XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Zgrzyt przy ruszaniu
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:37, 30.12.2009
- zgrzyt (z przodu) przy ruszaniu z miejsca, ale nie zawsze (częściej przy skręconych kołach) połączony ze słabym wrażeniem czucia tego zgrzytu ręką na kierownicy (chyba dobre określenie)
- drgania na kierownicy podczas hamowania przy większych prędkościach - od mniej więcej 130 km/h wzwyż,
- drgania na kierownicy przy szybkiej jeździe - powyżej 150 km/h.
Auto nie ściąga, równo hamuje bez względu na nawierzchnię, normalnie zużywa opony, nie stuka zawieszenie, brak luzów na kierownicy. Ale to j/w mnie niepokoi.
Może ktoś z Was miał podobne objawy, co to może być?
#2
Napisano 19:40, 30.12.2009
Sprawdzałeś Stukają przy skręconych kołach
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:49, 30.12.2009
Ostatni przegląd - czerwiec 2009, zgrzytał czasem już wtedy - nic na przeglądzie nie wyszło.
Mam zamiar wymienić w najbliższym czasie tylne przewody hamulcowe, przy okazji niech sprawdzą co siedzi w zawiasie.
Ale wolałbym być przygotowany do rozmowy z mechanikiem Nie znam się na tym, mógłby zacząć wciskać kit i naciągać na wymianę niepotrzebnych części.
#4
Napisano 19:54, 30.12.2009
Ruszaj z postoju
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:09, 30.12.2009
#6
Napisano 20:25, 30.12.2009
#7
Napisano 21:14, 30.12.2009
Zgrzyt to nie mam pojęcia co to może zgrzytać. Może sprzęgło?
A po co masz wymieniać tylne przewody hamulcowe?
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:46, 30.12.2009
Tarcze, to możliwe. I tak pójdą do wymiany razem z klockami
Felgi i opony raczej wykluczam, takie same objawy na letnich i zimowych (zmieniam całe koła, nie tylko opony).
[ Dodano: 2009-12-31, 17:10 ]
Na postoju kolego skręć koła mocno np. w lewo i po mału ruszaj i słuchaj czy przeguby strzelają, później ten sam manewr powtórz w drugą stronę.
Ruszaj z postoju
Sprawdzone. Nie strzelają
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:18, 09.02.2010
Otóż mam podobny przypadek, przy ruszaniu na skręconych kolach kiedy to kołą "boksują " na śniegu słychać zgrzyty jak by przeguby nawalały, ale wydaje mi sie to nie możliwe z tego względu ze były latem wymieniane i jest zrobione na nich nie więcej jak 15 tyś. km.
Co możę jeszcze tak chrupać jak przeguby?
#10
Napisano 19:25, 13.02.2010
#11 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:14, 02.03.2010
#12
Napisano 16:04, 02.03.2010
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:22, 02.03.2010
#14
Napisano 16:26, 02.03.2010
Zużyta maglownica to jak na postoju nie włączając silnika słychać stuki,ale maglownicę słychać w połowie użytkowanych przez nas samochodów.przy wciśniętym hamulcu ruszam kierownicą,
#15
Napisano 00:11, 27.03.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych