XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Różnica pomiędzy F20z1 a F20z2
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:11, 18.01.2010
#2
Napisano 21:19, 19.01.2010
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:04, 20.01.2010
Roznica napewno jest w cisnieniu z1 ma 9,5 z2 ma 9 i mamy juz roznice w kucykach. F20Z2 podobno byl na rynek niemiecki produkowany gdyz oni maja ubezpieczenie czy cos tam od mocy a nie od pojemnosci. dlatego ma 115 KM a nie 136. a tak na dobra sprawe to wszystko inne jest takie samo.
Weź człowieku skasuj te brednie i się nie ośmieszaj ciśnienie 9 czy 9,5 to chyba na dojechanym silniku, pomyliłes ciśnienie ze stopniem sprężania. Już wiem co jest inne więc temat zamknięty. Stopień sprężania – to stosunek objętości powietrza w cylindrze silnika na końcu suwu ssania do objętości powietrza na końcu suwu sprężania. Ściślej to stosunek objętości cylindra silnika w dolnym martwym położeniu do objętości cylindra silnika w górnym martwym położeniu.
ps1 różnica tkwi w głowicy jest inna, komp sterujący i w f20z1 jest ostatni tłumik z dwururka.
ps2. pytałem o różnice mechaniczne a nie o to czemu taki zrobili.
#4
Napisano 19:20, 20.01.2010
Wg mnie to ze Tłumik ma dwie końcówki to raczej do rzeczy nic nie ma, estetyka raczej.
Skoro wiesz to po co pytasz, pytasz odpowiadam-zle?? to mnie popraw a nie naskakujesz.
i Jak piszesz to moze grzeczniej.
#5
Napisano 19:41, 20.01.2010
Weź człowieku skasuj te brednie i się nie ośmieszaj
hamuj się trochę
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:38, 21.01.2010
Ależ ja nikogo nie atakuje. Pytałem bo nie wiedziałem a jak już się dowiedziałem to odrazu podpowiadam na zaś jak by ktoś jeszcze pytał. Nie denerwuj sięMoze i pomylilem ale o jakies cisnienie chodzi.
Wg mnie to ze Tłumik ma dwie końcówki to raczej do rzeczy nic nie ma, estetyka raczej.
Skoro wiesz to po co pytasz, pytasz odpowiadam-zle?? to mnie popraw a nie naskakujesz.
i Jak piszesz to moze grzeczniej.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych