XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Nierowna praca silnika i metaliczny odglos 2.2i-ctdi
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 00:55, 25.08.2009
Zacznę od początku
Wczoraj jadąc autem wyprzedzałem inne auta i przeciągnąłem moja hondę do jakiś 4000o/min,dojeżdżając do świateł auto zgasło.Podczas próby odpalenia musiałem długo przytrzymać na rozruszniku bo nie mogla załapać tak jak przy zapowietrzeniu układu paliwowego.Powoli auto łapało i rzucało dziwnie silnikiem,ale odpaliło i pojechałem do domu.Na drugi dzień auto odpaliło normalnie ale po rozgrzaniu i tej samej historii wyższe obroty auto ganie i problem z odpaleniem.A teraz tez nierówna praca sinika(jak by na trzy cylindry) a przy tym dziwny hałas jak by zawory grały (odgłos jak z dużego fiata).Równiejsza praca jest na węższych obrotach.Próbowałem auto odpalać po wystygnięciu ta sama historia.
Przosze o pomoc co jest? Może ktoś z czum takim się spotkał.?
#2
Napisano 15:58, 25.08.2009
POZDRawiam
#3
Napisano 20:12, 25.08.2009
#4
Napisano 21:02, 25.08.2009
#5
Napisano 21:34, 25.08.2009
jestesmy tu bardzo wyrozumiali, ale to sie moze zmienic. wycieczki osobiste prosze sobie przeniesc na PW.
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 23:14, 25.08.2009
Dzięki za info,ale może ktoś jeszcze miał takie objawy w swoim aucie.
Dodam jeszcze ze wyjąłem dzisiaj filtr paliwa i ku mojemu zdziwieniu wylałem z niego zamiast ON jakąś maź i duże ilości wody.
W tej chwili czekam na nowy i jak wymienię to napisze jakie przyniosło to efekt.
Mam jeszcze pytanie czy wie ktoś gdzie znajduje się wejście OBD umożliwiające podpijecie do kompa w Hondzie Accord i czy można taki kabel kupić ?
Z góry dziękuje.!
#7
Napisano 04:06, 26.08.2009
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:38, 26.08.2009
A odnośnie filtra to jeszcze nie odebrałem i nic nie mogę napisać czy są jakieś efekty
[ Dodano: 2009-08-29, 14:09 ]
Witam podpiąłem pod komputer i pokazały mi się błędy:
P0088
P0102
P0113
P1086
Po wykasowaniu i próbie uruchomienia silnika pokazał się tylko P0088.
Czy miał ktoś z was może już do czynienia z tym problemem?
Pozdrawiam
#9
Napisano 14:49, 23.03.2010
ale szukając w necie znalazłem... P0088 - Fuel Rail/System Pressure - Too High
Czyli jak widzisz powiązane jest to z ciśnieniem paliwa.
Czyli w momencie jak ciśnienie paliwa jest za duże moduł sterujący ogranicza ciśnienie na wtryskiwaczach i listwie. I dlatego pewnie zgasł.
Tak mi się wydaję składając to do kupy.
Inne to:
P0102 - Mass or Volume Air Flow Circuit Low Input
P0113 - Intake Air Temperature Sensor 1 Circuit High
P1086 - Tumble generator valve #2 (LH) position sensor circuit low input
Warto było by sprawdzić dolot powietrza do silnika... wygląda jak by to miało też wpływ. Gdybam: nie dostaje wystaczająco powietrza, zły sygnał, za duże ciśnienie paliwa. Nie wiem jak to wszystko się ze sobą łączy... ale z 2-u miesięczbnego doświadczenia z Hondą wysuwam takie wnioski.