Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Spalanie stukowe


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
21 odpowiedzi w tym temacie

#1 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 01.12.2009

zapalił mi sie Check i błąd 23 czyli czujnik spalania stukowego.
wiec wyjezdzilem paliwo i zalalem 20 litrow V power racinga (wczesniej jezdzilem na98 z lukoil)
reset kompa i jazda, 2 dni i znowu sie zapalił chech, restart 1 dzien i znowu

czujnik poszedł? przewod?? czy cos jeszcze innego?
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 10:25, 01.12.2009

Zacząłbym od czujnika, mógł ulec uszkodzeniu. Jesli to nie czujnik to coś niedobrego dzieję się z silnikiem.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:53, 01.12.2009

Ktoś na forum pisał, że jak miał uszkodzony czujnik to check mu się nie palił. Ale czujnika możesz szukać bo jeśli go odłączysz i nie połamiesz to duży szacun dla Ciebie
  • 0

#4 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:17, 01.12.2009

jeśli go odłączysz i nie połamiesz to duży szacun dla Ciebie


co ciężko odłączyć??
czy ciężko go znaleźć czy wykręcić?

Ktoś na forum pisał, że jak miał uszkodzony czujnik to check mu się nie palił


Ale jak jakiś czujnik padnie to właśnie od tego jest check że cos nie działa lub źle działa.
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#5 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:43, 01.12.2009

Ciężko tam dojść, trzeba mieć długą nasadkę,dużo szczęścia, kanał,żelazne nerwy a i tak przy odłączaniu często(prawie zawsze) pół czujnika zostaje w ręku.

Niby tak powinno być ale ktoś się mnie pytał już o czujnik i napisał, że check mu się nie palił a czujnik miał uszkodzony

PS. sprawdź na razie czy jest podłączony. Jeśli tak to musi działać bo jest to cholernie proste urządzenie i wątpię żeby ot tak się zepsuło
  • 0

#6 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:51, 01.12.2009

w sumie jakby czujnik był walnięty to by nawet po resecie od razu się check zapalił.
a mi się włączy zawsze po godzinie jazdy na przykład.

czyli może coś z wtyczką czy przewodem.
Nie wiem jak sprawdzić przewód, jakie tam napięcie powinno być.
a czujnik gdzie się znajduje dokładnie?
od góry nie dojde? musze mieć kanał?
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#7 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 15:54, 01.12.2009

No to jeśłi check sie pojawia mo jakims czasie to coś nie tak w składzie mieszanki.
Jakby czujnik uszkodzony to chyba faktycznie odrazu by wywalało bład.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#8 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:03, 01.12.2009

Kanał i chude ręce. O ile dobrze pamiętam to czujnik jest nad filtrem olej, tuż pod kolektorem ssącym

[ Dodano: 2009-12-01, 16:03 ]
ale mowa o accordach 2.0 i 1.8 choć w type-r powinno być podobnie
  • 0

#9 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:10, 01.12.2009

a jak sprawdzić przewody??
może wtyczka czy przewody nie łapią?
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#10 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:14, 01.12.2009

tego nie wiem, nie mam pojęcia. Z doświadczenia wiem tylko, że jak będziesz wyciągał wtyczkę to wyrwiesz pół czujnika. Jeśli będziesz miał możliwość to przy wyciąganiu wtyczki trzymaj zieloną część czujnika. A jeśli chodzi o sprawdzenie przewodów, napięcia itp. to Ci niestety nic nie pomogę
  • 0

#11 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:23, 02.12.2009

Wczoraj po pracy od razu do garazu i reset kompa.
Chodził przez 30 minut az dwa razy sie wentylator włączył i wyłączyłem auto.
Po godzinie mala przejazdzka, zrobiłem 30 km jadac dość agresywnie no i cisza spokój chceck nie pali, a auto żwawsze i ładnie momentem jedzie.

Zobaczymy jak dzisiaj bedzie
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#12 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:26, 02.12.2009

No ale coś robiłeś czy tylko zresetowałeś kompa?
Bo jeśli tylko reset kompa to nie najmądrzejsze posunięcie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#13 krajes

krajes
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Toruń
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 02.12.2009

Witam.
Więc w końcu udałem się do kanału obejrzeć czujnik wtyczkę itd.
Zdjąłem filtr oleju żeby lepsze dojście było, złapałem za wtyczkę no i połowa czujnika była w moim ręku.
Chłopacy mówili że czujnik jest bardzo delikatny, miałem jeden w ręku i też mi pękł.
Winowajca sam czujnik, z tym że kolega który wcześniej serwisował auto poprzedniemu właścicielowi przyznał że czujnik był lutowany itd.
Jest to bardzo delikatna część.
teraz autko reaguje na gaz, od razu więcej momentu się pojawiło.
No i spalanie spadło. Cofnięty zapłon = szok!!
Dzięki za pomoc
pozdro

Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
Dołączona grafika
  • 0
-> Mitsubishi Colt 1,6 115 KM
-> Honda Civic Coupe 1,6 VTEC 125 KM
-> Honda Prelude 2,2 VTEC 200 KM
-> Honda Accord 2,0 ES 147 KM
-> Honda Accord Type R 212 KM

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:11, 11.10.2010

Taka mała rzecz a kosztuje fortunę masakra
  • 0

#15 RobJust

RobJust
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:Tczew
  • Silnik:2,2
  • Wersja:ES-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:55, 15.10.2010

Taka mała rzecz a kosztuje fortunę masakra


Nie przesadzaj, fakt że niektórzy szukają czujnika do H22A7 i płaca za ten czujnik oooo! i wiecej a że ten sam czujnik jest w F20B6 i kosztuje 100-150zł to mało kto wie i przepłaca, ale niewiedza kosztuje.
  • 0

F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq