Skocz do zawartości


RODO w HAKP

silnik gasnie..


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:59, 26.12.2009

Witam mam taki problem, gdy silnik pracuje na benzynie to na luzie czesto mi gasnie :-? . dodam jeszcze ze na gazie ma za male obroty a gdy przelaczam na benzyne sa ok. Z gory dzieki za odpowiedzi:)
  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:57, 26.12.2009

Instalacja II generacji?
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:15, 26.12.2009

szczeze mowiac to niewiem :-? jak to sprawdzic?
  • 0

#4 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 11:52, 26.12.2009

Dymek
ul. płk. Stanisława Dąbka 29
81-155 Gdynia
512310045
Lepiej tam się udaj. Zostaw to fachowcom, bo sam tego nie zrobisz.
Tak z ciekawości to wrzuć fotkę tego co masz pod maską.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:09, 26.12.2009

No racja.. to mam pod maska;p

Dołączona grafika
  • 0

#6 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:42, 26.12.2009

Zacznij od przywrócenia układu dolotowego do stanu pierwotnego. Filtr stożkowy przy II generacji jest wielce niepożądany. Mocy nie daje żadnej, jedynie dźwięk zmienia. Przy II generacji generacji generuje problemy. Nie powiem Ci co masz robić, bo jak zaczniesz robić na czuja, to tylko pogorszysz. Jaki stan układu zapłonowego? Kiedy były zmieniane świece? Przewody zapłonowe sprawne? Udaj się do fachowca co Ci podałem.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#7 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3,403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:00, 26.12.2009

Kieruj się do gazownika z postu Pablo.Jeżeli masz jeszcze regulację na przewodzie i reduktorze (tzn.obroty silnika-przepływ gazu zwiększają się) to jeszcze coś się z tym zrobi.Podejrzewam reduktor do wymiany.Przy II gen to nie będzie zbyt duży koszt.
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:53, 26.12.2009

Filtr stozkowy zalozylem tylko dlatego ze mialem popekana obudowe od seryjnego filtra. Dzieki za informacje w styczniu sie do niego wybiore. pozdrawiam
  • 0

#9 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3,079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:04, 26.12.2009

O widzisz czyli obudowa popękała od strzałów. Zapytaj ile by kosztowało na sekwencję przerobić: Stag4, Zavoli Zeta N, Magic. Powiedz mu, że polecony został przez ludzi z lpg-forum.pl i HAKP. Może dobrą ceną zaoferuje ;-)
  • 0

Do zobaczenia na trasie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq