Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Dziwnie drży Kierownica przy 50-60km/h


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
14 odpowiedzi w tym temacie

#1 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:28, 18.02.2013

Witam , jak w temacie jadąc 40 - 60 na h powolnie ale dość w sporym zakresie trzęsie mi kierownicą jak ją przytrzymam mocniej to mniej to czuć . Dodam , że do 40 i po60 nie ma tego . Koła dziś wyważyłem no i nic. Z góry dziękuje za pomoc .
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#2 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7,399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:30, 18.02.2013

diagnostyka - końcówki drażków kierowniczych, magiel ....
  • 0

#3 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:43, 18.02.2013

magiel

regeneracja wchodzi w grę? jeśli okazało by się , że to magiel właśnie ?
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#4 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7,399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:46, 18.02.2013

regeneracja wchodzi w grę? jeśli okazało by się , że to magiel właśnie ?

tak
poszukaj tematów w układzie kierowniczym
ja regenerowałem w Pabianicach u mnie nie było drgan tylko wyciek - w maju mini rok od regeneracji i póki co wszystko jest OK
  • 0

#5 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:53, 18.02.2013

No dobra dzięki , trzeba szukać przyczyny , wiem co sprawdzić na początek ;-) bo nie dość , że przy hamowaniu telepie to jeszcze to .
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#6 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7,399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 20:56, 18.02.2013

moze jeszcze tarcze hamulcowe, piasty
czy to sie stało po jakims zdarzeniu czy ot tak bez przyczyny ?
  • 0

#7 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:03, 18.02.2013

Najpierw zaczęły tłuc tarcze przy hamowaniu (raz to przerabiałem wymieniłem na zimmermany 20-25tyś przejechałem bije znów :k ) no i po 2 tyg zaczęło trząść kierownicą jak opisałem, jadę 100-110 120 150 idzie jak po sznurku palcem mogę trzymać kier. Nie wiem , może felga gdzieś dostała takie dziury teraz .
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#8 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2,935 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:57, 18.02.2013

zamienić opony tył z przodem i opony/felgi masz wykluczone albo trafione
  • 0

#9 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5,251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:00, 18.02.2013

opony.....felga dać na tył jak kolega wcześniej zaproponował
  • 0
                       

#10 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:02, 18.02.2013

No to spróbujemy i w sumie będę miał jedną hipotezę z głowy.
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#11 Jarek

Jarek
  • Klubowicz
  • 7,399 postów
  • Skąd:Dębica i okolice
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 43
Super

Napisano 22:10, 18.02.2013

Mysle ze skoro wszystko zaczelo sie od skrzywienia tarcz i po ich wymianie bicie powrocilo to masz problem z piastą lub piastami. Tylko pomiar moze rozwiazac problem. Jest kilka tematow o biciu kiery podczas hamowania.
  • 0

#12 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:23, 18.02.2013

Wiem , że jest sporo , tylko jakby był problem z piastami to chyba wymiana tarcz by nic nie dała a ponad 20 tyś było elegancko , żadnego bicia przy hamowaniu a gdy miałem stare krzywe to nie miałem tego bicia co opisuje. NO ale nie zaszkodzi sprawdzić .
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#13 w_jezierski

w_jezierski
  • Nowy
  • 28 postów
  • Skąd:Poznań/Kamionki
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Elegance
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:58, 18.02.2013

to ja ze swojej strony dorzucę, że miałem podobny przypadek - co prawda przy ok 70 - 80 km/h - pół oś się zużyła - poszła do wymiany i jest git
  • 0

#14 Łukasz.

Łukasz.
  • Forumowicz
  • 244 postów
  • Skąd:Maz/Garwolin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:00, 20.02.2013

Będę miał więcej czasu to sprawdzę wszystko. Uszanowanie :B za wszelkie rady
  • 0
,, Nie ma rzeczy niemożliwych do zrobienia są tylko trudne''

#15 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3,481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 20:40, 22.02.2013

Koła na wyważarkę. Przetoczenie tarcz. Na szarpaki luzy w zawieszeniu sprawdzic.
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq