Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Nie odpala ,brak kierunków i awaryjnych .Proszę o pomoc

VII VII- ACCORD

Najlepsza odpowiedź , --

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#1 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:34, 08.07.2015

Witam serdecznie. Mam myślę,że dosyć poważny problem .Auto  mi  zgasło na skrzyżowaniu i koniec ,nie chce odpalić .Nie mam kierunków, ani awaryjnych, nie pokazuje mi kontrolki od ładowania ,po przekręceniu kluczyka  zielony kluczyk  miga .Sprawdziłem już z dziesięć razy wszystkie bezpieczniki i nic .Bardzo proszę o jakąkolwiek wskazówkę,za każdą odpowiedz będę wdzięczny.


  • 0

#2 gvader

gvader
  • Forumowicz
  • 259 postów
  • Skąd:inąd
  • Silnik:4.6
  • Wersja:Type-R/Exe
  • KM:a ze 400 w sumie będzie :D
  • Paliwo:PB
  • Rok:4008
  • Nadwozie:CH1/CW2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:42, 08.07.2015

Może alternator się skończył, aku puste?


  • 0

#3 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 13:51, 08.07.2015

Akumulator padł.


  • 0

#4 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:23, 08.07.2015

Szczerze nie wpadłem na to ,akumulator jakby słaby 12,30 V  podłączyłem pod prostownik to ,aż się zagrzał .Jak sprawdzić czy alternator się skończył ? 


  • 0

#5 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:28, 08.07.2015

Jak mi auto padło to był straszny upał, klima włączona na maksa ,włączone radio ,światła , na skrzyżowaniu  stałem z włączonym kierunkiem i światłami stop  ,niskie obroty na biegu jałowym i trach auto zgasło. Przepalił mi się wtedy bezpiecznik od silnika w kabinie 15 A . Po wymianie uruchomił  mi się na sekundę i zgasł i się znów przepalił  bezpiecznik  od silnika 15 A  tym razem w  skrzynce pod maską.Po wymianie  nie udało mi się go uruchomić już wcale . Dodam, że nie mam też napięcia w gniezdzie OBD II . Rozrusznik kręci , ale nie zapala. Do tej pory nie miałem żadnych problemów z tym autem.Mieszkam daleko od jakiegokolwiek serwisu i fachowca.Do jednego dzwoniłem od elektroniki, ale mówi ,że jest zawalony robotą i niestety teraz nie ma czasu , żebym zadzwonił pozniej , dzwoniłem to nawet nie odbiera telefonu.Nie mam do kogo się zwrócić , proszę pomóżcie.


  • 0

#6 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 08.07.2015

Sprawdziłem , bezpiecznik jest dobry ,a w OBDII nadal nie ma napięcia.  Ten bezpiecznik właśnie wcześniej mi się spalił czy  jakby padł  komputer silnika , to mógłby mieć podobne objawy?


  • 0

#7 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:06, 08.07.2015

OK będę  sprawdzał 


  • 0

#8 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:56, 09.07.2015

Sprawdziłem  na bezpieczniku jest zasilanie, a w gniezdzie OBD II  na 16 pinie nie ma  ,a wydaje mi się, że powinno być 12 V dodam jeszcze, że dzień przed tym jak mi auto padło odgrzybiałem klimatyzację tzw granatem, czy może to być też przyczyną?


  • 0

#9 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 09:03, 09.07.2015

Sprawdziłem  na bezpieczniku jest zasilanie, a w gniezdzie OBD II  na 16 pinie nie ma  ,a wydaje mi się, że powinno być 12 V dodam jeszcze, że dzień przed tym jak mi auto padło odgrzybiałem klimatyzację tzw granatem, czy może to być też przyczyną?

A może zalałeś komputer jakimiś środkami do odgrzybiania przez kratkę wentylacyjną ? Nie używałeś jeszcze jakiś pianek ?


  • 0

#10 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:06, 09.07.2015

Nie używałem pianki , tylko taki preparat w aerozolu , co się ustawia za siedzeniem kierowcy i włącza na 10 min .Zaglądałem  do komputera , to wydawał się suchy , nie było śladów zalania.


  • 0

#11 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:18, 09.07.2015

Jak przekręcam kluczyk to wogóle nie pokazuje się lampka MIL nawet na chwilę .Jak auto było sprawne to po przekręceniu kluczyka zapaliła się i po chwili zgasła a teraz nic .


  • 0

#12 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:03, 09.07.2015

Witam, sprawdziłem jeszcze raz na 16 pinie mam masę, więc chyba gdzieś musi być zwarcie. Będę zaraz po kablu szukał gdzie jest to zwarcie.Bezpieczniki wszystkie dobre , czy mógł od tego zwarcia pójść komputer?


  • 0

#13 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:17, 09.07.2015

Witam ponownie ,wymontowałem  skrzynkę z bezpiecznikami i na tych kostkach łączących z przewodami  i na tych stykach pełno jest takiego jakby tawotu klejącego , po którym nie mogłem domyć rąk . Czy to tak ma zostać , czy je wyczyścić ?  


  • 0

#14 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:27, 09.07.2015

Po wymontowaniu , zamontowaniu tego wszystkiego i kabli , nic nie znalazłem .Sprawdziłem między masą , a 16 pinem jest opór -640 , a napięcie ma 1,5V. Nie mam już siły  na ten samochód.


Czy może być skrzynka od bezpieczników w środku uszkodzona?


  • 0

#15 Oskar

Oskar
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Ciechanów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:s
  • KM:114
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:28, 09.07.2015

U mnie  biały z zielonym paskiem dochodzi do kostki , którą zaznaczyłem na zielono.Więc ten przewód mierzyłem, ma przejście do bezpiecznika nr 8 bez oporu.Z masą nie ma żadnego połączenia oraz nie ma w ogóle połączenia z pinem 16, za to pin 16 z masą ma połączenie z oporem 051 .Na mierniku mierzyłem oporem do sprawdzania diody , 

Załączone pliki


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, VII- ACCORD

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq