XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
jazda na 18stkach
#1
Napisano 17:02, 17.04.2013
#2
Napisano 18:11, 17.04.2013
#3
Napisano 19:11, 17.04.2013
#4
Napisano 19:55, 17.04.2013
Jako świeżo upieczony posiadacz 18-tek też coś dodam.. Po przejściu z opon 205/55/16 na 225/45/18 nie stwierdziłem, żeby jakoś specjalnie mi szarpało kierownicą. Zdecydowanie za to obniżył się komfort, bardziej czuć i słychać nierówności, ale coś za coś.. Kierownicą pracuje się ciężej, za to auto lepiej trzyma się drogi. Pomimo w/w wad efekt wizualny całkowicie nadrabia za całą resztę Jak to Siwy powiedział, byłem przeciwnikiem takich kółek dopóki sam ich nie miałem pełna racja.
#5
Napisano 20:01, 17.04.2013
moment bezwladnosci kola wzrosl, wiec nie jest to to samo, ale nie trzeba zaraz z tego powodu montować innych hamulców, pozdrHamujesz samochód, a nie koło, które z resztą kręci się tak samo szybko
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#7
Napisano 20:23, 17.04.2013
btw. nawet gdyby 15 i 18 wazyly to samo, to w 18 ciezar jest na wiekszym promieniu, a ten jest w bezwładności w drugiej potędze, i gra to duza role
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#8
Napisano 20:42, 17.04.2013
#9
Napisano 05:26, 18.04.2013
kliknij aby zobaczyc srebrny turboklekot WRC
#10
Napisano 06:16, 18.04.2013
#11
Napisano 08:17, 18.04.2013
co do hamulców zmieniac oczywiście nie musisz jednak zmiana rozmiaru kola ma duzy wpływ na sile hamowania. to ze obwod kola ten sam nie znaczy ze kolo zachowuje się tak samo. inna masa wirujaca itp. itd. nie chce mi się szukac wzorow ale w rowerze i motorze przyjmuje się ze 100g na kole to jak 1kg na rowerze/motorze. wiec tutaj 1kg to jak 10kg na samochodzie a ze masz 4kola to x4 do tego 1kg roznicy na pewno nie ma:)
no i ostatnia rzecz 280 +225 na 18" + suchy asfalt o bardziej chropowatej nawierzchni = brak zalaczania abs.... 300mm tez nie szczególnie zalatwia sprawę wiec jak masz zmieniac tarcze i klocki + jarzmo a do tego w Twoim wypadku i zimowki to skusilbym się na 17" na zime i zestaw 320mm bo to naprawdę hamuje. miedzy 280 a 300 nie ma wielkiej roznicy chyba ze hamujesz z 200:)
#12
Napisano 10:08, 18.04.2013
jeśli jeździsz spokojnie to po co ci bardziej wydajne hamowanie
inny aspekt to wygląd - zależy od wzoru felg ale duża felga mocno odsłaniająca małe tarcze i zaciski wygląda średnio
tu bym polemizował, zależy jakie tarcze klocki, większe nie znaczy lepsze...to możesz włożyć 300mm zawsze to lepsze hamowanie
#13
Napisano 11:46, 18.04.2013
#14
Napisano 15:55, 18.04.2013
#15
Napisano 16:25, 18.04.2013
Bo przy zmianie na tarcze 300 trzeba miec juz min 16 felgi chyba
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych