Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Problem z temperatura


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:51, 21.07.2009

Panowie mam problem z temperatura w moim malenstwie, szukalem w szukajce ale nie znalazlem dla mnie odp. Wszyscy wala ze uszczelka, byla zmnieniana w styczniu :k Jak jade wszystko jest ok, w czasie stania w korku temp po ok 5 min zaczyna isc do gory w takim tempie ze strach, od 2/3 skali do prawie czerwonego pola w mniej niz 1sek!!! Wentylatory dzialaja (2 sie wlaczaja), termostat dziala bo weze i chlodnica jest goraca. Natomiast same weze sa twarde (nie moge ich calkowicie scisnac tylko jakos do polowy), plynu w wyrownawczym jest ponad max po zgaszeniu silnika, na zimnym jeszcze nie sprawdzalem bo dopiero wrocilem. Macie jakis pomysl, kumpel mowil mi ze moze to byc korek od chlodnicy, ja bym sie cieszyl jesli tylko tyle. Prosze o pomoc

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:05, 21.07.2009

No i od korka bym zaczął - nie wywala Ci płynu??

#3 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 17:36, 21.07.2009

Pod autem sucho. Zrobilismy tez test czyli ok 4tys obr i temp zaczela spadac tak szybko jak wzrosla.

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:09, 21.07.2009

hmm, a może pompa wody straciła wydajność??

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:14, 21.07.2009

Byla zmieniana w styczniu razem z rozrzadem

#6 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:05, 22.07.2009

Michalgda, sprawdź jednak jeszcze dokładnie termostat.

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:48, 22.07.2009

Tutaj był podobny temat: http://www.accordklu...der=asc&start=0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 08:08, 23.07.2009

:Paweł:, czytalem ten temat ale to nie dla mnie.
Wczoraj odpowietrzylem uklad, chlodnica byla prawie pusta :shock: weszlo na pierwszy raz ok 1 litra plynu. Auto ustawilem przodem do gory i silnik chodzil. Po pierszym wentylatorze dolalem kolejne pol litra. Po drugim juz tylko same bombelki a po trzecim juz dobrze bylo. Czy uklad sam sie mogl zapowietrzyc? Moze to moja wina bo przed wyjazdem do niemiec otworzylem korek od chlodnicy i zbiorniczka w celu dolania plynu? Dodam ze dolalem tyle ile wyplul do zbiorniczka. Czy to byla wina, narazie jest dobrze

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:06, 23.07.2009

michalgda,
sorki za maly offtop, ale ja mialem podobnie - i okazało się ze chłodnica do wymiany, bo gubiła plyn.
chlodnice wymienilem, i zauwazylem ze po wymianie odpowietrznik na obudowie termostatu byl suchutki (panowie sie nie pofatygowali odpowietrzyc?).
Bylo wsio okej wiec nic nie robilem. Stan plynu w chlodnicy i w zbiorniczku ok.
Ostatnio jednak jak przekrecam temp na max i wlacze nawiew , lub dodam mocniej gazu na zimnym silniku to slysze ewidentne bulgotanie, przelewanie sie plynu jakby w nagrzewnicy a jest to objaw zapowietrzonego ukladu prawdopodobnie.

Nigdy sam nie odpowietrzalem, ale czy wystarczy poprostu odkrecic korek chlodnicy i popuscic odpowietrznik i poczekac na wlaczonym silniku do pierwszego uruchomienia went?

pozdrawiam,

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:57, 23.07.2009

Ja nie moglem zadnymi silami odkrecic tego odpowietrznika. Lepiej poczekaj na 2 wlaczenie, dla pewnosci dalem do 3. Jeszcze postaw samochod przodem do gory. Chlodnice mam chyba dobra bo jest sucho pod autem i jak odkrecilem korek zeszlo cisnienie, wiec jeszcze trzyma. Zobaczymy na jak dlugo. A i jak odpowietrzasz nagrzewnice daj na max temp.

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:20, 23.07.2009

JHej,
czy moglibyście krok po kroku opisać jak sie odpowietrza układ chłodzenia. Gdzie zawór, co i kiedy ;-) tak dla lamera, (patrz ja)

pozdrawiam

#12 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 12:46, 23.07.2009

Odpalasz silnik, odkręcasz korek od chłodnicy i czekasz do załączenia się wentylatorów, wyłączasz silnik
dolewając ubytki płynu.

Poza tym to nie temat o tym, poza tym poszukaj troche na forum.
Mi zajęło to 2 minuty.

http://www.accordklu...der=asc&start=0

http://accord6gen.cb...k³ad ch³odzenia
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 16:44, 26.07.2009

No i znowu sie zaczelo :-( zrobilem ok 600km i objaw taki sam. Z tym ze woda w chlodnicy jest, troche wywalilo do zbiorniczka (ok 1/4 objetosci). Mysle, ze to moze byc wina termostatu. Nie otwiera do konca obwodu bo weze sa gorace. Ciezko wymienic termostat? Czy to wina czego innego?

[ Dodano: 2009-07-28, 18:38 ]
Zmienilem termostat, stary zaczal otwierac sie w momencie zagotowania wody. To chyba za pozno?? Czy istnieje mozliwosc podwyzszonej temp otwierania ze zuzycia??

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:28, 29.07.2009

troche wywalilo do zbiorniczka (ok 1/4 objetosci)

Jak wypluwa plyn do zbiorniczka to nie ma co sie ludzic tylko wymienic uszczelke pod glowica. W zrob to sam masz mojego manuala na temat tej wymiany.




IPB Skin By Virteq