XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Dynamika i ogólne wrażenia z użytkowania 2.0 automat
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:27, 08.11.2009
Jestem posiadaczem Civica po lifcie 2009, 1.8 sport z manualną skrzynią.
Silnik + zawieszenie + 225/45 R17 = dają mnóstwo frajdy z jazdy po prostu bajka!
Jednak spasowanie kokpitu, "kopiące" w nogę sprzęgło (już regulowane w ASO), problemy z zapaleniem i otworzeniem auta (z powodu pola magnetycznego ziemi - uzyskana odpowiedz z ASO przez użytkowników forum CIVIC), napawają mnie obawami: "co będzie po gwarancji"??
Szkoda że mój VIN nie zaczyna się na "J":D
Zamierzam sprzedać go i kupić VII, 2.0 z automatem, po lifcie:) chciałbym trochę wygody, luksusu, no i made in JAPAN:)
Jednak czasem lubię przycisnąć i prosiłbym o wypowiedzi użytkowników tego modelu czy do jazdy na co dzień ale godnej marki honda wystarczy taka konfiguracja:D???
#2
Napisano 19:54, 08.11.2009
Accord 2,0 automat 215max 10.3 do setki
Accord 2,4 automat 227max 9.2 do setki
Civic 1,8 manual 200max 9.0 do setki (4D)
Accord 2,0 manual 217max 8.9 do setki
Automat w Accordzie to porażka byłby dobry jakieś 10 lat temu...
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:06, 09.11.2009
Automat w Accordzie to porażka byłby dobry jakieś 10 lat temu...
hmm niezgodze sie z tym do końca , accord jest ciezki i 2,0 + automat jest poprostu za mało . Takze jedyny silnik jaki ma racje bytu w automacie to 3,0 i on daje rade tej wadze , ale na eurozadupie po 2002 nie są dostępne