Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

ślizgające się sprzęgło w automacie w VIII 2,4

VIII Wole mieć pewność

Najlepsza odpowiedź rafix81 , 20:18, 18.03.2015

Dziękuję serdecznie koledze Zatoichi za udostępnienie mi swojego auta na jazdę próbna,okazało się ze to jednak moje odczucie a auto zbiera się tak samo jak jego z przebiegiem ok 40 tys km.Temat zamykam

Przejdź do postu


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 rafix81

rafix81
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:40, 17.03.2015

Wrzucam temat od nowa może ktoś miał takie problemy .

Mi jak oglądałem  filmiki z rozpędzania się VIII 2,4 to mam wrażenie ze moja nie ma takiego przyśpieszenia jak sprawdzałem na OBD to od 0-100 wyszło 11,3 s, żona ma VII ten sam motor też automat i różnica jest mocno odczuwalna VII lepiej przyśpiesza.

Dziś byłem w Japan serwis we Wrocławiu ,bo już nie wytrzymałem i poprosiłem aby pracownik się przejechał VIII i powiedział czy auto zbiera się normalnie i stwierdził ze na obroty wkręca się normalnie ale nie ciągnie ,czy jest to prawdopodobne aby skrzynia at się ślizgała?Mam przejechane prawie 300 tyś km,Byłem u Skrzyniarza i powiedział ze się ślizga.Ale dla mojej pewności  spotkałem się z kolegą z 2,0 at i jest różnica 2,0 jest słabsza ale porównując  to 50 koni to nie urywa :depresja: !Tez na prostej się ścigneliśmy no i wygrałem o długość auta.Może jest ktoś z okolic Wrocławia z motorem 2,4 VIII?Tak dla pewności żebym mógł się upewnić an 100%


  • 0

#2 Kardynal

Kardynal
  • Forumowicz
  • 1011 postów
  • Skąd:Nieistotne
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CA5 EX Gaźnik
  • KM:103
  • Paliwo:PB
  • Rok:1987
  • Nadwozie:Aerodeck Automatik
Reputacja: 18
Dobra

Napisano 20:59, 17.03.2015

...300 tyś km--------Gratulacje! b010.gif

 

 

Jak by nie patrzeć to silnik z takim przebiegiem jest trochę zużyty, wiec może dlatego trochę mniej zrywny?  a015.gif


  • 0

I-I O N D A – Nie chcę nic innego!    


#3 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 21:06, 17.03.2015

A co to za przebieg 300tys
ale według polaczkow to już zlom
a 80% aut w pl z takim przebiegiem jeździ
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#4 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:15, 17.03.2015

a 80% aut w pl z takim przebiegiem jeździ

a w 80% o których piszesz 50% zbliża się kolejny raz do 300k km :zoltek:

 

Jedź do innego 'skrzyniarza' niech postawi diagnozę.

 

Na LPG i noPb tak samo 'idzie' ?


  • 0

#5 gruca8

gruca8
  • Forumowicz
  • 494 postów
  • Skąd:Zabawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Life Style
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2011
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:15, 17.03.2015

Jeśli ty nie odczuwasz, że sprzęgło się ślizga i nadal zostawiasz hondy z silnikiem 2.0 to nie ma co szukać igły w stogu siana tylko jeździć kolejne 300 tyś.


  • 0

#6 rafix81

rafix81
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:33, 17.03.2015

na benzynie i gazie tak samo zbytnio nie odczuwam różnicy ,mówicie ze to wina silnika?!W czwartek jadę do serwisu hondy do Długołęki kolo Wrocławia 


Użytkownik rafix81 edytował ten post 21:35, 17.03.2015

  • 0

#7 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:53, 17.03.2015

Sprawdzałeś poziom oleju w skrzyni, jego kolor, zapach. Może jest go zamało albo zadurzo. Olej to podstawa w automacie. Jego stan ma wpływ na uślizgi skrzyni.

Użytkownik grinmint edytował ten post 21:54, 17.03.2015

  • 0

#8 Zatoichi

Zatoichi
  • Forumowicz
  • 342 postów
  • Skąd:Wro
  • Silnik:2.4
  • Wersja:.exe
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:04, 17.03.2015

Ja mam 2.4 AT, jeśli chcesz to udostępnie Ci do testu :)


  • 0

Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
ex-wife: AccoVII 2.4 exe, AccoVIII 2.4 TypeS AT '11...


#9 west

west
  • Klubowicz
  • 2304 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 29
Super

Napisano 22:12, 17.03.2015

Na pewno nie silnik 300tys to żaden przebieg
  • 0
<p>Nie sprawdzam numerów VIN . Nie sprawdzam cen części .Nie polecam nikogo ani niczego <br>
​Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>

#10 rafix81

rafix81
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 08:23, 18.03.2015

Olej w skrzyni zmieniłem na oryginalny wiec raczej nie jego wina 


  • 0

#11 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 11:40, 18.03.2015

Niewielkim kosztem możesz też sprawdzić stopień sprężania w cylindrach - jego wysokość oraz ewentualną różnicę na poszczególnych cylindrach.

Wysłane z mojego NX507J
  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg


#12 grinmint

grinmint
  • Forumowicz
  • 473 postów
  • Skąd:Błonie
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 16:22, 18.03.2015

A wymieniałeś olej tak jak każe honda tzn 2,5l czy dynamicznie wszystko? Taki obiaw daje za duża ilość oleju w skrzyni.

Użytkownik grinmint edytował ten post 16:23, 18.03.2015

  • 0

#13 rafix81

rafix81
  • Forumowicz
  • 140 postów
  • Skąd:Jelcz-Laskowice
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2009
  • Nadwozie:SEDAN
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:18, 18.03.2015   Najlepsza odpowiedź

Dziękuję serdecznie koledze Zatoichi za udostępnienie mi swojego auta na jazdę próbna,okazało się ze to jednak moje odczucie a auto zbiera się tak samo jak jego z przebiegiem ok 40 tys km.Temat zamykam


  • 0

#14 lajsta

lajsta
  • Forumowicz
  • 573 postów
  • Skąd:SL
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:CU1
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:37, 18.03.2015

Ach te odczucia  :dres:   Mocy zawsze będzie brakowało, choćby wbić pod maskę 300 kucy. Z czasem i tak będzie...mało!  :slimak:


  • 0

CB->CC7->EU7->CU1....H O N D A

 

ivtec%2Bsohc1.jpg






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, Wole mieć pewność

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq