Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Accord V 2.0 - Mocno "zamulony" (słaby)


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 00:30, 03.08.2009

Mam problem z moim Accordem, auto w moim odczuciu jest przesadnie slabe. Co prawda mam w nim LPG, Ale bez przesady...
Mój Acord to Aerodeck 2.0 136KM 94r. - przebieg prawie 300tys. ale widac po liczniku, ze poprzedni wlasniciel musial go krecic, tak wiec podejrzewam ze 400tyś. ma jak nic...

Macie jakies propozycje tego co moze byc przyczna niskich osiagów mojego autka :?: Z gory mowie, ze nie licze na to aby jezdzil jak rajdowka, jednak od silnika 2.0 chyba czekoś mozna oczekiwać... :?: Znajomy gazownik powiedzial, ze jeśli auto ma taki przebieg to katalizator moze byc juz zapchany. Swoja droga, pali tez jak smok, w mieście 17-19litrow LPG (na trasie juz spoko bo 11litrow) - Sonda lambda jest ok. :!:
Zauważyłem tez, ze auto jest znaczie zwawsze wieczorem kiedy gestosc powietrza o ile sie nie myle jest wieksza. Czyli krotko mowiac jest wrazliwy na zmiane pogody :-P

Z góry dzieki za pomoc :!:

Pozdro :!:

#2 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 06:26, 03.08.2009

Zapchany filtr powietrza, brudna przepustnica, zasyfialy kolektor?
Nieefektywne spalanie, gdy chlodniej jedzi lepiej. Na logike wychodzi uklad dolotowy.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:22, 03.08.2009

Jutro bede wymienial filtr powietrza.
Powiedz mi, a czy KAT moze miec tutaj jakiś wplyw na odejscie auta :?: Z tego co czytalem na internecie to sa podobno bajki, ze auto ma wiekszego kopa po wycieciu KATa i ze nie ma sensu tego robic. Jednak czy jest mozliwosc, ze auto przy tak duzym przebiegu jak moje, moze miec na tyle zapchany ten katalizator, ze utrudnia wydostawanie sie spalin, przez co auto jest slabsze :?:

#4 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:28, 03.08.2009

Zacznij od tego filtra i przepustnicy. Bez doplywu powietrza jechac nie bedzie.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:42, 03.08.2009

Dzieki, ze przeniesienie tematu do odpowiedniego dzialu :roll:

Czyli rozumiem, ze przepustnice mam wyczyścic :?: Sczerze, to pierwszy raz slysze aby przepustnica mogla sie zabrudzic, jeszcze rozumiem jakby pluł olejem... Pogadam o tym z moim mechanikiem, bo akurat bede u niego z autkiem za dwa dni...

#6 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 11:53, 03.08.2009

No bo tam wlasnie zbiera sie z syf z oleju, ktory dostaje sie przez odme.
Sprawdz jeszcze czy czasem hamulce nie trzymaja Ci auta. Czuc by bylo klocki i buchalo by goracym od kol.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:55, 03.08.2009

Kloła lekko sie kreca, nic nie trzyma. A silnik oleju nie bierze. Ale jak mowisz aby sprawdzic ta przepustnice to zrobie to...
Dzieki :!:

#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:07, 03.08.2009

Glownym tropem jest to, ze jak twierdzisz, gdy jest chlodniej jedzie lepiej. Tak wiec filtr, przepustnica, przeplywomierz, ewentualnie kolektor. Potem uklad wydechowy, Lambda.
Koledzy, dobrze rozumuje?

[ Dodano: 2009-08-03, 13:07 ]
a jeszcze jedno pytanie, ktore wlasciwie powinno pasc na poczatku.
To sie dzieje zarowno na gazie i na benzynie? Bo jak tylko na gazie, no wina jest raczej instalacji.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 12:19, 03.08.2009

No na logike to cos jakby w dolocie siedziało, czyli jak Mikołaj pisał, poczyść przepustnice i sprawdź filtr powietrza.
Ale to że wieczorek lepiej idzie to raczej norma zawsze.
Zapchany katalizator?
A to tak nagle go zamuliło?
Świece, przewody?

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#10 Marru

Marru
  • Forumowicz
  • 475 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:24, 03.08.2009

Głupie pytanie ale jak testowałeś osiągi to jeździłeś przy włączonej klimatyzacji?

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:25, 03.08.2009

Zarono na gazie jak i benzynie. Jesli chodzi o gaz, to w tym miesiacu wymienilem reduknor na nowy (BRC) Nowy mixer, instalacja jest po regolacji, a lambda z pewnoscia dziala jak należy. Tak wiec, zaczne od tego filtra powietrza :lol:

[ Dodano: 2009-08-03, 13:43 ]
Jesli chodzi o zamulenie auta to kupilem juz je takie poł roku temu. NIe zajmowalem sie wczesniej tym tematem, bo musialem kilka innych rzeczy w aucie porobic, ale teraz zaczyna mnie to juz troche irytowac. Jak juz wczesniej pisalem od 2.0 mozna czegoś oczekiwac, a nie ze punto 1.2 mnie na swiatlach moze porobic :-| Świece sprawdzalem - sa w idealnym stanie BOSCHa (NGK to moze nie jest , ale szrot tez nie...)
Na klimie wylączonej jezdze bo po pierwsze, ze wzgledu na juz i tak duze spalanie, po drugie na kliemie to zapomnij o jakimkolwiek wyprzedzaniu czegokolwiek :-/ ma odejscie jak moj stary poldek...

I co z tym katem :?: moze byc tak, ze z moim przebiegiem jest poprostu zapchany :?:

#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:33, 03.08.2009

W moim poprzednim byl zatkany pomimo tego ze mial 130tys. Jak chcesz miec pewnosc mozesz pojechac na analize spalin. Jak montowalem gaz to czyscilem przepustnice i wymienilem filtr powietrza. Tylko nie kupuj filtrona bo to papierowki podobno, kupilem kager i jestem zadowolony, dobre tez sa nipparts.

#13 Gucio

Gucio
  • Forumowicz
  • 19 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:43, 03.08.2009

Jezeli masz inst gazowa 2 generacji to parafina z gazu osiada sie na przepustnicy i ja brudzi (silnik krokowy tez) dlatego nalezy ja wyczyscic.
- EGR - zawor recyrkulacji spalin - jezeli masz to najlepiej go zaslepic.
- ustaw luzy zaworowe
- sprawdz stan kopulki i palca
- katalizator jesli jest to wstaw zamiast niego rurke lub tlumik (mozna znalezc na allegro za 50 zl a katalizator sprzedac za jakies 170 zl)
- jak masz gdzie to sprawdz jeszcze kompresje

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:01, 04.08.2009

od siebie dodam:
- ustawienie zaplonu bo moze jakis domorosly mechanik na sluch ustawil
- przyspieszenie od 0-100, jezeli wyjdzie okolo 10-12sec to norma w Vgen 2.0

#15 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:06, 05.08.2009

NIe musze robic testu aby Ci powiedziec, ze na bank sie nie mieszcze w 10-12sek tak na oko to raczej dobre 16




IPB Skin By Virteq