XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana tynych tarcz+klocki TRW
#1
Napisano 08:03, 05.06.2013
#2
Napisano 08:21, 05.06.2013
1. wyszlifować piasty dokładnie żeby nie było syfu praktycznie na błysk
2. odtłuścić zmywaczem do hamulców (12 zł puszka kosztuje)
3. sprawdzić śruby pływające i gumki i przesmarować smarem ATE Plastilube (nie miedzianym czy grafitowym)
4. sprawdzić gumkę na zaciskach hamulcowych
5. tłoczek się wkręca a nie wciska (bo połowa to najchętniej by je wepchnęła na siłę i adijos) i do wkręcania tłoczka otworzyć naczynko z płynem pod maską
6. przeczyścić jarzma w miejscach gdzie chodzi klocek
7. założyć wszystko w odwrotnej kolejności
8 zakręcić korek z płynem
9. założyć koło i nacisnąc pedał hebla
10. Game Over
A jak chcesz wpadnij pod łuków w piątek/ sobotę zmienię ci kompleta
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3
Napisano 09:21, 05.06.2013
Wołek zapomniałeś o pomiarze bicia piast i tarcz po montażu... Z tyłu piasty się aż tak nie krzywią ale z przodu taki pomiar jest koniecznyzdjąc zacisk jarzmo i zdjąć tarczę (i odkręcić śrubki co ją trzymają - najlepiej wsadzić śrubokręt z dobijaniem i pare młotków zasadzić.
1. wyszlifować piasty dokładnie żeby nie było syfu praktycznie na błysk
2. odtłuścić zmywaczem do hamulców (12 zł puszka kosztuje)
3. sprawdzić śruby pływające i gumki i przesmarować smarem ATE Plastilube (nie miedzianym czy grafitowym)
4. sprawdzić gumkę na zaciskach hamulcowych
5. tłoczek się wkręca a nie wciska (bo połowa to najchętniej by je wepchnęła na siłę i adijos) i do wkręcania tłoczka otworzyć naczynko z płynem pod maską
6. przeczyścić jarzma w miejscach gdzie chodzi klocek
7. założyć wszystko w odwrotnej kolejności
8 zakręcić korek z płynem
9. założyć koło i nacisnąc pedał hebla
10. Game Over
A jak chcesz wpadnij pod łuków w piątek/ sobotę zmienię ci kompleta
Poniżej instrukcja na co należy zwrócić uwagę
https://www.facebook...537179239662189
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#4
Napisano 09:24, 05.06.2013
zapomnij o tym w 90% warsztatówzapomniałeś o pomiarze bicia piast i tarcz po montażu
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#5
Napisano 09:46, 05.06.2013
Wiem, ale tak się powinno wykonać wymianę. Potem są tematy w stylu "wymieniam kolejny komplet tarcz/klocków i nadal bije..."zapomnij o tym w 90% warsztatówzapomniałeś o pomiarze bicia piast i tarcz po montażu
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#6
Napisano 10:18, 05.06.2013
generalnie wymiana w acco tarcz i klocków jest banalna
koniecznie niech ten mechanik na błysk wyczyści piasty przed założeniem tarcz
niech koniecznie rozbierze zaciski pływające wyczysci je i nasmaruje - tylko jeśli on je nasmaruje smarem miedziowym to będzie masakra- najlepiej jakby użył ATE plastilube
jeszcze raz mu zaznacz niech nie smaruje nic smarem miedziowym!! bo mechanicy to robią standardowo
poza tym radziłbym wyjąć tłoczki z zacisków , wyczyścić wszystko, nasmarowac i złożyć - to jeśli chcesz mieć na perfekt heble
bez wyjęcia tłoczka nie wyczyścisz go w acco dokładnie bo aby zdjąć gume osłaniającą tłoczek trzeba go wyjąć
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#7
Napisano 10:22, 05.06.2013
Niestety... A przyrząd kosztuje do 150zł... Faktycznie, mało który warsztat może sobie pozwolić na taki wydatek...pawpor masz oczywiście racje, tylko jak wolek pisze 90 % mecahników tego nie robi, ja bym nawet sie pokusił , że ciężko znaleśc który to robi i wogóle ma taki czujnik
btw. Własnie z powodu braku takich podstawowych urządzeń pomiarowych DBA najwięcej zwrotów reklamacyjnych ma z... Polski.. Pomimo, że nie ma u nas największej sprzedaży...
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#8
Napisano 10:22, 05.06.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#9
Napisano 18:39, 05.06.2013
To ja jak sobie sam w garażu wymieniam to czujnikiem mierze, wiec krzyżyk na warsztacie co tego nie robi , a tak będzie drżeć i wielka tajemnica poliszynela która tarcza i czy to wogole tarcza czy coś innego, ratunku... Pomijam ze jak sie jakas wadliwa tarcza trafi (prasowany chiński ryz się odkształci...)to sie ja zaraz odda jako uszkodzona...pawpor napisał/a: zapomniałeś o pomiarze bicia piast i tarcz po montażu zapomnij o tym w 90% warsztatów
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10
Napisano 08:50, 06.06.2013
Pomiar bicia jak mierzycie piastę z przodu ? bo mam ze 3 czujniki z podstawą magnetyczną natomiast każdy z nich ma krótkie ramię te do pomiaru (krótsze od szpilki) i teraz czekając na statek z tarczami myślę jak pomierzyć piasty z przodu...
#11
Napisano 09:03, 06.06.2013
Tak, bo to nie jest smar wysokotemperaturowy i przy jednym przegrzaniu hamulców ładnie się wypali...Mam dwa pytania bo np do śrub pływających zawsze używam grafitowego i jeszcze nigdy nic mi się nie zatarło ani nie stanęło czy to taki grzech ?
Delikatnie nachylasz czujnik żeby nie obijał o szpilki - pokazane na filmiku poniżej od 5:30Pomiar bicia jak mierzycie piastę z przodu ? bo mam ze 3 czujniki z podstawą magnetyczną natomiast każdy z nich ma krótkie ramię te do pomiaru (krótsze od szpilki) i teraz czekając na statek z tarczami myślę jak pomierzyć piasty z przodu...
https://www.facebook...385115264868588
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#12
Napisano 12:33, 06.06.2013
ale te tarcze na filmiku... dziwne nie dokręcił wszystkich śrub, dokręcił tylko ręką a bicie mają prawie 4 setki
#13
Napisano 17:30, 06.06.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#14
Napisano 18:18, 06.06.2013
#15
Napisano 19:38, 07.06.2013
ps. cała operacja łącznie z wymiana zamknęła się w kwocie około 500pln , mechanik mocno zaprzyjaźniony... pozdr
ps2. dzięki WOLEK za deklarację pomocy,
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych