XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
automat- Proszę o pomoc
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:57, 20.07.2009
mam problem z moim Automatem a mianowicie, jak odpalam mojego Accorda to przez pierwsze ok 10km przy zmianie biegów strasznie szarpie (tzn wygląda to mniej więcej tak jakbym przy zmianie biegów wciskał sprzęgło nie spuszczając nogi z gazu, obroty idą w górę a bieg po chwili się załącza i wówczas jest szarpnięcie).
Po przejechaniu tych 10 km wszystko zaczyna działać jak powinno.
Byłem u mechanika, wymienił elektrozawory, uszczelniacze i olej.
Nie pomogło wciąż jest to samo, niestety.... co więcej dzisiaj podczas szarpnięcia check mi się zapalił
Jeżeli macie jakiś pomysł to proszę o pomoc
z góry dzięki
pzdr
Maciek
#2
Napisano 22:14, 20.07.2009
Czy podczas tych "szarpań" miga ci kwadracik wskazujący bieg, na którym jedziesz
Czy po przełożeniu na funkcję "tiptronic" te objawy są identyczne
#3
Napisano 09:04, 21.07.2009
Staraj sie odpuszczac delikatnie gaz przed zmiana biegu jesli potrafisz wyczuc zmiane.
Generalnie to szarpanie to sprawa mechaniczna i z pewnoscia samo sie nie naprawi a raczej pogorszy. U mnie przez zwlekanie z wizyta w warsztacie nastapilo wyrobienie obudowy skrzyni od srodka i nie dalo sie jej naprawic (kupilem uzywke). Naprawa (tarczki +sprzegielka) z robocizna to pewnie koszt ok 3000-3500 pln
ps ale z tym szarpaniem jezdzilem chyba jeszcze 2 lata tylko operowalem gazem z wyczuciem.
(DODANO) Wazna sprawa, o ktorej zapomnialem wspomniec to wlasciwy poziom oleju. Sprawdz go tak jak jest zalecane. U mnei zdaje sie bylo to przy uruchomionym silniku na neutralu. Zly poziom moze powodowac rowniez objawy szarpania przez zle cisnienie w ukladzie (chyba)
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:48, 21.07.2009
skrzynia raz już była u mechanika i zapłaciłem za naprawę, tyle dobrze że miałem ubezpieczenie na to więc nie odczułem tego tak strasznie po kieszeni.
na tiptroniku auto zachowuje się dokładnie tak samo jak na drive
przed wizytą u mechanika migał mi kwadracik D4 po naprawie jest ok
olej był wymieniany i elektrozawory podobno też, auto odstawiłem do ponownej naprawy w ramach gwarancji... aczkolwiek nie daje mi to spokoju
pzdr
#5
Napisano 12:17, 21.07.2009
A jakie to ubezpieczenie na skrzynie ? Cos specjalnego u jakiegos konkretnego ubezpieczycielaskrzynia raz już była u mechanika i zapłaciłem za naprawę, tyle dobrze że miałem ubezpieczenie na to więc nie odczułem tego tak strasznie po kieszeni.
pzdr
tez mi to kiedys nie dawalo spokoju jak musialem drugi raz 3kpln wyrzucic jak sie uzywka popsula Po tamtych traumatycznych przezyciach powiedzialem, ze na razie automatom i innym robotom dziekuje.olej był wymieniany i elektrozawory podobno też, auto odstawiłem do ponownej naprawy w ramach gwarancji... aczkolwiek nie daje mi to spokoju
pzdr
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 12:54, 21.07.2009
A jakie to ubezpieczenie na skrzynie ? Cos specjalnego u jakiegos konkretnego ubezpieczyciela
Chyba gwarancja na robotę a nie ubezpieczenie na skrzynie
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 13:15, 21.07.2009
uciekamy trochę od głównego wątka
jak kupiłem samochód, to handlarz sprzedał mi gwarancje na to auto...( tzn na silnik i skrzynie biegów), warunkiem koniecznym było żeby przebieg samochodu był mniejszy niż 150 000
max koszt naprawy do 5000 przy pakiecie jaki wykupiłem.
pzdr
#8
Napisano 21:58, 13.11.2009
F20B6(MDJA)>H22A8(M2P4)>H22A5(M2P4)>H22A7(U2Q7)
#9
Napisano 20:07, 22.11.2009
Podłączam się do tematu.
Moje autko ma podobne objawy jak Mcs, napisał jednak że:
1. Wymieniony olej w serwisie w Olsztynie
2. Podłączony został do komputera również w tym samym serwisie i nie wykazało błędów w skrzyni.
3. Byłem u mechanika który zajmuję się tylko skrzyniami. Powiedział zę ewentualny zestaw naprawczy kosztuje w granicach 3000-3500. Jednak stwierdził że na takich objawach mogę jeszcze dłuuuugo pojeździć.
4. Żadna kontrolka nie miga podczas zmiany biegu.
A tak przy okazji jeśli już to ktoś przeczyta to co to jest ten tiptronic i do czego służy ?
#10
Napisano 11:12, 23.11.2009
Witam!
Podłączam się do tematu.
Moje autko ma podobne objawy jak Mcs, napisał jednak że:
1. Wymieniony olej w serwisie w Olsztynie
2. Podłączony został do komputera również w tym samym serwisie i nie wykazało błędów w skrzyni.
3. Byłem u mechanika który zajmuję się tylko skrzyniami. Powiedział zę ewentualny zestaw naprawczy kosztuje w granicach 3000-3500. Jednak stwierdził że na takich objawach mogę jeszcze dłuuuugo pojeździć.
4. Żadna kontrolka nie miga podczas zmiany biegu.
A tak przy okazji jeśli już to ktoś przeczyta to co to jest ten tiptronic i do czego służy ?
Tiptronic kolego służy do manualnego przerzucania biegów w górę lub w dół za pomocą dźwigienki zmiany biegów. Tiptronic załączamy gdy dźwignia znajduje się w pozycji "D4" - wtedy lekko przesuwamy dźwignię do siebie (w lewo) tak aby wskoczyła w ten mniejszy przedział oznaczony jako "+ i -".
Rozumiesz - dobrze wytłumaczyłem
#11
Napisano 13:02, 23.11.2009
Dzięki
#12
Napisano 19:16, 23.11.2009