Skocz do zawartości


RODO w HAKP

pytanie o ocynk i skrzynie do znawcow tematu


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:34, 14.08.2009

szukam accorda coupe VI gen 98-2002 i mam pytanie czy te autka sa w ocynku czy nie jezeli tak to ktore elementy karoserii i w obustronnym czy jednostronnym?????

poza tym mam dylemat czy wziac wersje 2 l czy v6 , wolalbym v6 bo wczensiej jezdzilem autkami z taka jednostka i szkoda mi sie rozstawac z tym dzwiekiem, 2.0 to komp[romis- glownie chodzi o spalanie jakoz e chce automata. slyszalem zze w v6 nie wytrzymuja skrzynie bo sa te same co w 2 litrowce? czy to prwda????


licze na fachowe odpowiedzi jako ze na auto planuje wydac ponad 2 dyszki i chce zeby to byl trafiony zakup.

#2 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 20:45, 14.08.2009

szukam accorda coupe VI gen 98-2002 i mam pytanie czy te autka sa w ocynku czy nie jezeli tak to ktore elementy karoserii i w obustronnym czy jednostronnym?????


Ocynkowana

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#3 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:08, 15.08.2009

2 litry w automacie sie toczy nie jedzie ;)

Był: Accord Coupe '02 (CG4) 2.0 VTEC
Jest: Acura TL '05 (UA6) 3.2 V6 VTEC -> CLICK + Yamaha MT09 '17


#4 Ponski

Ponski
  • Forumowicz
  • 22 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:23, 15.08.2009

Z tego co sie orientuje i mi sie przypomina to czytalem na jakims forum ze po 2000 roku Honda lekko przemodernizowala skrzynie automatyczna i byly trwalsze... ale wiadomo ze nawet najlepsza skrzynia powie nam pa pa, bo wszystko zalezy od regularnego serwisu i jej codziennej eksploatacji...
Fakt faktem eksploatacja V6 jest kosztowniejsza i nie chodzi tylko o spalanie ale i o czesci... ale zalezy tez do czego auto ma Ci sluzyc... jezeli tylko do przemieszczania sie z punktu A do B i glownie po miescie to 2.0 Ci styknie... natomiast jezeli lubisz baardziej dynamiczna jazde i lubisz uczucie przyjemnego wgniatania w fotel to tylko V6, tym bardziej ze jezdziles juz wczesniej V6 i jak teraz zmienisz na 2.0 w automacie to po paru przejadzkach mozesz sie rozczarowac dynamika i zastanawiac czemu nie wzielem V6 ;-)
No i jak sam wspomniales dziek V6 :ok




IPB Skin By Virteq