XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Swap silnika 3.0 lub 3.2
#1
Napisano 21:52, 04.10.2009
Z uwagi na to, że mam już dość kręcenia na wysokie obroty i bardzo podoba mi się jazda na automacie (więc odpada H-seria) to zaczęło mnie nurtować pewno pytanko, a mianowicie:
Czy da radę i z jakimi problemami może wiązać się swap do Acco VIgen sedan następujących silników:
1. Silnik 3.0 z accorda VIgen coupe
2. Silnik 3.2 z Legenda
Interesują mnie wszelkie kwestie czyli mechanicznie, elektronicznie i praktycznie
Może ktoś o czymś takim myślał a może ktoś juz zrealizował. Wszelkie info mile widziane
pozdr
#2
Napisano 21:56, 04.10.2009
do tego całe zawieszenie do wymiany, te z 2.0 jest za słabe na ciężką V6
tak samo hamulce
pomysł zacny, sam też bym chętnie taką operacje przeprowadził ale chyba taniej i prościej zmienić samochód
Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17
#3
Napisano 21:58, 04.10.2009
#5
Napisano 09:38, 05.10.2009
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#6
Napisano 18:29, 05.10.2009
Dlaczego....(więc odpada H-seria)
H22 wystepuje z automatem, mozna u nas dostać od pralek JDM bo tylko tam widzialem H22 z automatem.
#7
Napisano 21:34, 05.10.2009
#8
Napisano 11:10, 06.10.2009
A jak sprzedasz swoje autko, to za 17-23 tysiące możesz kupić gotowego Accorda Coupe 3.0 V6. Teraz łatwiej kupić 3.0, bo pojemność duża i nie schodzą tak łatwo jak 2.0. Robisz wymianę rozrządu (koszt maks. 1200 zł), przegląd skrzyni... i cieszysz się jazdą.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#9
Napisano 12:38, 06.10.2009
#10
Napisano 13:12, 06.10.2009
można nawet kupić w wersji sedan USDMa z tym silniczkiem
... można, ale urodą to sedan USDM nie grzeszy
http://allegro.pl/sh...?item=764510496
Coupe jest zgrabniejsze, a miejsca w środku tyle samo.
Były: Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest: Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001
#11
Napisano 00:12, 12.10.2009
#12
Napisano 14:39, 11.02.2010
[ Dodano: 2010-02-11, 14:57 ]
można nawet kupić w wersji sedan USDMa z tym silniczkiem
... można, ale urodą to sedan USDM nie grzeszy
http://allegro.pl/sh...?item=764510496
Coupe jest zgrabniejsze, a miejsca w środku tyle samo.
Faktycznie, coupe jest ładniejsze i zgrabniejsze, natomiast miejsca w środku jest ciut więcej w sedanie, z tyłu i nad głową. Dla porównania wymiary:
sedan - rozstaw osi 2715 mm, dł. 4810 mm, szer. 1785 mm, wys. 1445 mm
coupe - rozstaw osi 2668 mm, dł. 4765 mm, szer. 1785 mm, wys. 1395 mm
bagażniki raczej tej samej wielkości - 467 litrów