XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Lekko przyblokowane tylne koła
#1
Napisano 13:51, 05.01.2014
Podczas jazdy (po około godzinie) zaczęły mi piszczeć i trzeć tylne klocki (przy czym mocniej z prawej strony).
Podniosłem auto na podnośniku. Koła nie są całkiem zablokowane ale ciężko się kręcą przy czym trą i piszczą.
Dodam, że auto jest używane codziennie, dzisiaj w ogóle nie był używany hamulec ręczny.
Klocki w niedługim czasie do wymiany (bo już zbliżają się do końca).
Czy winne będą te nieszczęsne tłoczki? Czy coś innego?
Czy będąc laikiem można to samemu bez problemu naprawić? Psiknąłem po wierzchu wd40 ale czy to pomoże to niewiem.
#2
Napisano 14:11, 05.01.2014
Pewnie ktoś mnie naprostuje
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#3
Napisano 15:44, 05.01.2014
#4
Napisano 15:46, 05.01.2014
Dokładnie tak , można tez ja popsikać wd40 i zaciągnąć ręczny znów odblokować i tak parę razy aż zacznie chodzić poprawnieno dokładnie tak jak west mówi, jednym z powodów może być to że ręczny nie odbija do końca bo jest zapieczony w zacisku, można młotkiem walnąć w ta dzwigienkę co na zewnątrz zacisku wystaje i jak puszcza hamulce to znaczy że to jest przyczyną.
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#5
Napisano 18:55, 05.01.2014
Będąc laikiem masz marne szanse ale chętnie pomożemy.
Problem może być w:
1. zatarta linka - małe szanse
2. zapieczone klocki w zacisku
3. zatarte prowadnice zacisku pływającego
4. tłoczek zapieczony
5. szczęki zblokowane - mały szanse
EDIT: może już blaszka/sygnalizator akustyczny zużycia trze o tarcze i piszczy?
#6
Napisano 19:00, 05.01.2014
#7
Napisano 19:03, 05.01.2014
Po prostu nie mam czasu ......................................<br>
Pozdrawiam , co złego to nie ja</p>
#8
Napisano 09:27, 07.01.2014
Jak pisali przedmowcy moga to byc:
1. zatarta linka - małe szanse
2. zapieczone klocki w zacisku
3. zatarte prowadnice zacisku pływającego
4. tłoczek zapieczony
5. szczęki zblokowane - mały szanse
bez rozebrania nie obaczy.
Masz Tourera, wiec jak juz tez pisano reczny jest na szczekach (tarczo-bebny), a nozny na klockach.
Albo Ci sie tylko koncza klocki i juz piszcza, co oznacza najmniejszy problem lub dodatkowo ktores z powyzszych.
Ogolnie bez zdjecia zacisku (odkrecenia 2 srub jesli dobrze pamietam nasadka 12) i organoleptycznego sprawdzenia wiecej sie nie dowiesz.
Trzeba skontrolowac prowadnice, gumnki w zacisku itd. itd.
Honda for Life
EG4 -> EG5 -> CG8 -> EG9 -> GSX-R 750 + CM1
#9
Napisano 15:39, 07.01.2014
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#10
Napisano 18:47, 07.01.2014
Wymienił mi mechanik całe zaciski (wżery były na cylindrach (prowadnicach?)) i tamtędy syf się dostawał.
Wymienił mi od razu klocki bo się kończyły i nie były równo zjechane.
Niestety koła dalej blokuje - po przejechaniu 60km. tarcze były rozgrzane do czerwoności - gdyby palił to spokojnie mógłbym od nich fajkę odpalić.
Co proponujecie dalej?
Niestety musiałem zrobić kolejne 60 by wrócić do domu. Tym razem tarcze nie były czerwone ale jakąś jajecznice mógłbym na nich usmażyć.
Klocki + zaciski + robocizna poszło w przeliczeniu na złotówki około 900zł.
A problem jak był tak jest nadal.
Ciekawe czy teraz jeszcze tarcze (bębny) nie będą do wymiany?
Jakieś dalsze propozycje?
#11
Napisano 09:38, 08.01.2014
Ściągnij zaciski i zobacz czy wtedy możesz tarczą obrócić - jeżeli tak to problem leży w szczękach. Może przy wymianie tarczo-bębnów ktoś nie ustawił samoregulatorów
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#12
Napisano 10:44, 08.01.2014
grzes-24,
Ściągnij zaciski i zobacz czy wtedy możesz tarczą obrócić - jeżeli tak to problem leży w szczękach. Może przy wymianie tarczo-bębnów ktoś nie ustawił samoregulatorów
pawpor chyba chciales powiedziec, ze jezeli po zdjeciu zaciskow nie bedzie mogl dalej obrocic to wtedy lezy problem w szczekach
bo jesli po zdjeciu zaciskow nagle piasta ruszy to problemem sa zaciski/klocki
Honda for Life
EG4 -> EG5 -> CG8 -> EG9 -> GSX-R 750 + CM1
#13
Napisano 15:05, 08.01.2014
Dokładnie, dzięki za czujnośćgrzes-24,
Ściągnij zaciski i zobacz czy wtedy możesz tarczą obrócić - jeżeli tak to problem leży w szczękach. Może przy wymianie tarczo-bębnów ktoś nie ustawił samoregulatorów
pawpor chyba chciales powiedziec, ze jezeli po zdjeciu zaciskow nie bedzie mogl dalej obrocic to wtedy lezy problem w szczekach
bo jesli po zdjeciu zaciskow nagle piasta ruszy to problemem sa zaciski/klocki
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#14
Napisano 22:53, 14.01.2014
Było podejrzenie o linki - wymienione - żadnych zmian
Było podejrzenie o przewody hamulcowe - wymienione - żadnych zmian
#15
Napisano 09:20, 15.01.2014
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych