Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

jak dolac plyn do zbiorniczka od wspomagania sprzegla?


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Kylek

Kylek
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:26, 16.11.2009

probowalem go odkrecac ale jakos nie idzie dlatego nie chce go uszkodzic probujac to zrobic "na sile" jest tam taki otwior ktory wyglada jak odpowietrznik czy cos(moze strzykawka z igla)?jakies pomysly?

Dołączona grafika
  • 0

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:09, 16.11.2009

jedną rączką przytrzymujesz zbiorniczek a drugą odkręcasz :mrgreen: Odpowietrznik to jest przy wysprzęgliku. NApewno odkręcisz to reką, nie marudź i do roboty :mrgreen:
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Kylek

Kylek
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:13, 16.11.2009

skoro tak mowisz?:P powiedz mi jeszcze lac do kreski max,troche nizej?Jest jakas zaleznosc od temp silnika,tzn.dolewac na zimnym,cieplym czy cos takiego?Pierwszy raz mam auto z wspomagaczem sprzegla :P Jeszcze spytam czy jest jakas zaleznosc(ilosc plynu,opor na pedale sprzegla--->wiecej-lzej chodzi)?
  • 0

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:18, 16.11.2009

Dolewac jak tam chcesz, może być przy temp silnika ok 40-45 st :mrgreen:
A tak serio to bez roznicy, lać do max kreski.
Czy jest róznica jak za mało, to nie sprawdzałem :) Jest zależnośc, że jak stary zużyty płyn to ciężej pracuje sprzęgło.
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 Kylek

Kylek
  • Forumowicz
  • 94 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1998
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:22, 16.11.2009

A jak calkowcie zmienic ten plyn,jest jakis korek spustowy?Po wymianie odpowietrza sie jak hamulce?
  • 0

#6 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 14:32, 16.11.2009

przy wysprzęgliku jest zaworek odpowietrzający taki sam jak przy hamulcach, tam się spuszcza i odpowietrza. Ale taka wymiana to raczej tylko ciśnieniowo w warsztacie, samemu niby można, ale 30 zł to lepiej zapłacić i mieć spokój
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#7 16v

16v
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:ZSZ
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:48, 16.11.2009

Nie lej pod samą kreskę max, ponieważ kiedy będziesz zakręcał zbiorniczek to prawie połowę tego płynu wypchnie ta gumowa membrano -uszczelka , musisz nalać troszkę ponad minimum i zakręcić . Potem możesz sprawdzić do jakiego poziomu podniósł się płyn.
Natomiast jeśli chodzi o wymianę to możesz jechać do warsztatu tak jak napisał Seth i tam zrobia to specjalna maszynką , lub jeśli masz trochę cierpliwości to mozesz zrobić to metodą podobną do odpowietrzania hamulców , tz. podczas odpowietrzania uzupełniac cały czas płyn w zbiorniczku , aż z odpowietrznika zacznie lecieć już świeży .
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq