Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Dynamika i ogólne wrażenia z użytkowania 2.0 automat


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:27, 08.11.2009

Witam!!! to mój pierwszy temat wiec proszę o wyrozumiałość:)

Jestem posiadaczem Civica po lifcie 2009, 1.8 sport z manualną skrzynią.
Silnik + zawieszenie + 225/45 R17 = dają mnóstwo frajdy z jazdy po prostu bajka!!!

Jednak spasowanie kokpitu, "kopiące" w nogę sprzęgło (już regulowane w ASO), problemy z zapaleniem i otworzeniem auta (z powodu pola magnetycznego ziemi - uzyskana odpowiedz z ASO przez użytkowników forum CIVIC), napawają mnie obawami: "co będzie po gwarancji"??
Szkoda że mój VIN nie zaczyna się na "J":D

Zamierzam sprzedać go i kupić VII, 2.0 z automatem, po lifcie:) chciałbym trochę wygody, luksusu, no i made in JAPAN:)
Jednak czasem lubię przycisnąć i prosiłbym o wypowiedzi użytkowników tego modelu czy do jazdy na co dzień ale godnej marki honda wystarczy taka konfiguracja:D?????

#2 malin_f1

malin_f1
  • Forumowicz
  • 1165 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 08.11.2009

porównaj osiągi accorda 2,0 i 2,4 z automatem na tle osiągów civica 1,8 w manualu i odpowiedz sobie czy ci to wystarczy...

Accord 2,0 automat 215max 10.3 do setki
Accord 2,4 automat 227max 9.2 do setki

Civic 1,8 manual 200max 9.0 do setki (4D)
Accord 2,0 manual 217max 8.9 do setki

Automat w Accordzie to porażka byłby dobry jakieś 10 lat temu...
F1

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:06, 09.11.2009

Automat w Accordzie to porażka byłby dobry jakieś 10 lat temu...



hmm niezgodze sie z tym do końca , accord jest ciezki i 2,0 + automat jest poprostu za mało . Takze jedyny silnik jaki ma racje bytu w automacie to 3,0 i on daje rade tej wadze , ale na eurozadupie po 2002 nie są dostępne :lol:




IPB Skin By Virteq