Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem z przyśpieszaniem


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 23:44, 30.10.2009

WITAM WSZYSTKICH MAM TAKI PROBLEM KIEDY JADĘ AUTEM NIE WKRĘCAJĄC GO POWYŻEJ 2200 OBR/MIN I NAGLE ZACZYNAM PRZYSPIESZAĆ DOŚĆ AGRESYWNIE AUTO CZASAMI SIĘ ODCINA COŚ TAKIEGO JAKBY NAGLE TURBINA PRZESTAŁA DZIAŁAĆ. NIE ZDARZA SIĘ TO CAŁY CZAS ALE OSTATNIO CORAZ CZĘŚCIEJ.ZAZNACZĘ ŻE NIE DOCHODZI DO TEGO W NAJWYŻSZEJ PARTII OBROTÓW SILNIKA PO PROSTU W TRAKCIE PRZYSPIESZANIA I NAJCZĘŚCIEJ PO ZMIANIE BIEGU NA WYŻSZY. ZAUWAŻYŁEM TAKŻE ŻE JEŻELI TRYB JAZDY JEST CAŁY CZAS DOŚĆ AGRESYWNY PROBLEM TEN TEŻ RACZEJ NIE WYSTĘPUJE. Z GÓRY DZIĘKI ZA POMOC.

naruszenie regulaminu forum - proszę zmienić wielkość czcionki

2 Pisownia
2.1 Nie piszemy dużymi literami, zwłaszcza w temacie wątku.


#2 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:49, 31.10.2009

Wciśnij CAPS LOCK, jest nad shiftem, powinno pomóc

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#3 mlody

mlody
  • Forumowicz
  • 40 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:48, 31.10.2009

Popatrz czy gdzies nie masz jakiejs nieszczelnosci w przewodach cisnieniowych od turbiny. Czy po ostrym sprincie dajesz turbinie ostygnac? czy gasisz normalnie silnik??

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:09, 31.10.2009

Mialem podobne problemy i przyczyn moze byc wiele.
1. Zawor recyrkulacji spalin
2. Przeplywomierz
3. Katalizator 1 zaraz kolo turbiny zapchany
4. Kolekor dolotowy zapchany
Powinno pomoc Pozdrawiam.

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:57, 31.10.2009

Witam i dzięki za rady jeżeli chodzi o to czy daje turbinie ostygnąć to tak zazwyczaj czekam jakieś 2 min około słyszałem że to powinno wystarczyć poza tym to auto mam od jakichś 3 m-cy nie wiem jak je eksploatował poprzedni właściciel. Jakiś tydzień temu miałem wymieniany kolektor wydechowy(dla zainteresowanych w Anglii wymienili mi kompletnie za darmo powiedzieli że zdarzały się wadliwe i w związku z tym honda przedłużyła gwarancje na tą część) był pęknięty czy może mieć to jakiś związek czy komputer mógł zapamiętać błąd i nadal go czyta w jakiś sposób?




IPB Skin By Virteq