XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Odłączone OBD II
#1
Napisano 19:24, 17.08.2009
Czy przy jakiejkolwiek naprawie czegokolwiek da się odłączyć złącze OBD tak, żeby po prostu nie działało? Przy czym silnik jest absolutnie sprawny, chodzi dobrze i nie ma wyskakującego check engine. Nie mogę się połączyć z komputerem a wcześniej mogłem. Przyznaje, że u mnie było dużo grzebane ostatnio. Czy mechanik mógł odłączyć złącze OBD?
#3
Napisano 20:01, 17.08.2009
#5
Napisano 20:17, 17.08.2009
No nie był. Nie było nic z elektryki zmieniane. Tylko czy można nie podpiąć złącza OBD?Tzn komp nie byl zmieniany?
#6
Napisano 08:00, 18.08.2009
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#7
Napisano 14:08, 18.08.2009
#8
Napisano 15:52, 18.08.2009
Całe forum pozdrawia Cię KulawyJohn.
#9
Napisano 23:06, 01.09.2009
Ja szukałem u siebie i albo nie umiem znaleźć, albo mam tylko pustą dziurę pod gniazdo nad "lewą kostką u nogi pasażera" pod chodniczkiem na styku z plastikiem tunelu.
Może do diesla (silnik Rovera 2.0 TDi / 2000r) nie ma złącza?
Już nic nie wiem.
Kupiłem interface do OBD2 i nie wiem w co je sobie teraz włożyć?
Uprzedzę fakt, że w 4 litery też mi nie pasuje.
A swoją drogą gdzie jest ECU ? W środkowym tunelu? Jakie współrzędne? Może po kablach od ECU dojdę? Szkoda tylko rozbebeszać samochód bez potrzeby.
Wprawdzie to nie ta grupa, ale mam drugi samochód z "check engine" Mitsubishi Space Star 2000r. Tam gniazdo znalazłem pod "szklankami" w środkowym tunelu, ale transmisji nie mam.
#10
Napisano 14:19, 02.09.2009
#11
Napisano 17:34, 02.09.2009
Wtyczki podpięte pod wentylatorem w nogach pasażera, po środku.
Dwie niebieskie wtyczki w ślepych gniazdkach:
- 2 pinowa, zakładam że od ECU, choć po zwarciu styków i włączeniu zapłonu brak reakcji na kontrolce, a powinna się palić światłem ciągłym przy braku błędów, tak wyczytałem.
- 5 pinowa płaska, zakładam, z tego co wyszukałem w necie to od ABSu? w niej nie grzebałem, bo w chwili znalezienia nie wiedziałem co się zwiera. Wiadomo, że ma 12V na jednym z pinów.
Czy ktoś wie jakie sygnały są na poszczególnych pinach i jak to się ma do OBD2 (lina K, L)?
Da się to przewtyczkować do standardowego złącza OBD2 16pin?
Jak tylko uda mi się kupić gniazdo OBD2 to mógłbym samemu sobie to wyprowadzić.
Ponoć Accord od wersji VI ma już OBD2. Mój jest niby wer. VII i nie ma gniazda?
Nie jestem w temacie, ale gdzieś usłyszałem, że do transmisji wystarczy jedno ze złącz K/L ? Zdaje się że chodzi tylko o K ?
W Mitsubishi Space Star na OBD2 wyprowadzone jest tylko złącze K, ale moim interface'm ELM-327 v1.5 zarówno z dołączonym oprogramowaniem jak i z PCMSCAN v2.4.5 nie mogę uzyskać połączenia protokołem ISO 914102 linią K.
Brakuje mi sporo wiedzy w temacie. Na zasadzie małpich ruchów przetestowałem chyba już wszystkie permutacje? Pozostaje się jedynie douczyć się z poziomu 0+.
Jakieś sugestie w temacie? Schematy? Łopatologia stosowana?
[ Dodano: 2009-09-02, 18:41 ]
A może ktoś ma schemat samego ECU?
Z mojej serwisówki niewiele wynika w temacie.