Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Felgi 18"

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 vicek91

vicek91
  • Forumowicz
  • 85 postów
  • Skąd:Rotterdam
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 20:08, 15.05.2015

Witam posiadam w swoim accordzie oryginalne felgi 16 cali wygląda to dość słabo chciałbym zakupić 18cali i opony niskoprofilowe czy gdy założe większe felgi zawieszenie zacznie szybciej się psuć?


  • 0

#2 eric70

eric70
  • Forumowicz
  • 208 postów
  • Skąd:Szczecin/Irlandia
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport GT euroR bodykit
  • KM:174KM-391Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:sedan (kolor czarna perła B92P)
Reputacja: -1
Neutralna

Napisano 21:36, 16.05.2015

Nie zacznie. Spadnie znacznie komfort jazdy tzn auto bedzie twardsze na nierównościach.


  • 0

#3 47

47
  • Forumowicz
  • 101 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:320d
  • KM:184
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 06:47, 17.05.2015

A ja wcale nie szedlbym w zaparte ze nie zacznie się szybciej zuzywac. Niższy profil opony to mniejsza amortyzacja na samej oponie a co za tym idzie (poza obniżeniem komfortu) większe siły przenoszone a cale zawieszenie. Nie jest to tak oczywiście ze zakładamy 18"i po dwóch miesiącach remont zawieszenia ale uważam że wpływ jest.
  • 0

Pozdrawiam,
47


#4 sewa

sewa
  • Forumowicz
  • 21 postów
  • Skąd:Łódź/Wawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Sport
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:45, 17.05.2015

Od 2 tygodni jeżdzę na 18. Opona 235/40 i nie powiedziałbym,że komfort spadł jakoś znacznie. W 7 genie felga 17 cali trochę niknie w nadkolu, wiec moim zdaniem 18 jest jak najbardziej wskazana. Oczywiście w glebionych sztukach 17 wyglada bardzo dobrze,ale póki co nie zamierzam obniżać auta. Co do elementów zawieszenia na pewno trochę stracisz na żywotności,ale nie popadajmy w defetyzm. Na serii tez szybko możesz rozwalić zawieche,wiec dla mnie rozmiar koła to nie kluczowy argument.

Użytkownik sewa edytował ten post 12:14, 17.05.2015

  • 0

#5 rafix

rafix
  • Forumowicz
  • 32 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:09, 17.05.2015

Tez latem jezdze na 18" 225/40 i w porownaniu z zimowymi 16" auto stalo sie duzo twardsze. Ale przy tym zdecydowanie bardziej zwarte i precyzyjniej sie prowadzi. Dla mnie zmiana na plus. Chociaz wiadomo ze trzeba bardziej uwazac.
  • 0

#6 Talar

Talar
  • Forumowicz
  • 806 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Garaż Zobacz Garaż
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:00, 17.05.2015

oczywistą sprawą jest że skracasz żywotność zawieszenia, maglownicy, układu wspomagania. To chyba logiczne że mniejsza amortyzacja ze względu na profil opony ma na to wpływ.. nie mówiąc o tym że wspomaganie ma ciężej ukręcić szerokie 18stki niż wąskie 16stki. Wystarczy pojezdzić autem bez wspomagania na parkingu z małymi wąskimi kołamia a z nieco większymi szerokimi. Ręce odpadają :D


Użytkownik Talar edytował ten post 12:01, 17.05.2015

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq