Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Różnica pomiędzy F20z1 a F20z2


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:11, 18.01.2010

Potrzebuje informacji na temat różnicy pomiędzy silnikami F20Z1 i F20Z2 Co różni te dwa silniki. Wiem że tłok i skok tłoka jest identyczny. i różnica tkwi w samej głowicy. Czy ktoś już przerabiał Z2 na Z1 i czy zmiana samej głowicy, ewentualnie aparatu zapłonowego i Ecu wystarczy? z góry dzięki
  • 0

#2 Marcinoo

Marcinoo
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Jaktorów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:19, 19.01.2010

Roznica napewno jest w cisnieniu z1 ma 9,5 z2 ma 9 i mamy juz roznice w kucykach. F20Z2 podobno byl na rynek niemiecki produkowany gdyz oni maja ubezpieczenie czy cos tam od mocy a nie od pojemnosci. dlatego ma 115 KM a nie 136. a tak na dobra sprawe to wszystko inne jest takie samo.
  • 0
Drive Or Die

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:04, 20.01.2010

Roznica napewno jest w cisnieniu z1 ma 9,5 z2 ma 9 i mamy juz roznice w kucykach. F20Z2 podobno byl na rynek niemiecki produkowany gdyz oni maja ubezpieczenie czy cos tam od mocy a nie od pojemnosci. dlatego ma 115 KM a nie 136. a tak na dobra sprawe to wszystko inne jest takie samo.




Weź człowieku skasuj te brednie i się nie ośmieszaj ciśnienie 9 czy 9,5 to chyba na dojechanym silniku, pomyliłes ciśnienie ze stopniem sprężania. Już wiem co jest inne więc temat zamknięty. Stopień sprężania – to stosunek objętości powietrza w cylindrze silnika na końcu suwu ssania do objętości powietrza na końcu suwu sprężania. Ściślej to stosunek objętości cylindra silnika w dolnym martwym położeniu do objętości cylindra silnika w górnym martwym położeniu.

ps1 różnica tkwi w głowicy jest inna, komp sterujący i w f20z1 jest ostatni tłumik z dwururka.
ps2. pytałem o różnice mechaniczne a nie o to czemu taki zrobili.
  • 0

#4 Marcinoo

Marcinoo
  • Forumowicz
  • 188 postów
  • Skąd:Jaktorów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:20, 20.01.2010

Moze i pomylilem ale o jakies cisnienie chodzi.
Wg mnie to ze Tłumik ma dwie końcówki to raczej do rzeczy nic nie ma, estetyka raczej.
Skoro wiesz to po co pytasz, pytasz odpowiadam-zle?? to mnie popraw a nie naskakujesz.
i Jak piszesz to moze grzeczniej.
  • 0
Drive Or Die

#5 Maciek.C

Maciek.C
  • Forumowicz
  • 647 postów
  • Skąd:Podlaskie
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG85
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:41, 20.01.2010

Weź człowieku skasuj te brednie i się nie ośmieszaj


hamuj się trochę :zolta:
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:38, 21.01.2010

Moze i pomylilem ale o jakies cisnienie chodzi.
Wg mnie to ze Tłumik ma dwie końcówki to raczej do rzeczy nic nie ma, estetyka raczej.
Skoro wiesz to po co pytasz, pytasz odpowiadam-zle?? to mnie popraw a nie naskakujesz.
i Jak piszesz to moze grzeczniej.

Ależ ja nikogo nie atakuje. Pytałem bo nie wiedziałem a jak już się dowiedziałem to odrazu podpowiadam na zaś jak by ktoś jeszcze pytał. Nie denerwuj się
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq