XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Praca silnika 2.2 I-DTEC.
#1
Napisano 22:59, 04.01.2010
Dziś zauważyłem, że jak sobie stoję na luzie (silnik rozgrzany) i stoję obok auta, to słyszę jakby dwa tryby pracy silnika, co chwilę, na zmianę. Pierwszy jest cichy i małoklekoczący, po chwili jest "cyk" (takie jakby przełączenie, cyknięcie) i silnik więcej klekocze i głośniej pracuje. Te cykle są przemienne i zmieniają się mniej więcej co 20-30 sekund...
Co to może być?
A w środku w kabinie jak mam nadmuch włączony, to słyszę takie jakby syczenie, które się pojawia jak dmuchawa jest na trzecim poziomie nadmuchu, temp. 27 stopni, kierunek na nogi i twarz, lub na nogi i szybę. Syczy, szumi, po chwili przestaje.
Macie pomysł?
#2
Napisano 23:03, 04.01.2010
#3
Napisano 23:04, 04.01.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#4
Napisano 23:08, 04.01.2010
A/C off, także odpada.Klima
U mnie jest cos podobnego, a mam poprzednia generacje
Masz dokładnie to samo?
Zauważyłeś, że zawsze tak jest, czy nie zawsze?
#5
Napisano 23:12, 04.01.2010
To zdaje sie wiatraki odpalaja. Silnik musi byc nagrzany.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6
Napisano 23:13, 04.01.2010
[ Dodano: 2010-01-05, 00:26 ]
Jako ciekawostkę mogę napisać t, że dziś po raz pierwszy komputer pokładowy pokazał większe spalanie średnie niż dystrybutor. Co znaczy tyle, że za każdym poprzednim tankowaniem komputer pokładowy pokazywał spalanie średnie co najmniej o 0,2 litra większe niż wychodziło z dystrybutora (np. komp wskazywał 8,5, a z dystrybutora wychodziło 8,3). Dziś pokazywał 8,3, a z dystrybutora wyszło 8,5 litra. Niespodzianka.
#7
Napisano 16:23, 05.01.2010
Nowy projekt: Audi A8/S8 <-- Click
#8
Napisano 16:26, 05.01.2010
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9
Napisano 17:38, 05.01.2010
Jak jest zmienna geometria łopatek w turbinie to chyba nie ma już zaworu upustowego.moze zawór upustowy? :P na jalowych turbina lekko się kręci i powoli pompuje ciśnienie a przepustnica zamknięta więc w pewnym momencie je upuszcza.
andref
#10
Napisano 18:14, 05.01.2010
W przypadku różnic spalania wg. wskazań komputera do dystrybutora to zawsze tak jest. Komputer wskazuje chwilowe maksymalne spalanie, natomiast silnik tak naprawdę nie spala wszystkiego paliwa i powraca ono z powrotem do zbiornika obiegiem zwrotnym. Przy czym diesel podobno jest pod tym względem oszczędniejszy od benzyny.
#11
Napisano 00:19, 06.01.2010
#12
Napisano 06:26, 06.01.2010
Ale jak załącza się po tym cyknięciu, to klekocze dość mocno, aż się przestraszyłem, myślałem, że zaraz wybuchnie
Nie powinien klekotać, jest to dźwięk silnika pod większym obciążeniem i nic poza tym. Twój jest jeszcze pewnie na gwarancji - ja bym podjechał do serwisu niech sprawdzą. Tyle że do dobrego, bo z tym niestety bywa różnie...
#13
Napisano 00:15, 07.01.2010
#14
Napisano 06:30, 07.01.2010
No klekota jak diesel, nie jak traktor, [...]
Zmieni po prostu nieznacznie rytm pracy - to normalne.
#15
Napisano 12:33, 15.01.2010
ona działa niezależnie od czujnika a/c on/off
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych