Skocz do zawartości


RODO w HAKP

swap


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:42, 02.12.2009

witam chciałbym sie dowiedzieć czy silnik H22A będzie pasował w miejsce F18B ewentualnie co musiałbym dołożyć do osprzętu i co ze skrzynią , a może lepiej wsadzić turbinę do 1.8. Pozdro i z góry dzięki za odp.
zakładaj tematy w odpowiednich miejscach. Poczytaj do czego służy dział "na szybko"
  • 0

#2 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
  • Skąd:Międzyrzecz (FMI)
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:47, 02.12.2009

Moim zdaniem H22 lepiej niż turbo, jest to możliwe, ale skrzynie też musisz dać inną oznaczenie U2Q7, poza tym pewnie mocowanie silnika inne, do tego musiałbyś wymienić zawieszenie, hamulce, tak więc raczej dużo lepszym rozwiązaniem jest po prostu zakup Accorda Type R
  • 0

#3 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 16:34, 05.12.2009

co, którzy mają na 4 śruby, powinni też zmienić piasty i tarcze na takie od ATRa
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#4 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:21, 05.12.2009

co, którzy mają na 4 śruby, powinni też zmienić piasty i tarcze na takie od ATRa

Piasty takie jak w Twoim tez daja rade :-) a tarcze to juz inna baja albo ATR albo legend 3.5.
U2Q7 jest najlepsza skrzynia, i co za tym idzie najdroższa. Nie musi być taka, jakakolwiek od H22 a i Twoja obecna tez bedzie pasowac tylko nie wiadomo ile to by wytrzymało przy osiagach H serii.
O dmuchawce w swoim F18 nie mysl nawet, po swapie na H22 bedziesz mogl rozwinac skrzydla, albo turbo albo N/A :mrgreen:
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#5 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 23:16, 05.12.2009

Aero87, no właśnie nie do końca z tymi piastami, bo średnica wew moich jest standard czyli 64,1mm a Waszych ATRowych jest ~67mm, a mówimy wciąż o przodach, tylne piasty są chyba takie same i jest chyba jakiś pierścień albo co, albo tez są inne (67mm), tyły od Legenda 3,5 to już zupełnie inna sprawa, są większe (280mm) i mają inną tzw wysokość, sprawdzałem bo chciałem na swapa, ale odpuściłem póki co ;-)

H22a od prelki obecnie są w dobrych cenach, ze skrzynią ze szperą ciężko, ale i tak znajdę :mrgreen:
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek


#6 Aero87

Aero87
  • Forumowicz
  • 272 postów
  • Skąd:Podlasie/BHA
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:41, 06.12.2009

Co do piast to nie wiem, ale tarcze (przód) w legendzie 3.5 i u mnie sa takie same podobno ;-)
  • 0
Vin Diesel says, "VTEC just kicked in, yo!"

#7 ToMala

ToMala
  • Forumowicz
  • 853 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Modulo
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:RN3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 13:13, 07.12.2009

tak, to się zgadza, piasty te przednie też, tył nie wiem, możesz zajrzeć i zmierzyć, sam jestem ciekawy ;-)
  • 0

EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---

Pozdrawiam
Tomek





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq