Skocz do zawartości


RODO w HAKP

ranne odpalanie


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:41, 02.11.2009

Mam pytanie do kolegów, przy rannym odpalaniu silnika muszę chwile postaś żeby rozgrzał się silnik jeżeli tego niezrobie to zapala się lampka od silnika i dopuki silnik się nie rozgrzeje może on tylko osiągnąć 2000 obrotów , co to może być ,czy to jest normalne , czy może objaw jakiejś usterki, dziękuje za opowiedź .Silnik 2.2 cdti

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 19:54, 02.11.2009

Jakbyś podał kod błędu, byłoby super. Pewnie któryś z czujników walnięty.

Do zobaczenia na trasie.


#3 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:08, 02.11.2009

Nie jest normalne, jest to usterka. Normalnie nic sie nie zapala, oprocz kontrolki swiec zarowych przed rozruchem. Potem nalezy jechac jak zwylke, chociaz nie powinno sie gwaltownie przyspieszac i nie przekraczac 2000-2200 obrotow.

Aby cokolwiek powiedziec, o Twojej usterce, nalezy odczytac kod bledu, na komputerze.
To, ze nie mozesz przekroczyc 2000 obrotow, oznacza, ze silnik pracuje w trybie awaryjnym.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:10, 02.11.2009

No właśnie w tamtym tygodniu samochód był w serwisie i niby to miało być naprawione a okazuje się że nic nie jest lepiej, problem jest z tym że jestem w Walii i wstawiony był samochód do renomowanego seriwsu hondy i wygląda że nic nie zrobili, a błędy które wyskakiwały na diagnostyce to p1384 i p2004. Naprawde sam niewiem niby mówili w tym serwisie że wymienili jakąś część w ramach serisu ale ja niestety jestem laikiem jeśli chodzi o naprawe samochodu , nie wiem sam co mam zrobić , może ktoś mi podpowie

#5 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:14, 02.11.2009

DTC P1384: Usterka obwodu świec żarowych
DTC P2004: Nieprawidłowe położenie zaworu IMRC

IMRC oznacza sterowanie dlugoscia kolektora dolotowego.
Na bank, ktos tu mial identyczne bledy, bo dokladnie te same juz tu (na forum) podawalem.

[ Dodano: 2009-11-02, 20:18 ]
Juz znalazlem, to bylo Twoje pytanie.
Czyli jestesmy w punkcie wyjscia.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:21, 02.11.2009

Zgadza się to ja wtedy pisałem i za twoją radą wstawiłem samochód do serwisu i tak jak widzisz nic nie zrobili , chodziasz zapłaciłem za diagnostyke i niby coś tam poprawili czy wymienili w ramach gwarancji i za pszeproszeniem dupa blada chodź już miało być już ok, normalnie zwarjować idzie tutaj z tymi mechanikami, i niby serwis hondy!! [/list]

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:04, 28.12.2009

Witam!
Mam ten sam problem. Zaczelo sie od po remoncie silnika. Za kazdym odpaleniem tryb serwisowy, dobiero po rozgrzaniu silnika problem znikal, te same bledy P1384 i P2004, pokazalo sie jeszcze kilka innych zwiazanych z elektronika wiec w ASO stwierdzili ze moze akumulator, przy odpalaniu spada napiecie i komputer stwierdza ze cos jest nie tak, niestety wymiana akumulatora nie pomogla. Po dokladnym tescie bledu a ASO wyszlo ze uszkodzona jest jedna swieca zarowa, po wymianie wszystko wrocilo do normy. Niestety na troche ponad pol roku, od niedawna znow pojawil sie tan sam problem, czasmi pomaga dluzsze przytrzymanie na zaplonie lub kilkakrotne nagrzenie swiec.Troche dziwi mnie to ze swiece wytrzymaly pol roku. Moze to kwestia przekaznika, za wczesnie sie wylacza obwod? Podjade z tym do ASO ale obawiam sie ze znow zaproponuja wymiane swiec...

#8 kendzior112

kendzior112
  • Forumowicz
  • 29 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:09, 03.01.2010

Witam. Mam taki problem.Jak jest cieplo czyli powyzej 0stopni to odpalam auto normalnie.Jak jest na minusie to juz nieodpala.Normalnie kreci rozrusznik,aku dobre.Kumpel ostatnio sprawdzal to niby iskry niema.Dzieje sie to jak tylko jest minusowa temperatura.Niewiecie co to moze byc???Bo potrzebuje auto a teraz znowu mrozy przyszly

#9 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:41, 03.01.2010

W hondaesm w skrócie piszą o DTC P1384, że trzeba zmierzyć opór między złączkami 1 stykowymi na każdej ze świec żarowych (odpinając je wcześniej), a ich obudową - powinien wynosić około 1 Ohm, jeżeli wszystkie będą ok, to być może jest problem z modułem sterowania świecami żarowymi i trzeba go wymienić. Natomiast jeżeli opór jednej ze świec będzie odbiegał od tej wartości to wymienić tę świecę.

andref


#10 kendzior112

kendzior112
  • Forumowicz
  • 29 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:59, 03.01.2010

ale ja niemam zarowych świec...To jest benzyna.Ja niemam pojecia na temat tych spraw wiec sie pytam tylko:(.Jak tylko zimno jest to niepodaje iskry jak jest cieplo i normalnie pali albo jak jest nagrzany.Wiec niewiem o co chodzi

#11 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 09:52, 04.01.2010

Sorki widzę, że to już stary temat, a moja odpowiedź dotyczyła i-CTDI, a nie Twojego posta.

andref





IPB Skin By Virteq