XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Czujnik parkowania w VIII - pytanie do posiadaczy wersji exe
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:46, 11.08.2009
Przedni oryginalny ma przycisk którym można go wyłączyć.
Niestety ostatnio jak pada to czujnik wariuje - piszczy non stop. Muszę zgłosić to chyba do poprawki, pewnie coś zwiera przez wilgoć, bo nie wierzę, że tak reaguje na niewielki deszcz.
Ale chcąc go wyłączyć zauważyłem, że nie mogę! A dokładnie mogę ale tylko na chwilę.
Czujnik działa jak wiadomo do prędkości 8km/h, powyżej się wyłącza, żeby ponownie powrócić do działania przy spadku prędkości. Jeśli go wyłączę, przyspieszę ponad 8km/h i potem zwolnię/zatrzymam się to czujnik włączy się ponownie. Czy tak powinno być? Czy wyłączenie nie powinno być trwałe, albo choćby do następnego uruchomienia silnika jak jest z VSA?
Jak to jest w Execach i VIII z oryginalnym czujnikiem? Pomocy, bo jadę niedługo z reklamacją i nie wiem co w ASO mówić.
#2
Napisano 19:09, 11.08.2009
VSA ma przycisk jednopozycyjny i za każdym razem wraca do pierwotnego położenia stąd i włączenie systemu może zależeć od innych parametrów.
Edit..
Co do piszczenia, to może da się regulować jego czułość? Mój przedni czasem się niepotrzebnie odzywał zimą kiedy jakiś większy płatek śniegu się przyczepił. Dziś podczas sporego deszczu zapiszczał tylko gdy dostałem ścianą wody w oczekiwaniu na możliwość zawrócenia.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:16, 11.08.2009
Zaczyna to się tak, że jak pada to po pierwszym ostrym hamowaniu wyje. Ewidentnie coś jest niezaizolowane i przy hamowaniu woda się tam dostaje i zwiera. A ciągłe wycie to wg instrukcji objaw uszkodzenia czujnika
Wyłącznik ja mam jedno pozycyjny, tak jak ten od VSA. Z lampką. Wyłączenie oczywiście działa, przestaje wyć. Problem w tym, że jak ruszę i ponownie się zatrzymam włączy się znów i ... wyje. W mieście nie do przejścia, szczególnie w korku.
Chyba wiem dlaczego nie da się wyłączyć - obstawiam, że centralka ma 2 wyjścia, jedno pewnie aktywuje gdy samochód jedzie poniżej 8km/h, a drugie jest od przycisku - pewnie monter coś pomieszał i wyłączyć się da, ale włączenie następuje zawsze przy zwolnieniu poniżej 8km/h.
Strasznie to jest irytujące, bo dziś musiałem zostawić samochód i brać inne auto które powinno w tym czasie jeździć w firmie A głowa mnie to tej pory boli od tego pisku.
----------------------
Aktualizacja. Byłem w serwisie.
Rozebrali, poizolowali, złożyli jeszcze raz i zabezpieczyli jakimś preparatem.
Powinno być ok - zobaczymy co będzie po deszczu.
Co ciekawe czujnika akcesoryjnego nie da się wyłączyć trwale. Tylko można go wyłączyć w danej chwili, ale po kolejnym zwiększeniu prędkości i wyhamowaniu włączy się ponownie.
Ten typ tak ma. Na razie w aucie cisza.
#4
Napisano 09:45, 12.08.2009
Zimą raz musiałem stanąć na poboczu, bo czujnik się odezwał, ale to w czasie śnieżycy i było ze 2 cm śniegu na nim.
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:58, 12.08.2009
#6
Napisano 22:47, 15.08.2009
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:54, 18.08.2009
[ Dodano: 2009-08-18, 21:01 ]
Na razie działa dobrze. Tyle, że działa cały czas, czasami mijając się blisko z innym autem przy wyższej prędkości usłyszę piknięcie. Ale nie ma żadnych atrakcji (sprawdzę po deszczu, bo wtedy się to działo) w stylu ciągłego pisku (sygnał uszkodzenia).
#8
Napisano 20:45, 09.09.2009
Jaka może być przyczyna nie działania jednego z czujników cofania z tyłu ?
Mam dołożone czujniki tylne i jeden z nich od pewnego czasu zachowuje się tak jakby go nie było.
#9
Napisano 10:31, 10.09.2009
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#10
Napisano 14:52, 10.09.2009
Suma sumarum pojechałem do ASO, które stwierdziło, że czujnik sobie po prostu padł.
#11
Napisano 18:36, 10.09.2009
Pytam, bo ostatnio byłem świadkiem jak klient przyjechał Mitsubishi Outlander z uszkodzonym czujnikiem z tyłu do ASO, a serwisant bardzo spokojnym głosem stwierdził, że to jest czujnik oryginalny i oni takich nie mają
Skradziony: Honda Accord Tourer 2.0 Executive 2008 Volcano Grey
#12
Napisano 21:48, 10.09.2009
Naturalnie, czujniki były zakładane w ASO jeszcze przed wyjazdem z salonu i ten wadliwy będzie wymieniony na gwarancji.Mekintosh, a wymienili na nowy?
Na razie jest w trakcie malowania na piękny kolor - Volcano Grey