody hamulcowe
i cholera wie co jeszcze!!!
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#9
Napisano 13:25, 19.01.2010
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#11
Napisano 14:21, 19.01.2010
Tylne klocki hamulcowe na swojej obudowie (plaska powierzchnia opierajaca się o tłoczek lub zacisk z drugiej strony) maja taki wystający bolec. Tłoczek ma 2 wcięcia dzięki którym można go wkręcić ALE podczas wymiany hamulców zobaczyłem ze w te wcięcia wchodzi właśnie ten bolec i niejako blokuje tłoczek. Nie wiem jak wysuwają się te tłoczki w trakcie naciskana pedału hamulca ale ja podczas skladania ustawiłem tłoczki tak zeby rowki byly ustawione poziomo zeby bolec mógł w nie wejść - O ILE tłoczek wychodzi nie obracając się...
Nie wiem czy dobrze czy źle to zrobiłem ale powiem jedno: komu przy 60km/h na suchej nawierzchni po pociagnieciu za ręczny (nawet nie do oporu) blokują sie tylne koła?! Mi TAK
Mój wniosek: te rowki pewnie blokują tłoczek przed obracaniem się przy używaniu ręcznego i to o czym pisał tarjei86, ze mu klocek krzywo się zjechał... pewnie ten bolec postawił klocek krzywo... Polecam Wam to sprawdzić.
A jeśli jednak każdy wie ze tak powinno być a ja myślałem, że odkryłem amerykę to sorry, nie bijcie
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#12
Napisano 14:25, 19.01.2010
A jeśli jednak każdy wie ze tak powinno być a ja myślałem, że odkryłem amerykę to sorry, nie bijcie
Każdy to wie
Jak by ten bolec z klocka nie trafil w wycięcie na tłoczku to, tłoczek nie odbija do końca i powoduje palenie się tarczy
Wiem bo raz tak sam zrobiłem i tarcza była fioletowa po 30km
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#13
Napisano 16:54, 19.01.2010
[ Dodano: 2010-04-21, 16:55 ]
Pojechałem na stację diagnostyczną i pan magik stwierdził że: tylko ręczny od tego koła nie działa wcale, normalny działa. Sprawdziłem dzisiaj pod tunelem regulację i wygląda na tak że ten płaskownik do którego są zaczepione linki jest dość mocno pod kątem i wygląda to tak jakby jedna z linek się wyciągneła/urwała chociaż po zaciągnięciu niby jakiś posów linki przy zacisku jest. czy to są objawy naderwania i jej kresu możliwości bo po rozłączeniu rusza się bardzo ciasno/ciężko?
[ Dodano: 2010-04-27, 21:54 ]
Hmm kibe nadal, ogólnie jest tak
Hydrauliczny działa, ręczny nie.
Jak sprawdzałem przy dzwigni to wyglada tak że tzw. balanser nie jest równo czyli wyglada tak jakby ta linka od hamulca który nie działa sie wyciągneła, chociaż jak sie pociągnie to drugi koniec tez sie rusza. Czy przy zacisku jest coś do regulacji?
[ Dodano: 2010-05-04, 15:43 ]
Już wszystko ok. okazało się:
że tłoczek trzaba wkręcać na max do środka
ręczny od tego koło nie działał bo pękł pancerz przy mocowaniu linki do karoserii, linka posiada rurkę metalową i właśnie przy niej pękł panceż dlatego nic nie było widać dopiero po odkręceniu z mocowania.
Wszystkim chcącym pomóc w temacie dziękuję.
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych