XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
drży cała buda :(
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:24, 09.07.2009
Od jakiegoś czasu borykam się z problemem trzęsawicy powyżej 110km/h.
- Tarcze nowe (nie biją)
- Opony nowe (już drugi komplet, we wszystkich zakłądach oponiarskich które zwiedziłem mówiono że krzywe opony), wielokrotnie wyważane
- felgi nowe (na starych było taka samo)
- brak luzów w zawieszeniu (2 razy sprawdzałem zawieszenie, geometrię)
Drgania zaczynają się powyżej 100km/h, drży kiera i cała buda. Tylko nie piszcie proszę abym wyważył opony bo już to robiłem, żadnej różnicy.
Wydaje mi się że przez te drgania wykrzywiły mi się poprzednie tarcze.
macie jakiś pomysł?
pozdrawiam
#3
Napisano 21:15, 09.07.2009
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:35, 09.07.2009
tez sie zastanawiam nad piasta (chociaz nie wiem jak się mogla wykrzywić, czy to może być wynikiem dziury w jezdni?)
a co do maglownicy to tez sie troche boje, jaki jest koszt regeneracji?
[ Dodano: 2009-07-10, 10:12 ]
sprawdzałem bicie piast, mieści się w normie ale jest zblizone go granicznych wiec nie wiem czy to moze powodowac aż takie wibracje powyzej 100 km/h
co do maglownicy to wyszlaby przy badaniu zawieszenia (nie ma luzow ani wyciekow)....
pozdr
#5
Napisano 09:23, 10.07.2009
EX-Sreberko, CzarnullaH, Stream Modulo
---
Pozdrawiam
Tomek
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:47, 20.07.2009
Ja mam podobny problem, koła proste, wyważone, opony nowe a bicie na kierownicy jest od 110 wzwyż. Podjechałem na stację diagnostyczną na sprawdzenie luzów, nie wykryli nic. Podjechałem na inną stację i okazało się że jednak są luzy z przodu na dolnych sworzniach zwrotnicy/ wahacza.
Jeszcze nie naprawione, jak będzie zrobione to dam znać.Rozumiem że jeszcze tego nie naprawiles zeby ostatecznie stwierdzic ze to jest przyczyną?
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:54, 22.07.2009
[ Dodano: 2009-07-22, 15:56 ]
Pawel,
Rozumiem że jeszcze tego nie naprawiles zeby ostatecznie stwierdzic ze to jest przyczyną?
napisz jaki jest koszt naprawy luzów w twojej hance.
pozdrawiam
#8
Napisano 20:54, 23.07.2009
co do maglownicy to wyszlaby przy badaniu zawieszenia (nie ma luzow ani wyciekow)....
Nie prawda niestety- jak mechanik do dupy i bada tylko zawieszenie to nigdy luzów nie wykryje na maglownicy!! Ja mam i powyżej 160 też już pojawiają się drgania niestety :-/
Wierz mi luzów na maglownicy nie wykryje połowa mechaników.
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:35, 24.07.2009
łatwo je stwierdzić - na wyłączonym silniku ruszać szybko kierownicą w lewo i prawo - jak łupie to maglownica (pomiając drążki ale luz na drążkach można ręką wyczuć); drugi objaw to stukanie w kolumnie przy przejeździe z małą prędkością przez tory kolejowe
niestety, w każdym aucie (miałem Cifa - łupało jak cholera, w Accordzie słabo ale już czuć, w Octavi od nowości u mnie w rodzinie i przebieg 140kkm też już to czuć)
natomiast nie wydaje mi się żeby magiel powodował drgania - u mnie na luzach na maglu Civic przy dużych prędkościach i ostrym wejściu w zakręt się "rozjeżdżał" aż miałem portki pełne strachu. Krzywa piasta też nie ponieważ biła by kierownica przy hamowaniu (przerabiałem ten temat). Obstawiam sworznie wahaczy, łączniki stab. itp. elementy