Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

ilosc plynu chlodniczego?Kiedy sprawdzac?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kylek

Kylek
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:16, 06.01.2010

Wiadomo ze ilosc plynu musi znajdowac sie pomiedzy min a max , ale moje pytanie jest troche inne kiedy go sprawdzac?Na zimnym?Na cieplym silniku?Czy np podczas minusowych temperatur plynu w zbiorniczku wyrownaczym bedzie troche mniej(na polowie min-max),z uwagi na to ze znajduje sie on w wezykach itp?
  • 0

#2 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:43, 06.01.2010

Sprawdzamy przede wszystkim na zimnym silniku.Gorący płyn jak wiadomo zwiększa swoją objętość i wskazanie nie będzie poprawne.
  • 0

#3 Kylek

Kylek
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:20, 06.01.2010

ok,czyli na kompletnie zimnym silniku(przy minusowej temp. na dworze) ilosc plynu powinna znajdowac sie w okolicach maksimum czy raczej w polowie podzialki?
  • 0

#4 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 06:10, 07.01.2010

Spokojnie możesz mieć pod max,jest jeszcze sporo miejsca gdy płyn zwiększy swpją objętość.
  • 0

#5 Mariusz439

Mariusz439
  • Forumowicz
  • 250 postów
  • Skąd:potrójne miasto
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:42, 07.01.2010

zagladałem ostatnio przy -10 i przy 0 stopniach - w zbiorniczku różnica 2-3 centymetrów w poziomie
  • 0
:arrow: :arrow: :arrow: :arrow: :arrow:

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:51, 07.01.2010

Przeczytajcie instrukcję, przy nalewaniu nowego płynu uzupełnia się go do kreski max kiedy jest on gorący.
A sprawdzać można i na zimnym i na gorącym , po to jest wskaźnik min/max.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:20, 21.03.2010

Ja już zgłupiałem. U mnie czy jest zimny czy ciepły, czy doleje czy nie doleje to zawsze jest poniżej minimum. Nigdy nie jest pusto ale pomiędzy min i max mam tylko góra kilkadziesiąt kilometrów. Niby gdzieś ucieka płyn, ale dlaczego tylko do pewnego poziomu?
  • 0

#8 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 21:38, 21.03.2010

Łobuz, wcale ci nie ucieka, tylko masz go za mało dolewaj aż wkońcu jego stan będzie na max i się nie będzie zmieniał. Ja tak dolewałęm litr, bo przy zakłądaniu gazu mi kur... nie dolali. I też wlałęm do max, przejechałęm kilka km, patrze jest na minimum. Dolałęm pojeździłęm znów na minimum. Dolałem do max i od tamtej pory jest cały czas max i się nie zmiania
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:04, 24.03.2010

Hmmm.. ja mam na zimnym około poziomu max w wyrównawczym a na rozgrzanym jeszcze wyżej (ale to chyba norma - ciepły płyn rozszerza objętość).
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq