XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Elpigaz II generacji - gaśnie przy hamowaniu
#1
Napisano 19:19, 04.01.2010
Witam panowie
W swoim Accordeonie posiadam instalację II-giej generacji - ELPIGAZ. W lecie jeździ się super, gaz działa sprawnie.
Od momentu śniegów, a również i wcześniej -- deszczów, gdy hamuję, auto gaśnie. Obroty podczas hamowania spadają do 600-500, następnie do 200 i do 0 = silnik gaśnie.
23-ego grudnia byłem z tym problemem w tym serwisie - http://www.agaz.pl/
Mechanik podpiął się pod jednostkę sterującą i posprawdzał ustawienia. Zmienił wartości dla attetora (nie pamiętam dobrze... ) oraz emulatora sondy lambda, dodatkowo poinformował mnie o konieczności stworzenia lepszego dolotu zimnego powietrza do całego układu dolotowego. Wymieniony został filtr gazu + przeczyszczony filtr powietrza (prawie nowy). Po tych zabiegach zrobiłem już ponad 1300km - auto jeździło bez żadnego zająknięcia na gazie, jak na benzynie.
Dzisiaj odpaliłem auto na benzynie, po czym zabrałem się za walkę z lodem, a następnie pojechałem do pracy. Przy którymś z kolei hamowaniu na światłach auto zgasło . Szybko przełączyłem na benzyne i pojechalem dalej.
Co moze byc przyczyna gasniecia silnika na gazie? Peknieta membrana w reduktorze, zepsuty zawor dlawiacy, zle ustawiony emulator sondy lambda?
Pozdrawiam!
Wróciłem... drżyjcie
#2
Napisano 20:51, 04.01.2010
#3
Napisano 09:27, 05.01.2010
Chociaż Bingo S4 to KME ale ta intala II generacji działa spoko. W lagunie mam na niej najechane już 130 tyś i nic sie nie dzieje....Ja mam sterownik BINGO S4 i reduktor z przebiegiem 115 tys. km i na razie zero problemów.
Kiedyś jak miałem ten problem w Felicji ze gasł czasem typo powiedział żebym właśnie ograniczył dolot zimnego powietrza i to pomogło.... skończyło się gaśniecie... Albo tak jak pisze Pegal skończył sie reduktor
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#4
Napisano 09:38, 05.01.2010
#5
Napisano 09:46, 05.01.2010
Nie zrozumiałem pytania ?Ile ma "w nogach" reduktor gazu?
Heh, u mnie właśnie odwrotnie - aby doprowadził większą ilośćtypo powiedział żebym właśnie ograniczył dolot zimnego powietrza
Sprawdź czy gaśnie przy pełnym zbiorniku czy w momencie kiedy gazu jest mniej niż pół zbiornika
Gaśnie przy pełnym, przy 3/4, przy połowie, prawie przy zerze...
Wróciłem... drżyjcie
#6
Napisano 15:20, 05.01.2010
Ile masz przejechane na tym reduktorze km.Jeżeli dużo to polecam wymianę reduktora,bo regeneracja tzn.wymiana wkładu nie zawsze się sprawdza.pegal napisał/a:
Ile ma "w nogach" reduktor gazu?
Nie zrozumiałem pytania ?
#7
Napisano 16:30, 05.01.2010
Ile masz przejechane na tym reduktorze km.Jeżeli dużo to polecam wymianę reduktora,bo regeneracja tzn.wymiana wkładu nie zawsze się sprawdza.pegal napisał/a:
Ile ma "w nogach" reduktor gazu?
Nie zrozumiałem pytania ?
Paniatna
Za mojej kadencji (tj. od sierpnia 2009) będzie ok. 4-5 tyś. km - ile wcześniej, nie mam pojęcia - musiałbym zajrzeć w papiery.
Wróciłem... drżyjcie
#8
Napisano 17:06, 05.01.2010
#9
Napisano 22:49, 05.01.2010
Dodatkowo muszę zobaczyć na płyn chłodniczy - czy nie jest go za mało. On może być tutaj winowajcom - dodatkowo w korku wskaźnik temperatury wody leci mi za górną kreskę...
Wróciłem... drżyjcie
#10
Napisano 12:15, 06.01.2010
#11
Napisano 13:46, 06.01.2010
Obroty i tak wariują, nawet na benzynie, ale winny jest silniczek krokowy, który muszę przeczyścić
Wróciłem... drżyjcie
#12
Napisano 14:08, 06.01.2010
#13
Napisano 12:20, 14.01.2010
Umówiłem się na jutro na całkowitą wymianę płynu chłodniczego (z przepłukaniem głowicy) + przeczyszczenie silnika krokowego.
Zobaczymy, czy to usunie problem gaśnięcia przy hamowaniu - trzymajcie kciuki!
Wróciłem... drżyjcie
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych