Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

stuki w układzie kierowniczym.


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 rysuchom

rysuchom
  • Forumowicz
  • 99 postów
  • Skąd:Janowiec
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CH6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:52, 08.03.2013

Nieco dziwne zjawisko.Kiedy kręcę kołem kierownicy lewo- prawo przy pracujacym silniku słychać stuki.Gdy silnik nie pracuje jest cisza.Czy to drazki czy magiel?
  • 0

#2 Guest_Wilu_*

Guest_Wilu_*
  • Guests

Napisano 11:53, 08.03.2013

Niestety ale obstawiam magiel
  • 0

#3 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 22:18, 08.03.2013

U mnie stukało, ale na zgaszonym silniku to wystarczyło dokręcić jedną śrubę i przestało, ale chyba trochę za mocno skręciłem i jakoś "inaczej" zachowywał się przy lekkim skręcaniu- jakby z opóźnieniem. Delikatnie poluzowałem to teraz nie stuka i prowadzi się dobrze
  • 0

#4 seba2ts

seba2ts
  • Forumowicz
  • 290 postów
  • Skąd:zaręby
  • Silnik:1.8
  • Wersja:LS
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 06:13, 09.03.2013

ale jaka śrubę skręciłeś ??? tą na maglu co skręca się docisk listw do siebie ???
  • 0
"Tak to my ludzie z gry nakręceni pasją, porzuć łzy ruszaj ty swoja drogą jasną... "

http://www.accordklu...p=563034#563034

#5 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 12:46, 09.03.2013

pewnie tą
to przedłuża agonię 8-)
  • 0

#6 Mateusz607

Mateusz607
  • Forumowicz
  • 1001 postów
  • Skąd:~Radzyń Podlaski
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:162
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 16:54, 09.03.2013

Dołączona grafika
śrubę "B"
  • 0

#7 quality06

quality06
  • Forumowicz
  • 683 postów
  • Skąd:Przemków
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Type-R
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CH1
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 23:29, 28.03.2013

prosze o informacje od czego jest ta śruba ? czy skręcenie jej nie uszkodzi przekładni ?
  • 0

Było CG8 

Było CH1 Type R :oki :D 

Jest .... :slimak: CG8 + LPG :glupek:


#8 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 01:13, 29.03.2013

Wg manuala jest to śruba regulacji listwy zębatej przekładni kierowniczej.
  • 0

#9 loot

loot
  • Forumowicz
  • 421 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:52, 29.03.2013

podkręcenie nie powinno uszkodzić przekładni, natomiast będzie ciężej chodzić kiera
  • 0

#10 moondravsky

moondravsky
  • Forumowicz
  • 54 postów
  • Skąd:Kłodzko
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe
  • KM:200
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:37, 29.03.2013

Słyszałem że to tylko chwilowo pomaga... U mnie też stuka, podkręcę tą śrubkę i zobaczymy czy w ogóle pomoże... :)
  • 0

#11 lukasz.crw

lukasz.crw
  • Forumowicz
  • 305 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:406
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:Coupe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:34, 30.03.2013

A te stuki, to tylko pojedyncze, czy cały czas są? Tzn. jak masz kierownicę na środku, zaczynasz kręcić w prawo, to stuk jest na początku kręcenia, potem już się nie powtarza? Cz stuka cały czas?
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq