Skocz do zawartości


RODO w HAKP

łapie temperature


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
13 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:30, 05.06.2009

witam jestem tu nowy wiec proszę o wyrozomiałość mam problem z hondą jak jade spokojnie to silnik ma temperature w normie jak tylko przycisne to łapie temperature a jak dojdzie do czerwonego na wskazniku to bulgoce w przewodach silnika termostat wymieniłem na nowy i nic nie pomogło

#2 [H]-CluB-

[H]-CluB-
  • Forumowicz
  • 148 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:18, 05.06.2009

Może układ jest zapowietrzony

#3 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 19:28, 05.06.2009

A może uszczelka pod głowicą do wymiany kolego :-/ W płynie nie widać plam oleju, albo w oleju nie ma płynu?

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:31, 05.06.2009

Drugi bardzo podobny temat ale powtorze sie..

Po pierwsze, tak jak kolega mowi moze brakuje ci duzej ilosci plynu i jest zapowietrzony.

Po drugie najlepszym sposobem na sprawdzenie o co chodzi jest wyjecie termostatu. Pojezdzij bez niego jakis czas i zobacz czy problem dalej jest. Masz wtedy pewnosc ze obieg jest otwarty i musi sie chlodzic.
Jezeli bez termostatu dalej bedzie problem to:
- pompa wody ma pekniety wirnik i przy wiekszych predkosciach obrotowych przestaje pompowac

- uszczelka pod glowica wydmuchana..ale wtedy mial bys problemy z wywalaniem plynu do wyrownawczego, babelkami przy duzych obrotach w chlodnicy i bardzo metnego plynu w ukladzie chlodzenia. Wydmuchana uszczelke sprawdz zlewajac z 0,5L plynu z chlodnicy i ocen czy nie plywa w nim metna burza.

Pomarnuj troche paliwa i sprawdz na postoju czy przymanie 4-5tys obr na wolnych daje te same efekty co w czasie jazdy.

[ Dodano: 2009-06-05, 20:33 ]
Przeczytaj jeszcze ten temat i w nich jest wszystko juz powiedziane...
http://www.accordklu...opic.php?t=3421

[ Dodano: 2009-06-05, 20:36 ]

W płynie nie widać plam oleju, albo w oleju nie ma płynu?

Sorka Seth ale nie w tym kierunku :/ ..akurat uszczelka pomiedzy chlodzenie-smarowanie nie powoduje wzrostu temperatury a poprostu ubywanie plynu. Trudno wydmuchac sobie uszczelke w tym miejscu, ostro trzeba zgrzac silnik ale korek 1,1bara pierwszy strzeli niz uszczelka.

#5 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:13, 06.06.2009

witam prubowałem nie raz jusz odpowietrzać układ na wolnych obrotach sie nie grzeje równiesz trzymałem obroty przez pare minut tak ze 4000 tesz skazówka sie nie podnosiła tylko jak jest ciepło w dzień to sie grzeje jak rankiem wracam z roboty 20km to tesz jest w normie morze słaby obieg przez pompe ale ja bym stawiał na uszczelke pod głowicą pewnie idzie kompresja do wody a tym zapowietrza układ podczas jazdy ma większe spreżanie w cylindrach i pewnie przedmu*cenzura*e uszczelke. w płynie nie widać plam oleju a w oleju nie widac płynu olej jest taki jak powinien

#6 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:27, 06.06.2009

kurcze, ale sie uparles, zeby nie stosowac litery "ż" oraz przecinkow.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:30, 06.06.2009

ważne co sie pisze a nie jak

#8 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:30, 06.06.2009

ale to sie czyta ciezko.

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:32, 06.06.2009

no tak ale nie przywiązuje do tego uwagi jakoś

[ Dodano: 2009-06-07, 16:54 ]
witam to nikt już nie ma więcej pomysłu na rozwiązanie mojego problemu???

#10 kardas

kardas
  • Forumowicz
  • 4275 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 18:08, 08.06.2009

Może słownik interpunkcyjny pomoże??

A tak serio to może masz zły termostat, kiedyś czytałem że w zamiennikach
są dwa rodzaje i jeden ma o dwa stopnie za wysoką temperaturę otwarcia,
przez to się grzeje.

Niestety nie mogę znaleść tego tamatu z innego forum.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?

 


#11 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
Reputacja: 46
Super

Napisano 18:19, 08.06.2009

ważne co sie pisze a nie jak

No jak moderator będzie miał zły humor, to zmienisz priorytety.

A tak serio to może masz zły termostat, kiedyś czytałem że w zamiennikach
są dwa rodzaje i jeden ma o dwa stopnie za wysoką temperaturę otwarcia,
przez to się grzeje.


W Hondach miały zastosowanie dwa rodzaje termostatu, na różne temperatury. Zależnie od rocznika i modelu silnika.

Do zobaczenia na trasie.


#12 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:28, 08.06.2009

witam termostat kupiłem nowy ma chyba otwierac sie przy 82 stopniach bo ktoś wyją wogule nie było pewnie by sie nie grzał ale i to nie pomogło jak było ciepło to sie zagrzał i od tamtej pory mam ten problem załorzyłem termostat bo kiedys czytałem że bez termostatu tesz będzie sie grzał, pewno to uszczelka!!

#13 Mikolaj

Mikolaj
  • Forumowicz
  • 3396 postów
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 21:32, 08.06.2009

czlowieku, litosci. Chocby z szacunku dla tych, ktorzy chcieliby Ci pomoc.
http://www.accordklu...wtopic.php?t=46

Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009


#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:26, 05.07.2009

no i po problemie wymienili chłodnice na nową i sie nie grzeje jest ok :)




IPB Skin By Virteq