Witam, szukałem na forum ale nie znalazłem podobnego tematu. Mam problem z zamkiem (drzwi kierowcy VII gen) kiedy tylko popada deszcz lub umyje auto i prawdopodobnie dostanie się gdzieś woda do zamka wtedy bardzo ciężko włożyć kluczyk i ciężko wyciągnąć (przekręca się swobodnie) takie uczucie jakby zapadki ciężko chodziły. Po jakiś dłuższym czasie gdy nie pada wraca wszystko do normy. Dodam też (temat przerabiany na forum), że jest problem otwierania/zamykania z pilota - wszystkie drzwi otwierają/zamykają się oprócz drzwi kierowcy (bez względu czy popada czy nie ten problem jest ciągle). I moje pytanie czy na ten problem z ciężko wchodzącym kluczykiem pomoże smar grafitowy, albo jakiś silikonowy? Czy jakiś inny środek? WD-40 raczej odpuszczę sobie. A co do problemu z otwieraniem z pilota to kupić nowy siłownik (zamiennik) ? Proszę o pomoc.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 18:16, 22.09.2014
#2
Napisano 20:42, 22.09.2014
Jakiś smar na pewno nie zaszkodzi (byle nie WD 40 bo on nie smaruje). Są smary w sprayu.Jeśli chodzi o siłownik to najpierw sprawdz czy ten nie działa i dlaczego może gdzieś się kable uszkodziły w drzwiach.
VTEC PIJE VTEC ŻYJE
#3
Napisano 20:48, 22.09.2014
siłownik można kupić używany niekoniecznie musi to być nowy zamiennik można tez kupic np. tutaj http://haparts.pl/72155-sda-a01.html albo w innym sklepie nowy
co do zamka dobry smar w spray albo oliwa do zamków na pewno pomoże
#4
Napisano 11:20, 23.09.2014
Kolego adinadin, w zeszłym roku dopadły mnie te same problemy z zamkiem i siłownikiem. Co do siłownika sprawa jest jasna - kończy się. O ile zamek w drzwiach jeszcze działa dostaniesz się do samochodu ale ryzyko że padną obie możliwości otwarcia jest już blisko. Ja kupiłem orginalny siłownik hondy włąśnie w haparts i sam wymieniłem, od tego czasu wszystko chodzi jak w zegarku. Wymiana nie jest jakaś trudna i czasochłonna, na forum znajdziesz opis jak to zrobić. Jest jeszcze opcja z przewijaniem silniczka siłownika - dużo tańsza ale tu myślę że trzeba znaleźć jakiegoś speca. Pomoże ale na jak długo?
Co do wkładki zamka to załatwiłem ją sobie właśnie chyba używając WD-40 tak że nie polecam (lepszy smar silikonowy np. Boll'a). Od zimy zeszłego roku mogę jedynie włożyć kluczyk do zamka ale już o kręceniu w którąkolwiek ze stron nie ma mowy. Ani drgnie. Próbowałem płukać wkładkę m.in. benzyną ekstrakcyjną czy naftą ale chyba zapadki są już tak zapieczone że nic to nie dało. Zostaje jeszcze opcja wymontowania wkładki i dokładnego czyszczenia ale wymontowanie samej wkładki już wydaje się dla mnie bardziej skomplikowane z uwagi na dostęp do jej mocowania.
Użytkownik polanski edytował ten post 11:22, 23.09.2014
#5
Napisano 05:29, 24.09.2014
bo wd 40 nie jest do takich rzeczy, tylko nakrędkę pomóc odkręcić to tak a w takich przypadkach jak wkładka zamku wd40 wypłucze ten smar który tam był, został i wkładka po czasie do wymiany, od czasu do czasu warto psiknąć tam dobrego smaru, zwłaszcza gdy nie używamy kluczyka od otwierania auta to warto włożyć i poprzekręcać go w zamku.
#6
Napisano 11:59, 24.09.2014
Przerabiałem ten temat na zamku klapy bagażnika - kluczyk wchodził do połowy. Rozebrałem zamek totalnie, wszystkie krzywki były zapieczone brudem. Dokładne czyszczenie i smarowanie oliwą do zamków uzdrowiło pacjenta. Nie pomylcie kolejności krzywek
Na stanie też Accord VII 2.4 Executive więc Cieszyć się Każdą Chwilą, Niewiele Zostało
Zima Idzie, Panie Sierżancie
#7
Napisano 16:43, 27.09.2014
Byłem w pobliskim sklepie motoryzacyjnym i sprzedawca nie miał smaru silikonowego, to może oliwa do zamków - zaproponował mi olej wazelinowy (25ml - 2.50zl) zaaplikowałem i teraz czekam na pierwszy deszcz lub mycie zobaczymy czy pomoże. Jak olej wazelinowy nie pomoże wtedy poszukam i zakupie smar silikonowy.
Natomiast jeśli chodzi o otwieranie drzwi z pilota nie miałem kiedy sprawdzić czy jakieś kable są uszkodzone, niestety brak czasu, ale podejrzewam że to padł siłownik i chyba zdecyduję się na jakiś zamiennik nie oryginalny. Dzięki wszystkim za opinie, porady sugestie
#8
Napisano 14:26, 21.02.2016
Wczoraj rozebrałem wszytko włącznie z samym zamkiem i krzywkami. Moczyłem colosc w "wojskowej" oliwie, czyściłem i dupa. Według mnie krzywki poprostu się wyrobiły i zacinaja się. I tu rodzi się pytanie. Czy wymieniając zamek w drzwiach trzeba też wymienić stacyjkę?
#9
Napisano 21:53, 21.02.2016
Tylko trzeba porządnie wyczyścić wewnątrz rozpiszczalnikiem bo od pracy coś tak syfi że szczotki nie mają styku.
Mi za pierwszym razem też kiepsko działało ale rozebrałem jeszcze raz i porządne mycie.
Działa już prawie rok bez zastrzeżeń
#10
Napisano 22:19, 21.02.2016
Wymieniając zamek w drzwiach nie trzeba też wymieniać stacyjki. Pod warunkiem że p.n. podjedziesz na ul.Wileńską bodaj 1czy3 i tam miły Pan kluczyk zregeneruje ci wkładkę bębenka wymieniając wytarte wodziki. Cała lipa szczególnie japanse konstrukcji polega na zastosowaniu podzielnej wkładki sówliwej w jednej sekcji,i wystarczy że 1połówka deko więcej wytarta i zamek stoi dęba. Poza tym tu daje też stosowanie samych odmarzaczy i innych wynalazków które degradyją zamki. Zamiast zabezpieczać odpowiednimi smarami, a szczególnie po wymywaniu przez specyfiki teoretycznie najlepsze do czyszczenia i.t.p zadań.
Pzd.
#11
Napisano 00:40, 22.02.2016
#12
Napisano 17:10, 07.03.2016
Problem z wkładką kluczyka rozwiązany. Byłem dzisiaj u Pana na Wileńskiej 21. Naprawa zajęła Panu 15 min. Wkładki w zamku się wytarły i blokowały kluczyk. Za usługę zapłaciłem 40zł.
#13
Napisano 18:16, 07.03.2016
To zmora japan konstrukcji bębenków. A gość jest sympatyczny, nie zdziera, robi szybko i sprawnie od ręki. Pare razy ratował mi zamki.
Pozdrawiam i polecam ten punkt auto key.
#14
Napisano 07:58, 08.03.2016
A nie wiecie czy ktoś naprawia stacyjki w okolicach Wrocławia? Bo też mam te problem.
#15
Napisano 13:48, 08.03.2016
Polecam http://www.zamkidoaut.pl/
Denerwować się, to znaczy mścić się na własnym zdrowiu za głupotę innych.
ex-wife: AccoVII 2.4 exe, AccoVIII 2.4 TypeS AT '11...
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych