XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
ranne odpalanie
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:41, 02.11.2009
#2
Napisano 19:54, 02.11.2009
Do zobaczenia na trasie.
#3
Napisano 20:08, 02.11.2009
Aby cokolwiek powiedziec, o Twojej usterce, nalezy odczytac kod bledu, na komputerze.
To, ze nie mozesz przekroczyc 2000 obrotow, oznacza, ze silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:10, 02.11.2009
#5
Napisano 20:14, 02.11.2009
DTC P2004: Nieprawidłowe położenie zaworu IMRC
IMRC oznacza sterowanie dlugoscia kolektora dolotowego.
Na bank, ktos tu mial identyczne bledy, bo dokladnie te same juz tu (na forum) podawalem.
[ Dodano: 2009-11-02, 20:18 ]
Juz znalazlem, to bylo Twoje pytanie.
Czyli jestesmy w punkcie wyjscia.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:21, 02.11.2009
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:04, 28.12.2009
Mam ten sam problem. Zaczelo sie od po remoncie silnika. Za kazdym odpaleniem tryb serwisowy, dobiero po rozgrzaniu silnika problem znikal, te same bledy P1384 i P2004, pokazalo sie jeszcze kilka innych zwiazanych z elektronika wiec w ASO stwierdzili ze moze akumulator, przy odpalaniu spada napiecie i komputer stwierdza ze cos jest nie tak, niestety wymiana akumulatora nie pomogla. Po dokladnym tescie bledu a ASO wyszlo ze uszkodzona jest jedna swieca zarowa, po wymianie wszystko wrocilo do normy. Niestety na troche ponad pol roku, od niedawna znow pojawil sie tan sam problem, czasmi pomaga dluzsze przytrzymanie na zaplonie lub kilkakrotne nagrzenie swiec.Troche dziwi mnie to ze swiece wytrzymaly pol roku. Moze to kwestia przekaznika, za wczesnie sie wylacza obwod? Podjade z tym do ASO ale obawiam sie ze znow zaproponuja wymiane swiec...
#8
Napisano 20:09, 03.01.2010
#9
Napisano 21:41, 03.01.2010
andref
#10
Napisano 21:59, 03.01.2010
#11
Napisano 09:52, 04.01.2010
andref