XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Duszenie przy Vtech
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 14:32, 26.06.2009
Mam nową instalacje ale zauważyłem ostatnio dziwny objaw. Przy wchodzeniu maksymalnym tzn. 6 tys obrotow i zmiana biegu na kolejny na moment mam przyduszenie tak jakby paliwa brakowalo. Trwa to okolo 1 sekundy a potem dalej jazda.
Zestaw moj to Stag 300, matrixy hd344, reduktor zaviolli s.
Wszystko pozatym dziala dobrze, no moze przy przelaczaniu na gaz rowniez przez 2 sekundy tak jakby sie przyduszał.
Serwis nie do końca potrafi pomoc.
Czy to może być efekt świec ? Maja już jakieś 10 tys z czego 2 na gazie.
pozdrawiam
#3
#4
Napisano 15:55, 26.06.2009
Zostaw je w spokoju!.Czy to może być efekt świec ?
Obstawiam na błędy montażu i za małe dysze wtryskiwaczy.
Masz kolego coś nie tak w profilu. Za duża moc do tego silnika. Powinno być 136KM. Wtedy Matrixy są na styk. Jeżeli masz 2.0 to trzeba było instalować HD544.
Kupuj kabelek i do dzieła, albo zrób zrzuty u gaziarzy i dawaj tutaj. My wywnioskujemy co i jak, oni mają poprawić (za darmo) i przeprosić za swoją niekompetencję i zmarnowany czas oraz pieniądze.
Poproszę o zdjęcia instalacji. Szczególnie kolektor i wkrętki, podłączenie od reduktora do wtryskiwaczy i oraz wielozawór (w butli).
Do zobaczenia na trasie.
#5
Napisano 08:20, 27.06.2009
Niestety nie do końca wiemy czy problemy są na LPG czy na PB.Serwis nie do końca potrafi pomoc.
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#6 Guest_Anonymous_*
Napisano 09:11, 29.06.2009
Zdjęcia porobię ale niestety nie mam aparatu - coś muszę wykombinować.
O mapę poproszę jutro bo mam jechać do serwisu.
Podobno ciśnienie jest w porządku ale jeżeli mogę was prosić o podanie jakie powinno być w tym obszarze tzn. przy zmianie biegu na kolejny np. 2 bieg 6 tys lub wiecej - następnie 3 bieg obroty powyżej 4 tys. Co ważne dziura się nie tworzy jeżeli auto po zmianie biegów ma obroty poniżej 4 tys.
Jak powinna być średnica dysz ?
#7
Napisano 12:20, 29.06.2009
Ciśnienie na reduktorze 1.05-1.15bara. Przy pełnym bucie maksymalny spadek ciśnienia to 0.8bara. Jeżeli schodzi do 0.6 do reduktor do wymiany, bo ma za duże spadki ciśnienia.
Do zobaczenia na trasie.
#8 Guest_Anonymous_*
Napisano 22:44, 03.07.2009
#10 Guest_Anonymous_*
Napisano 11:59, 04.07.2009
Teraz przy Vtechu
VTEC
Godzina robi swoje i browarki