Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Check Engine - problem


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:40, 02.01.2010

Witam wszystkich ja nabylem kilka tygodni temu Honde accord 18i S 1999r.
mieszkam w UK wiec kierownica jest po prawej stronie, po przejechaniu 200 mil zazswiecila mi sie pomaranczowa kontrolka silnika , w momecie kiedy sie zapalila jedyna zecza ktora sie zmienila to to ze silnik na neutralnym biegu ma za niskie obroty ok 200-300obr. wszystko inne jest ok ,a co bardzo dziwne to ze kiedy wylacze silnik i odpale ponownie to lampka gasnie a obroty wracaja do normy po okolo 2min iprzez nastepny tydzien nic sie nie dzialo no i potem to samo , wystarczy wylaczyc silnik i wlaczyc ponownie na jakis czas jest ok. ale ja sie martwie ze cos jest nie tak.
bylem w 5 serwisach i zaden nie znalazl gniazda diagnostycznego by podpiac kompa.
w ostatnim serwisie koles powiedzial ze to kod nr 7 jakis czujnik ,ale jak sie podpiol pod niego to pokazalo ze jest ok kosztowalo mnie to 40f tylko niewiem jak sie dowiedzial o tym kodzie nr7 jesli nie ma gniazda.
jedyne co ja znalazlem to mala niebieska zwisajaca wtyszka w nogach pasazera.
co robic :?: prosze o pomoc.
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,949 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:48, 02.01.2010

ta mała niebieska wtyczka to gniazdo diagnostyczne

Tu masz wszystko napisane
http://www.accord6ge...Samodiagnostyka ECU

kod7 - czujnik położenia przepustnicy
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:24, 02.01.2010

dzieki za pomoc pozdrawiam.
  • 0

#4 Wojtek72r

Wojtek72r
  • Forumowicz
  • 11 postów
  • Skąd:Suwałki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:05, 03.04.2010

dzieki za pomoc pozdrawiam.

Witam.
Mam ten sam problem. Wymieniłem drugą sondę lambda (diagnostyczną). Wstawiłem uniwersalną. I dalej mi się pali kontrolka silnika choć samochód chodzi dobrze. Czasami gaśnie ( trzeba przejechać kilka kilometrów zgasić silnik i po ponownym uruchomieniu dopiero gasnie kontrolka). Czy może u Ciebie rozwiązał się problem swiecącego czujniaka bo jest to trochę wkurzające?
  • 0
Wojtek72r

#5 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:131
  • Paliwo:PB
  • Rok:1994
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:32, 03.04.2010

A zrobiłeś reset kompa po wymianie sondy?
  • 0
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5,949 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 06:07, 04.04.2010

Wstawiłem uniwersalną. I dalej mi się pali kontrolka silnika choć samochód chodzi dobrze.

Dlatego ci się pali. A jeszcze jaka to sonda?
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq