XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana gumy uszczelniającej tłoczek
#1
Napisano 09:21, 12.04.2013
proszę o jasną odpowiedź czy aby wymienić gumę uszczelniającą tłoczek w tylnym zacisku trzeba go pierw wykręcić?
Czy można wymienić tą gumę uszczelniającą bez ruszania tłoczka (podpompować tak aby wyszedł delikatnie tłoczek, a następnie ściągnąć gumę i założyć nową?). Mam pękniętą tą osłonkę delikatnie i chciałbym zmienić tą część.
Moje drugie pytanie tyczy się zestawu http://sklep.interca...O&towkod=9D7F95
czyli D4468 w Inter Carsie. Czy zestaw ten zawiera gumy od zacisków pływających oraz gumę uszczelniającą tłoczek?
Pozdrawiam
#2
Napisano 09:49, 12.04.2013
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3
Napisano 15:18, 12.04.2013
a wienc tak żeby zmienić gumę trzeba zwalić cały zacisk
jest to najlepsza opcja bo można wtedy wymienić wszystkie gumki ALE
osłonę tłoczka można wydłubać i włożyć bez odkręcania przewodu hamulcowego - kwestia wprawy/skilla/nerwów
ALE
wymieniając tylko fartuch przeciwkurzowy można się zdziwić w jakim stanie będzie tłoczek
jeżeli auto nie miało wymienianego tłoczka to za osłoną znajdziesz obrazu nędzy i rozpaczy w postaci tłoczka domagającego się wymiany
#4
Napisano 17:53, 14.09.2013
http://allegro.pl/ze...3524833144.html
#6
Napisano 20:59, 14.09.2013
marcoaccord mialem taki sam zestaw naprawczy od pawpora i pasował idealnie
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#7
Napisano 21:02, 14.09.2013
z przodu po prostu go wyciągasz, smarujesz pasta do cylinderków czy tam tłoczków i tyle. Z tylu wykręcasz i wkręcasz nowy
marcoaccord mialem taki sam zestaw naprawczy od pawpora i pasował idealnie
I nie ma z tym większego problemu ?
#8
Napisano 09:16, 15.09.2013
I nie ma z tym większego problemu ?
Jeśli kupisz odpowiedni zestaw to wszystko pasuje p&p.
Jeżeli chcesz zmieniać same gumy to wystarczy, że kupisz zestaw z Autofren'u - D4468 - ( do średnicy tłoczka fi 38 mm ) dostaniesz takie opakowanko:
W środku znajduje się:
- gumowa osłona tłoczka
- oring montowany wewnątrz zacisku
- nowe osłony prowadnic zacisku
- kapturek do zaślepienia odpowietrznika
- gumki do ręcznego
Żeby wyjąć tylny tłoczek z zacisku musisz go, albo wykręcić albo podpompować hamulcem jak już odkręcisz zacisk od jarzma.
Tłoczek od spodu wygląda tak:
Jak wymieniasz tylko gumki, a tłoczek zostaje ten sam to warto sprawdzić w nim ten kanalik smarujący i go wyczyścić :
Jeśli jest jakiś lekki nalot korozji, ale nie ma wżerów - można spolerować powierzchnię papierem wodnym 1500-2000.
Przy montażu tłoczek warto posmarować pastą podpisaną ATE Bremszylinder natomiast prowadnice zacisku smarujemy smarem ATE Plastilube ( nie warto pakować tam smaru miedzianego czy grafitowego lub czego tam mamy pod ręką bo po kilku hamowaniach może się okazać, że zacisk stoi w miejscu )
http://img12.allegro...6/63/3543166302
Do wkręcania tłoczka w zacisk można posłużyć się kluczem do przykręcania tarczy do flex'a ( szlifierki kątowej o średnicy tarczy fi 125, inne nie podpasują ), trzeba uważać żeby nie uszkodzić nowo założonej gumy osłaniającej tłoczek.
Teraz tylko odrobina wolnego czasu i chęci i można przystępować do działania
#9
Napisano 10:04, 15.09.2013
Mój accord:
http://www.accordklu...progi-rozpórka/
#10
Napisano 07:43, 16.09.2013
a przy wymianie gumek w przednich zaciskach jak ktoś zapomni o wysunięciu tłoków na aucie to najlepiej wziąć zacisk do kompresora i w miejscu gdzie się przykręca
przewód hamulcowy przystawić wąż i walnąć powietrzem wyskakują aż miło.
#11
Napisano 21:43, 17.04.2015
a czy jest możliwość kupna samej gumowej osłony tłoczka
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych