Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pytanie do kierowców 2.2 icdti z wirusem.

VII wirus chiptunning diesel

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
62 odpowiedzi w tym temacie

#1 alkoos

alkoos
  • Forumowicz
  • 14 postów
  • Skąd:Pulawy
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:04, 11.05.2014

Siemanko wszystkim. Mam diesla z przebiegiem 90tys km i techniczny stan tego auta odpowiada przebiegowi, jeździ się nim jak nowym. Chciałbym się dowiedzieć czy jest duża szansa że po załadowaniu lekkiego wirusa (np. 170km, 390Nm), auto pojeździ mi trochę na ori na sprzęgle, Wiem jak się sprawy mają, bo przeczytałem wszystkie wątki na ten temat, dlatego tutaj proszę Was o jedną rzecz.

One thing and one thing only.

Użytkowników, którzy wirusowali swoje maszyny i jeździli na ori sprzęgle, proszę o odpowiedzi wg. podanego schematu:

1. Przy jakim przebiegu wjechał wirus.
2. Jak długo wytrzymało sprzęgło zanim zaczęło się ślizgać. :hehe



Za wszystkie odpowiedzi z góry dzięki, pomoże mi to ogromnie obrać jakąś drogę.





Dla zainteresowanych opcje nad którymi się zastanawiam:

1. Wrzucić lekkiego wirusa i liczyć na to że przejeżdżę 40-50 tys. km na tym co mam.
2. pkt. 1 + zmiana okładzin sprzęgła na organiczne (tak jak robią niektórzy na forum)

3. Odłożyć najpierw kasę na wzmocnione sprzęgło + zwykłe koło zamachowe (zestaw z angii), dwumase i sprzegło na którym śmigam sprzedać, póki są w dobrym stanie i wtedy myśleć o wirusie.

 


  • 0

#2 Morton;]

Morton;]
  • Forumowicz
  • 13 postów
  • Skąd:Koźmin Wlkp.
  • Silnik:2.0
  • Wersja:es
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1994
  • Nadwozie:cd7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:48, 20.05.2014

www.dyno.pl/cars/honda.html  polecam Ci tego człowieka nawet ze masz do niego ponad 300km jest jednym z pierwszych i jednym z najlepszych chip tunerow w Polsce, sprawdzi silnik  zaproponuje rozsądny przyrost napisze program i wyjedziesz zadowolony, robił już kilka aut moim znajomym i naprawdę pełen profesjonalizm byłem pod wrażeniem, pytanie kieruj  tam wszystko ci wyjaśni :) możesz tez poczytać opinie w necie na potwierdzenie :) tylko jedz bezpośrednio do dobrej nadziei jak coś:P


Użytkownik Morton;] edytował ten post 18:57, 20.05.2014

  • 0

#3 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:00, 20.05.2014

wirus przy ok 46k mil, 180KM, sprzeglo po tygodniu zaczelo sie uslizgiwac, wpadl nowy komplet sprzeglo i dmf, miedzyczasie nowy wirus 204KM, prawie 50k mil pozniej jest ok ;-)


ale sa ludzie co robili mapy przy duzych przebiegach i maja jeszcze wieksze i dalej na seri jezdza np. @bartoszwrc ;-)

co do twoich opcji, to mozesz wrzucic wirusa jak zacznie sie slizgac, wrzuc spowrotem serie i stukaj kase na sprzeglo,co do samych okladzin, to ja bym sie w to nie bawil, bo to nie tarcza jest winowajaca, a docisk, wiec jak cos to kompletne sprzeglo, albo Sachs, albo CG motorsport, wiecej info znajdziesz na forum, bo juz mnowstwo razy bylo walkowane ;-)


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#4 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:56, 20.05.2014

a jak jest juz z gotowym wirusem facet zaproponowal mi 32km i 50nm jak sie to ma w praktyce ?? tyle przybedzie napewno ?? bylo by wtedy 175 km i 390nm
  • 0

#5 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:20, 20.05.2014

gotowe wirusy to zlo, znam to z wlsanego doswiadczenia, kazdy silnik jest inny i do kazdego powinna byc osobna mapa, ja mialem wgranego gotowca, byla moc i moment, ale przy mocnym depnieciu auto kopcilo, z wykresu bylo widac ze moment bardzo szybko rosl co zabijalo powoli sprzeglo, oraz turbina przeladowywalo co powodowalo ze moment nie rosl rownomiernie, teraz mam mape robiona tak jak Bog przykazal, auto nie kopci, wszytsko jest ustawione tak jak byc powinno i jeszcze dodtkowe 20KM doszlo do tego gotowca co mialem ;-)


a jak jest juz z gotowym wirusem facet zaproponowal mi 32km i 50nm jak sie to ma w praktyce ?? tyle przybedzie napewno ?? bylo by wtedy 175 km i 390nm

powiedz jeszcze jak to nie tajemnica kto Ci to zaproponawal? jakas firma czy jakis chlopek?


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#6 jarku

jarku
  • Nowy
  • 2 postów
  • Skąd:warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:150
  • Paliwo:ON
  • Rok:2010
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:35, 20.05.2014

A jak na wirusa reaguje wersja z automatem? Skrzynia daje radę?
  • 0

#7 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 22:14, 20.05.2014

gotowe wirusy to zlo, znam to z wlsanego doswiadczenia, kazdy silnik jest inny i do kazdego powinna byc osobna mapa, ja mialem wgranego gotowca, byla moc i moment, ale przy mocnym depnieciu auto kopcilo, z wykresu bylo widac ze moment bardzo szybko rosl co zabijalo powoli sprzeglo, oraz turbina przeladowywalo co powodowalo ze moment nie rosl rownomiernie, teraz mam mape robiona tak jak Bog przykazal, auto nie kopci, wszytsko jest ustawione tak jak byc powinno i jeszcze dodtkowe 20KM doszlo do tego gotowca co mialem ;-)

powiedz jeszcze jak to nie tajemnica kto Ci to zaproponawal? jakas firma czy jakis chlopek?

zaproponowala to firma na ich stronie internetowej tyle mi pokazalo ze jest dobrze do tego silnika i jak pojechalem do nich powiedzieli mi to samo
  • 0

#8 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 18:57, 21.05.2014

ale jaka firma? Elite remaps a moze Celtic tuning?


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#9 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:20, 21.05.2014

nie nic z tego to firma odemnie z miasta jak wroce z pracy to podesle linka 


  • 0

#10 Brodziu

Brodziu
  • Forumowicz
  • 1477 postów
  • Skąd:Gliwice/Manchester
  • Silnik:2.2
  • Wersja:EX
  • KM:204
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 19:47, 21.05.2014

spoko, te sa jedne z bardziej znanych w uk, wiec myslalem ze cos od nich ;-)


  • 0

Moj Tourer

Tuned by Cinsoft


#11 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:04, 21.05.2014

Brodziu a powiedz mi jeszcze jakie sa ceny wirusow w uk?? tak zebym mial porownanie bo tu powiedzieli 250 f a ze chce im oddac 2 samochody to zejda na 450 a na przyklad w Bristolu do acco 8 remap usuniecie dpf i zaktualizowanie map w navi 500


  • 0

#12 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:15, 21.05.2014

No to normalne ceny.
Ale pewnie bez hamowni.
Elite, imo średnia firma.
Daj nazwę tego kolesia z Bristolu to powiem Ci czy dobrze robi.
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#13 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:11, 21.05.2014

postaram sie znalesc bo tego z bristolu znalazlem juz dawno na ebayu i w aukcji byl link do jego stronki
  • 0

#14 hefi

hefi
  • Forumowicz
  • 634 postów
  • Skąd:nmr
  • Silnik:1,8
  • Wersja:s
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:1998
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:13, 21.05.2014

Jakbyś nic nie znalazł to wiem kto ogarnia auta w southampton.
  • 0

HAMULEC JEST DLA TCHORZY.


#15 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:17, 21.05.2014

hefi to jest avontuning.co.uk
a ta firma odemnie z miasta to swanseaecuremapping.co.uk
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, wirus, chiptunning, diesel

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq