Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Lovato- wady i zalety


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
37 odpowiedzi w tym temacie

#31 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:25, 14.07.2011

Sama instalacja nie jest zła. Montują to fabrycznie do skody i ludzi sobie chwalą.

#32 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:47, 14.07.2011

jeździłem trochę accordem 1,8 z lovato smart i powiem jedno naprawdę fajnie działa... jak będę miał zakładać coś i lovato się nie popsuje napewno będzie włożone... w końcu Lovato to dziecko Landi renzo :j

#33 Kar0ol

Kar0ol
  • Forumowicz
  • 77 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:48, 14.07.2011

wolek, czyżby Stag zszedł na psy? Czy lubisz eksperymenty?

#34 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 16:57, 14.07.2011

stag jest bardzo dobry ale experymenty są wskazane...

#35 marcinskc

marcinskc
  • Forumowicz
  • 51 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:30, 14.07.2011

Ja mam tą instalację od 3-4 tkm i zero problemów. Auto dobrze jeździ na smarcie nie zamula i pali 10-11,5 litra PLG.

#36 smirnov0

smirnov0
  • Forumowicz
  • 76 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:36, 17.07.2012

A ja mam instalację Lovato Smart Turbo w silniku 2,4 i jak na razie pedał w podłogę i do przodu :-D
Pozdrawiam wszystkich forumowiczów

#37 marcinskc

marcinskc
  • Forumowicz
  • 51 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:55, 18.07.2012

U mnie po ponad roku użytkowania smarta i przejechaniu ponad 20tkm padł komputer od gazu. Objawiało się to w ten sposób, że po odpaleniu auta i przejechaniu kilkuset metrów w momencie przechodzenia na zasilanie gazem instalacja zachowywała się tak jakby nie było gazu w butli, czyli komputer przerzucał z powrotem na benzynę i podawał sygnał dźwiękowo-świetlny - taki sam jak w przypadku braku gazu w butli.
Zaznaczam, że nie działo się to za każdym razem.
Po kilkukrotnym przełączeniu "z palca" przyciskiem benzyna/gaz za którymś razem załapał i wtedy już jechał normalnie.
Pojechałem do Migazu, podłączyli go pod kompa, pozmieniali ustawienia i powiedzieli, że powinno być ok. No i nie było, przyjechałem do domu i sytuacja zaczęła się powtarzać. Oczywiście wcześniej po wyjechaniu z Migazu pojechałem na jazdę próbną, ale podczas jej wykonywania wszystko wydawało się być ok.
Umówiłem się za kilka dni na kolejną wizytę. Znów podłączenie pod komp, sprawdzenie czujnika ciśnienia gazu, zaworów, filtrów - wszystko gra. Chłopaki już nie wiedzieli bardzo co jest grane. Powiedzieli, że pewnie kiepski gaz zatankowałem, ja na to, że tankuje non stop na tej samej stacji Orlen i raczej to nie to.
No i po dobrych 3 godzinach szukania usterki wpadli na pomysł, żeby podmienić komputer (sterownik).
Po podłączeniu nowego sterownika wszystkie bolączki ustały jak "ręką odjął".
Wszyscy byli bardzo zdziwieni, nikt nie podejrzewał kompa bo jeszcze im się nie zdarzyło żeby padł, dlatego też szukali wszędzie ale nie brali pod uwagę kompa.
Dobrze, że instalacja jeszcze na gwarancji bo by parę złotych pękło.

#38 drypaul

drypaul
  • Forumowicz
  • 79 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:54, 28.07.2012

Ja mam Lovato Smart od marca tego roku (montowane w Migaz-S). Przejechałem jakieś 8 tys. km i póki co jest wszystko ok. Samochód jest troszkę słabszy niż na PB, ale prawie niezauważalnie. Kultura pracy na LPG taka sama jak na PB, przełączanie niezauważalne. Spalanie przy spokojnej jeździe po Warszawie to max 10l/100km, a nawet nierzadko udaje się zejść do około 9l (oczywiście bez korków). Raz spaliłem 12l po mieście przy mega upałach i non-stop pracującej klimie na maxa.
Podsumowując, jestem zadowolony z tej instalacji.




IPB Skin By Virteq