Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Nie chce odpalić !


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:18, 05.11.2009

Pomocy !!

Nie mogę uruchomić mojej Hani.

Chronologicznie:
- pojawił się problem z rannym odpalaniem, przez około 2 minuty silnik pracował jakby na 3 garch.
- zmieniłem świece, przeregulowałem zawory, uzupełniłem płyn chłodniczy
- w trakcie jazdy przestał reagowac na pedał gazu - zgasł.
- wymieniłem przewody WN na NGK
- przeczysciłem kopułkę rozdzielacza, palec, styki
- posprawdzałem większośc wężyków i kostek elektrycznych, bezpieczniki
- sprawdziłem zegarem kompresje na cylindrach (od 12 do 12.5)
- sprawdziłem czy rozrząd dobrze ustawiony (ok)
- iskra jest

Zalewa świece benzyną, nie da rady odpalić.

Ma ktos jakis pomysł co dalej ??

#2 Seraphin

Seraphin
  • Forumowicz
  • 478 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:32, 05.11.2009

Może zła mieszanka jest, albo zapłon przestawiony
"Człowiek jest wolny, kiedy niczego się nie boi ani niczego nie oczekuje..."
"Nie zgadzam się z tobą, ale zawsze bronił będę twego prawa do posiadania własnego zdania." - Voltaire

#3 pawpor

pawpor
  • Partner HAKP
  • 1276 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:30, 06.11.2009

Pomocy !!

Nie mogę uruchomić mojej Hani.

Chronologicznie:
- pojawił się problem z rannym odpalaniem, przez około 2 minuty silnik pracował jakby na 3 garch.
- zmieniłem świece, przeregulowałem zawory, uzupełniłem płyn chłodniczy
- w trakcie jazdy przestał reagowac na pedał gazu - zgasł.
- wymieniłem przewody WN na NGK
- przeczysciłem kopułkę rozdzielacza, palec, styki
- posprawdzałem większośc wężyków i kostek elektrycznych, bezpieczniki
- sprawdziłem zegarem kompresje na cylindrach (od 12 do 12.5)
- sprawdziłem czy rozrząd dobrze ustawiony (ok)
- iskra jest

Zalewa świece benzyną, nie da rady odpalić.

Ma ktos jakis pomysł co dalej ??

Szkoda że nie zabrałem do Krakowa mojej skrzynki bo chętnie bym się zaopiekował Twoja hanią, ale do sedna, jeżeli jest kompresja rozrząd dobrze ustawiony i benzyna jest to powinien palić. Trzeba by zobaczyć wskazania czujników na kompie, może jakiś czujnik np temperatury pokazuje -250stC (w jednym BMW tak było i działo się podobnie), moze tez być uszkodzony czujnik położenia wału korbowego- mozliwość sprawdzenia chyba jedynie na komputerze( podłączyć auto pod kompa i krecić rozrusznikiem i zobaczyć czy pokazuje RPM). Jeżeli chcesz to moge zerknąć na niego, kontakt do mnie 888107012

Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl :)

 


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:54, 11.11.2009

Koniec problemów....

Przetarty kabel od cewki przy wiązce obok filtra przeciwpyłkowego spowodował zwarcie na cewce.




IPB Skin By Virteq