XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
tyl nie hamuje
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 15:59, 14.08.2009
#2
Napisano 18:02, 14.08.2009
Ponieważ tłoczek jest zapieczony ( nie wysuwa się dostatecznie wysoko ) to ręczny jest słaby.dodam ze reczny tez jest bardzo slaby
#3
Napisano 09:49, 20.08.2009
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:08, 22.08.2009
#6
Napisano 15:30, 23.08.2009
tloczki naprawilem juz niby tyl troche lepiej hamuje ale dalej nie jest tak jak powinno byc. jak nacisne hamulec to pedal mi wpada powoli w podloge to nie wiem chyba jest cos z pompa hamulcowa bo abs dziala serwo tez pracuje to zostaje tylko chyba ta pompa?!
Albo nieszczelne przewody
#7
Napisano 19:08, 23.08.2009
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:52, 23.08.2009
#9
Napisano 13:15, 24.08.2009
1. tylne prawe
2.przednie lewe
3.tylne lewe
4.przednie prawe.
#10
Napisano 17:28, 24.08.2009
Drugim widocznym efektem tej usterki będzie też słabe hamowanie. Nie będzie jednak ubywać płynu.
Co do samych zacisków to typową usterką jest uszkodzenie zewnętrznej uszczelki (ew. jej "podwinięcie się"). Wówczas wchodzi do środka woda, tłok lub zacisk zaczynają rdzewieć i przestają pracować (znam z autopsji z V gen). Na wczesnym etapie wyczyszczenie może naprawić sprawę ale jeśli porobią się od korozji głębokie wżery to tylko wymiana na używkę uratuje sprawę gdyż inaczej zacisk będzie ciekł.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#11
Napisano 17:01, 09.07.2011
http://www.accordklu...p=563034#563034