XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check Engine - problem
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:40, 02.01.2010
mieszkam w UK wiec kierownica jest po prawej stronie, po przejechaniu 200 mil zazswiecila mi sie pomaranczowa kontrolka silnika , w momecie kiedy sie zapalila jedyna zecza ktora sie zmienila to to ze silnik na neutralnym biegu ma za niskie obroty ok 200-300obr. wszystko inne jest ok ,a co bardzo dziwne to ze kiedy wylacze silnik i odpale ponownie to lampka gasnie a obroty wracaja do normy po okolo 2min iprzez nastepny tydzien nic sie nie dzialo no i potem to samo , wystarczy wylaczyc silnik i wlaczyc ponownie na jakis czas jest ok. ale ja sie martwie ze cos jest nie tak.
bylem w 5 serwisach i zaden nie znalazl gniazda diagnostycznego by podpiac kompa.
w ostatnim serwisie koles powiedzial ze to kod nr 7 jakis czujnik ,ale jak sie podpiol pod niego to pokazalo ze jest ok kosztowalo mnie to 40f tylko niewiem jak sie dowiedzial o tym kodzie nr7 jesli nie ma gniazda.
jedyne co ja znalazlem to mala niebieska zwisajaca wtyszka w nogach pasazera.
co robic :?: prosze o pomoc.
#2
Napisano 09:48, 02.01.2010
Tu masz wszystko napisane
http://www.accord6ge...Samodiagnostyka ECU
kod7 - czujnik położenia przepustnicy
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:24, 02.01.2010
#4
Napisano 19:05, 03.04.2010
Witam.dzieki za pomoc pozdrawiam.
Mam ten sam problem. Wymieniłem drugą sondę lambda (diagnostyczną). Wstawiłem uniwersalną. I dalej mi się pali kontrolka silnika choć samochód chodzi dobrze. Czasami gaśnie ( trzeba przejechać kilka kilometrów zgasić silnik i po ponownym uruchomieniu dopiero gasnie kontrolka). Czy może u Ciebie rozwiązał się problem swiecącego czujniaka bo jest to trochę wkurzające?
#5
Napisano 21:32, 03.04.2010
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych