Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Automat w L4 vs. V6 (USA)


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 unpredictable

unpredictable
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:55, 30.11.2012

Cześć, czytałem dość dużo na temat automatu oferowanego w VIII w Europie i jego bliźniaku TSX w USA. Czy ktoś wie czy to prawda, że wersja L4 (2.4) ma tą samą skrzynię automatyczną co V6 (3.5)? Obie są opisane jako "5-gear automatic transmission". Odpowiedź twierdząca byłaby bardzo mile widziana :mrgreen:
  • 0

--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)


#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:37, 30.11.2012

Nawet dwie skrzynie dla różnych silników 2.4 (np. K24Z2 i K24Z3) będą się różnić z powodu innej mocy i redline. Nie znam się, ale na mój chłopski rozum coś trzeba będzie wyregulować, albo wręcz zapomnij o swapie skrzyni. Przeszczep skrzyni z V6 to jak transplantacja wątroby słonia dla człowieka. Lista 5-biegowych skrzyń Hondy:

B7WA/BAYA/BCLA/BGFA/BGHA/BYBA/M7WA/MAYA/MCLA/MDKA/MGFA/MGHA/MRMA
  • 0

#3 unpredictable

unpredictable
  • Forumowicz
  • 130 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:36, 30.11.2012

Dzięki za info. Miałem raczej na myśli podniesienie mocy do 280KM bez inwestowania w skrzynię.
  • 0

--------------------------------------
Modyfikacje:
Przyciemnienie szyb - 12%
Światła dzienne/DRL - moduł QUASAR CLM02-CAN
Trzeci stop LED (HONDA part. no. 34270-SNC-A02)





Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq