Skocz do zawartości


RODO w HAKP

tyl nie hamuje


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:59, 14.08.2009

mam taki problem. jestem tu nowy i nie znalazlem podobnego problemu i dlatego zakladam nowy temat. w moim accordzie nie ma hamulcow z tylu przednie sa idealne az sie klocki pala bo tylko przod hamuje a tyl bardzo slabo tylnie tarcze nawet na calej powierzchni nie sa wytarte. co moze byc przyczyna musze wymienic pompe hamulcowa czy cos innego. jak nacisne hamulec(silnik pracuje) to pedal powoli wpada w podloge jezeli podpompuje to pedal zrobi sie twardy ale gumowaty i wtedy wogole nie mam hamulcow. dodam ze reczny tez jest bardzo slaby. jezeli ktos wie jak sie z tym uporac albo ma jakies pomysly to bardzo prosze o pomoc bo ja juz nie wiem co mam robic. z gory dziekuje jezeli ktos cos napisze.

#2 NOWAK

NOWAK
  • Forumowicz
  • 26 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:02, 14.08.2009

Na początek zacząłbym od wymiany płynu hamulcowego i odpowietrzenia hamulców. Na 100% masz zapieczone tłoczki w tylnych zaciskach, więc trzeba to zregenerować. Ja tez tak miałem , ale poradziłem sobie z tym. tutaj masz manuala jak to zrobić, zestaw naprawczy do tylnych zacisków najlepiej kupić w Intercars ( koszt na jeden zacisk to 20zł oznaczenie D4-780 jeśli tłoczek ma średnice 34mm lub D4-045 jeśli 36mm )-- > http://nowakkowal197...ik/4OIkZF0eT24/

dodam ze reczny tez jest bardzo slaby

Ponieważ tłoczek jest zapieczony ( nie wysuwa się dostatecznie wysoko ) to ręczny jest słaby.

#3 Trigger

Trigger
  • Forumowicz
  • 734 postów
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 09:49, 20.08.2009

Na początku zacząłbym od wyjęcia ślizgaczy i zobaczył w jakim są stanie. W ASO można kupić nowe i specjalny wysokotemperaturowy smar. Przesmaruj i sprawdź.

#4 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 09:52, 20.08.2009

specjalny wysokotemperaturowy smar


Można go kupić wszędzie w każdym sklepie motoryzacyjnym

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:08, 22.08.2009

tloczki naprawilem juz niby tyl troche lepiej hamuje ale dalej nie jest tak jak powinno byc. jak nacisne hamulec to pedal mi wpada powoli w podloge to nie wiem chyba jest cos z pompa hamulcowa bo abs dziala serwo tez pracuje to zostaje tylko chyba ta pompa?!

#6 kiziol

kiziol
  • Forumowicz
  • 504 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:30, 23.08.2009

tloczki naprawilem juz niby tyl troche lepiej hamuje ale dalej nie jest tak jak powinno byc. jak nacisne hamulec to pedal mi wpada powoli w podloge to nie wiem chyba jest cos z pompa hamulcowa bo abs dziala serwo tez pracuje to zostaje tylko chyba ta pompa?!


Albo nieszczelne przewody ;-)
Nareszcie szczęśliwy tatuś - mam zdrowe i silne bliźniaki !!

#7 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 19:08, 23.08.2009

To by tracił płyn.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:52, 23.08.2009

dokladnie byly by ubytki w plynie a tak sie nie dzieje!

#9 NOWAK

NOWAK
  • Forumowicz
  • 26 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:15, 24.08.2009

Może trzeba jeszcze raz odpowietrzyć i tak jak podaje manual:
1. tylne prawe
2.przednie lewe
3.tylne lewe
4.przednie prawe.

#10 klosz007

klosz007
  • Forumowicz
  • 1706 postów
Reputacja: 25
Super

Napisano 17:28, 24.08.2009

Jak pedał powoli wpada w podłogę przy stałym nacisku to przyczyną jest pompa hamulcowa - a szczególnie jej uszczelki, ew. wżery/rysy w gładzi obudowy itp. itd. Jak to się popularnie mówi wtedy "pompa nie trzyma".
Drugim widocznym efektem tej usterki będzie też słabe hamowanie. Nie będzie jednak ubywać płynu.

Co do samych zacisków to typową usterką jest uszkodzenie zewnętrznej uszczelki (ew. jej "podwinięcie się"). Wówczas wchodzi do środka woda, tłok lub zacisk zaczynają rdzewieć i przestają pracować (znam z autopsji z V gen). Na wczesnym etapie wyczyszczenie może naprawić sprawę ale jeśli porobią się od korozji głębokie wżery to tylko wymiana na używkę uratuje sprawę gdyż inaczej zacisk będzie ciekł.

Pozdrawiam,

Zbyszek

 

Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95


#11 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:01, 09.07.2011

mam ten sam problem a czy te oringi czy jakie tam sa uszczelniacze w tej pompie można dokupić w sklepie motoryzacyjnym ???
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034




IPB Skin By Virteq