XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Check engine przy prawie nowej instalacji gazowej.
#16
Napisano 08:43, 20.11.2009
#17
Napisano 12:03, 20.11.2009
dobre porównanie szkoda tylko, że akurat na moim przypadku, heh... no cóz... będziemy działać...Valtek obsługuje realnie 30KM z cylindra. Poza tym minimalny czas otwarcia-zamknięcia jest powyżej 2.5ms (tyle wynosi czas wtrysku na wolnych obrotach).
Może do Twojej Hondy wsadzimy układ paliwowy od stu konnego silnika? Też będzie jeździło.
u mnie są one niebieskie, jeśli o tym samym mówimy, ale pewnie to i tak nic nie zmieni??... sam miałem zamontowane czerwone Valteki. Długo "walczyłem" z tą instalacją aż w końcu doprowadziłem ją do stanu używalności. m.in. miałem regularnie zapalający się check, który zniknął po wymianie wtryskiwaczy....
__________________________________________
Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu
#18
Napisano 21:33, 20.11.2009
...będe troche bronił Valtec'ów.
Po pierwsze: 30KM z cylindra hmmm o których Valtec'ach piszesz? czerwone? zółte? nowy typ34??
Powiem tak: moim poprzednim samochodembył EscortRS (150KM) z instalacją Stag300+żółte Valtki+KME Silver -całośc przejeżdżała średnio rocznie 20-25tys km i był robiony pomiar na hamowni (różnica między Pb a LPG to 1KM, zero problemów w jeździe, głowica do końca w stanie idealnym).
W tej chwili gazwonik zamontował mi Stag300 Premium który przez producenta jest zalecany z Valtec'ami nowej konstrukcji (typ34) i zero problemów, ani razu Check'a. Na całość dostaje się homologacje Euro5 więc raczej złe nie mogą być. Co najważniejsze mapa banzyny i gazu pokrywa się od niskich obrotów do samego odcięcia więc się wyrabiają.
Druga sprawa producent wtrysków Magic deklaruje ich żywotność rzędu 200tys km ale z tego co rozmawiałem z gazownikiem często przy 50tys idą na regeneracje... a takie przebiegi wytrzymywały stare Valteki...
Nie mówie że Valteki są idealne ale wszystko ma swoje zalety i wady -tak jak polecany tutaj reduktor Skorpion.... niby polecany ale wady też swoje ma (i u mnie musiał wylecieć)
#19
Napisano 14:31, 21.11.2009
__________________________________________
Na pomarańczowym zawsze cisnę w pedał gazu
#20
Napisano 16:45, 21.11.2009
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#21
Napisano 19:52, 21.11.2009
#22
Napisano 12:56, 23.11.2009
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych