XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Regulacja STAG
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:41, 15.12.2009
Wiem ze niektorzy z Was sami reguluja swoje LPG Staga. Chcialem zapytac czy robicie to autokalibracja??Czy ta autokalibracja wystarcza?? Czy bawicie sie w ustawienia reczne?? Bo z tego co sie doczytalem to ta kalibracja to nie az taka trudna
oczywiscie ta automatyczna - wystarczy ja zrobic a potem podlaczyc kompa zebrac mapy wedlug instrukcji na Pb i LPG zeby sprawdzic czy przebiegla prawidlowo?? Czy dobrze wszystko wylapalem??
#2
Napisano 17:52, 15.12.2009
Zresztą wszystko to i wiele innych masz opisane w ogólnodostępnej instrukcji do Staga
Ważne też jakie masz pozostałe komponenty instalacji bo Stag to nie wszystko. Jakie wtryski ? Jaki reduktor? Czy z odpowiednim zapasem mocowym- bo VTEC tego wymaga...
Na waldemarach i Alasce nawet Najlepsza elektronika cudów nie zrobi....
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:56, 15.12.2009
#4
Napisano 17:59, 15.12.2009
a to manewrowanie mnoznikiem polega poprostu na przesuwaniu punktow na wykresie??
Dokładnie przesuwasz punkty w dół lub gorę i następnie na drogę i obserwujesz co dzieje się z mapą LPG Dobrze jest to robić w dwie osoby żeby nie jeździć wpatrzonym w laptopa
Jakie masz pozostałe komponenty instalacji?
#5
Napisano 20:12, 15.12.2009
#6
Napisano 21:05, 15.12.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:25, 16.12.2009
Ważne też jakie masz pozostałe komponenty instalacji bo Stag to nie wszystko. Jakie wtryski ? Jaki reduktor? Czy z odpowiednim zapasem mocowym- bo VTEC tego wymaga...
Na waldemarach i Alasce nawet Najlepsza elektronika cudów nie zrobi....
Jeszcze nia mam ale juz wiem jakie sa zalecane do Acco z tego forum
Heh w sumie to nie mam jeszcze autka ale za kilka miechow bede mial a ja jestem taki ze musze wiedziec wszystko o tym co mam zamiar kupic Co do LPG to raczej na 90% bede zakladal jak nie kupie auta z LPG.
BTW zadalem zapytanie jakiemus gazownikowi z allegro zeby zorientowac sie w cenach LPG i za zestaw: STAG 300 plus, Zavoli Zeta S, MagicJet i butla w kole chcial 2200 takze ceny zaczynaja malec wiadomo gaziarz gaziarzowni nie rowny ale to tak orientacyjnie
aha za 2 gen. gazu 1800zl chcial takze raczej sie nie mam sensu nawet o tym myslec.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 08:29, 16.12.2009
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych