Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Czujnik na przewodzie od wspomagania


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 NYCHA

NYCHA
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:PRZEMYŚL
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:42, 14.12.2009

Witam
Na przewodzie od wspomagania mam czujnik z zieloną obudową i nie jest do niczego podpięty mam też dwa luźne przewody elektryczne odcięte koloru 1. zielony 2. czarny . Czy to będzie od tej przekładni ?
  • 0

#2 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:40, 14.12.2009

NYCHA, daj fotkę, będzie lepiej (większość z nas to wzrokowcy).
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#3 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport Tech
  • KM:211
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:V37
Reputacja: 25
Super

Napisano 00:46, 15.12.2009

Witam
Na przewodzie od wspomagania mam czujnik z zieloną obudową i nie jest do niczego podpięty mam też dwa luźne przewody elektryczne odcięte koloru 1. zielony 2. czarny . Czy to będzie od tej przekładni ?


Czujnik ciśnienia w układzie (dwustanowy) - podbija obroty biegu jałowego, żeby silnik nie przygasał jak kręcisz kierownicą na postoju. Wiem to z teorii bo go nigdy nie widziałem, nie wiem gdzie jest choć wiem, że jest i do czego służy (podobnie jak czujnik spalania stukowego).
A luźne przewody - nie wiem, pewnie od niego skoro nie podłączony... Ale po co został odłączony ? Może uszkodzony i cały czas podbijał obroty ?
  • 0

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#4 krzepa_s

krzepa_s
  • Forumowicz
  • 137 postów
  • Skąd:Starachowice
  • Silnik:2,2
  • Wersja:prelude IV ,CRV
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:1995
  • Nadwozie:coupe. suv
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:12, 18.02.2010

jest w niewidocznym miejscu:( i często kable są urywane przy wyciąganiu silnika bo mechanicy zapominają wypiąć kostkę
sam raz zapomniałem doskonale wiedząc o nim :oops:
jak masz dwa wolne przewody to pewnie od niego bo nic innego tam nie ma
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq