XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
luzne prowadzenie +110 km/h
#1
Napisano 14:12, 20.02.2013
Zauwazylem dosyc dziwna przypadlosc... Powyzej 110-120 km/h kierownica robi sie mega lekka. Ale to tak mega mega jest podatna na najdelikatniejszy ruch. Strach jezdzic powyzej 130-140 km/h....
Kola sa wywazone, zbieznosc byla robiona. Wiem ze od tygodnia mam lekko skrzywiona felge ale przed tym rowniez mialem ten problem.
Ostatnio wymienilem praktycznie wszystkie gumy w zawieszeniu. Rowniez przednie amortyzatory (przed wymiana amortyzatorow tez byl problem)
Czy ktos ma moze jakis pomysl? Czy winna moze byc maglownica lub pompa wspomagania?
Pozdrawiam
#2
Napisano 14:15, 20.02.2013
#3
Napisano 14:46, 20.02.2013
Producent zaleca 2.5 przod 2.4 tyl ale to za duzo. Optymalnie jezdze na 2.3 przod i 2.1 tyl. Przy 2.0 przod nie probowalem ale wtedy opona robi sie troche jak flak.
Opony sa dosyc nowe (Yokohamy W drive) przejechaly dopiero 8-9 tys km
Kiedys na letnich jezdzilem na 2.4 przod i 2.3 tyl i bylo ok
#4
Napisano 10:50, 21.02.2013
Oczywiście u Ciebie to może być zupełnie co innego, tak tylko mówię
#5
Napisano 11:08, 21.02.2013
Tak btw cudowna V-tka
#6
Napisano 11:43, 21.02.2013
#7
Napisano 11:56, 21.02.2013
#8
Napisano 12:03, 21.02.2013
#9
Napisano 12:19, 21.02.2013
Myslalem o sprzedazy ale za duzo kasy (duzo wiecej niz wart jest rynkowo ten accord) i serca wlozylem w ten samochod a wiekszosc cd7-mek w naszym kraju sa w oplakanym stanie (przynajmniej te wystawione na otomoto, allegro). Ogolem chodzi o to ze serducho ciagnie do tego auta. Awarii jako awarii w zasadzie nie ma, silnik jest we wzorowym stanie tylko ciagle te drobnostki z ukl. kier/zawiecha, ktorych wiekszosc i tak nie potrafi zdiagnozowac
#10
Napisano 12:22, 21.02.2013
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych