Skocz do zawartości


RODO w HAKP

pomocy, gdzie silnik krokowy ?


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 10:54, 14.09.2009

Koledzy mam problem. Czy wie ktoś jak w hondzie accord rocznik 1996 2.2 VTEC symbol silnika F22Z2 wygląda silniczek krokowy i w którym miejscu go szukać?? obroty mi falują i wyczytałem że mogę mieć problemy z silniczkiem krokowym. Proszę o pomoc. Gdzie tego szukać i czy to się czyści?? Jak to czyścić ?? Dzięki za pomoc koledzy.

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 11:38, 14.09.2009

jest on przykręcony do kolektora ssącego,za przepustnicą od strony ściany grodziowej, czyści się go benzynę ekstrakcyjną

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 13:11, 14.09.2009

Dzięki kolego. Wyczyszczę silniczek i napisze jaki jest efekt.

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:50, 30.10.2009

Dzięki kolego. Wyczyszczę silniczek i napisze jaki jest efekt.

i jak czysciles silniczek?? bo ja mam u siebie te same objawy i zczytalam błędy i wyszlo ze krokowy tylko niewiem czy mam go czyscic czy kupic nowy wiec napisz jak efekty czyszczenia! pozdrawiam

#5 mlody

mlody
  • Forumowicz
  • 40 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:33, 30.10.2009

moze pomoge. Ja to czyscilem tak: zamoczylem caly silniczek na jakis czas w benzynie PB95 :mrgreen: potem po prostu go pare razy poruszalem w niej (plukalem) i z krokowca wyplynal szlam. Proponuje takze przeczyscic od razu przepustnice za pomoca benzyny i szmatki czy tam szczoteczki. Efekty Zywszy silnik, lepsza reakcja na gaz (to po czyszczeniu przepustnicy), krokowiec: podczas obciazenia elektrycznego szybciej regulowal obroty czyli np jak otwieralem szyby na biegu jalowym (na luzie) to obroty potrafily sie wachnac przed czyszczeniem po czyszczeniu ten negatywny efekt zniknal

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:01, 30.10.2009

ja tam czyscilem krokowego i nic mi to nie dalo. a problem mam tego typu ze jak jade i przed swiatlami czy jakims skrzyzowaniu wrzuce luz to obroty zatrzymuja sie na ok 1500 i dopiero opadaja na te prawidlowe 700 jak sie zatrzymam, aha i jezcze jak odpalam go zimnego to obroty na ssaniu trzymaja sie okolo 2000 tys. wie ktos co moze byc nie tak?

#7 mlody

mlody
  • Forumowicz
  • 40 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:12, 31.10.2009

ja tam czyscilem krokowego i nic mi to nie dalo. a problem mam tego typu ze jak jade i przed swiatlami czy jakims skrzyzowaniu wrzuce luz to obroty zatrzymuja sie na ok 1500 i dopiero opadaja na te prawidlowe 700 jak sie zatrzymam, aha i jezcze jak odpalam go zimnego to obroty na ssaniu trzymaja sie okolo 2000 tys. wie ktos co moze byc nie tak?


Obroty na ssaniu to tak beda cos kolo tego. A z tym 1500 i opadaniem pozniej na 700 jezeli dobrze wyczysciles krokowca mozliwe ze to jest problem natury regulacji LPG. Sprawdz czy po czyszczeniu dobrze przykreciles krokowca i czy nie lapie lewego powietrza.

http://www.altech.com.pl/wbt/ - tutaj jest opisane jak czyscic wystarczy kliknac poradni DIY ( Do IT YOurself) nastepnie IAC - czyszczenie mechanizmu "silniczka krokowego" i tam jest opisane jak regulowac wolne obroty i co po czyszczeniu nalezy zrobic.




IPB Skin By Virteq