XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
łapie temperature
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:30, 05.06.2009
#4 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:31, 05.06.2009
Po pierwsze, tak jak kolega mowi moze brakuje ci duzej ilosci plynu i jest zapowietrzony.
Po drugie najlepszym sposobem na sprawdzenie o co chodzi jest wyjecie termostatu. Pojezdzij bez niego jakis czas i zobacz czy problem dalej jest. Masz wtedy pewnosc ze obieg jest otwarty i musi sie chlodzic.
Jezeli bez termostatu dalej bedzie problem to:
- pompa wody ma pekniety wirnik i przy wiekszych predkosciach obrotowych przestaje pompowac
- uszczelka pod glowica wydmuchana..ale wtedy mial bys problemy z wywalaniem plynu do wyrownawczego, babelkami przy duzych obrotach w chlodnicy i bardzo metnego plynu w ukladzie chlodzenia. Wydmuchana uszczelke sprawdz zlewajac z 0,5L plynu z chlodnicy i ocen czy nie plywa w nim metna burza.
Pomarnuj troche paliwa i sprawdz na postoju czy przymanie 4-5tys obr na wolnych daje te same efekty co w czasie jazdy.
[ Dodano: 2009-06-05, 20:33 ]
Przeczytaj jeszcze ten temat i w nich jest wszystko juz powiedziane...
http://www.accordklu...opic.php?t=3421
[ Dodano: 2009-06-05, 20:36 ]
Sorka Seth ale nie w tym kierunku ..akurat uszczelka pomiedzy chlodzenie-smarowanie nie powoduje wzrostu temperatury a poprostu ubywanie plynu. Trudno wydmuchac sobie uszczelke w tym miejscu, ostro trzeba zgrzac silnik ale korek 1,1bara pierwszy strzeli niz uszczelka.W płynie nie widać plam oleju, albo w oleju nie ma płynu?
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:13, 06.06.2009
#6
Napisano 18:27, 06.06.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#7 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:30, 06.06.2009
#8
Napisano 18:30, 06.06.2009
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:32, 06.06.2009
[ Dodano: 2009-06-07, 16:54 ]
witam to nikt już nie ma więcej pomysłu na rozwiązanie mojego problemu?
#10
Napisano 18:08, 08.06.2009
A tak serio to może masz zły termostat, kiedyś czytałem że w zamiennikach
są dwa rodzaje i jeden ma o dwa stopnie za wysoką temperaturę otwarcia,
przez to się grzeje.
Niestety nie mogę znaleść tego tamatu z innego forum.
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#11
Napisano 18:19, 08.06.2009
No jak moderator będzie miał zły humor, to zmienisz priorytety.ważne co sie pisze a nie jak
A tak serio to może masz zły termostat, kiedyś czytałem że w zamiennikach
są dwa rodzaje i jeden ma o dwa stopnie za wysoką temperaturę otwarcia,
przez to się grzeje.
W Hondach miały zastosowanie dwa rodzaje termostatu, na różne temperatury. Zależnie od rocznika i modelu silnika.
Do zobaczenia na trasie.
#12 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:28, 08.06.2009
#13
Napisano 21:32, 08.06.2009
http://www.accordklu...wtopic.php?t=46
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#14 Guest_Anonymous_*
Napisano 19:26, 05.07.2009