Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

H22xx w Accord Coupe '98 - czy jest możliwy swap?


Ten temat został zarchiwizowany. Oznacza to, że nie możesz dodać do niego odpowiedzi.
10 odpowiedzi w tym temacie

#1 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:09, 25.05.2009

Ponieważ nie spotkałem nikogo, kto wrzuciłby do qpety silnik H22xx, powstaje pytanie - czy jest to możliwe bez drastycznych przeróbek?

Temat jeszcze nieco odległy, ale fundusze powoli się znajdą, więc wolę się upewnić przed podjęciem decyzji :-)

Jak ktoś ma jakieś informacje, będę wdzięczny za info.
To będzie taki wstęp do projektu ;-)

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#2 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 13:46, 25.05.2009

Nie powinno być dużych problemów bo F i H sa dosyć podobne ;)

Staraj się celować w H22A7 bo to w zasadzie najlepsza wersja tego silnika ze szpera i skrzynią biegów close ratio

#3 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 17:22, 25.05.2009

Problem w tym, że jak na razie wyssało z rynku lepiej wyglądające silniki. Chociaż może warto poszukać u niemieckich lub angielskich sprzedawców...

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#4 Blade

Blade
  • Forumowicz
  • 590 postów
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:03, 25.05.2009

najtaniej wyjdzie CIe przytarganie preludy z H22. NIe wiem tylko w której bylo H22A8

#5 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:29, 27.05.2009

Na forum PTP gdzies wyczytalem ze wszystkie mocowania itp pasuja wiec bez wiekszego siepania da sie chyba to zalatwic. Pomysl nie glupi, mysle ze będzie lepiej chodzic jak 3.0 ;) sam tez tak bede kombinowal kiedys. H22 z preludy mialy 185 albo 200 kuca. Osobiscie chyba bym mierzyl w ten 200 bo ATR'owa jednostka podobno jest delikatna ;)

#6 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 11:56, 27.05.2009

Na forum PTP gdzies wyczytalem ze wszystkie mocowania itp pasuja wiec bez wiekszego siepania da sie chyba to zalatwic


Świetnie, pozostaje tylko zbierać kasę na swapa :-)

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#7 Shaar

Shaar
  • Forumowicz
  • 203 postów
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:27, 27.05.2009

No ba :) Tylko do tego jeszcze skrzynie trzeba podmienic, chociaz w preludzie z F20xx skrzynia pasuje do H22xx, tylko nie wiele wytrzymuje, no i pytanie jak z zawieszeniem?

#8 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 12:59, 27.05.2009

Chłopaki ze accord strefy powrzucali H22 do swoich "piątek" i część z nich nie wymieniała nic w zawieszeniu. Podobno daje radę. Ale skrzynia to raczej do wymiany.

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#9 rbanach

rbanach
  • Forumowicz
  • 16 postów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:01, 27.05.2009

Skrzynia daję radę, gorzej z układem napędowym, przeguby nie wytrzymują...

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 19:43, 14.07.2009

Ja tez przymierzam sie do swapa h22A zamiast 2,0 , z tego co mi wiadomo to nie będzie wiekszych problemow tylko szukaj silnika od 5 gen preludy bo jest tam OBD2 , z tego co mi wiadomo sa jakies delikatne przeróbki w zawieszeniu (chyba potrzebne jakieś mocowanie od 4gen Preludy) Troche kabelkologi no i raczej nie wystrczy tylko silnik powinien tez byc Komputer . Skrzynia biegów da rade, znam osobiście prelude co ma H22A5 i skrzynie od Accorda 1,8 Vtec i powiem szczerze ze nawet to niezle lata i nie spada z Vtec :shock: .
Jesli szukasz wersji 200KM to w wiekszosci byly to wersje Jdm , na europe byly wersje H22A5 i mialy 185KM (ostanie lata produkcji 2000-2001 roznie podaja 195-200KM). Zastaniawia mnie tylko czy H22A nie bedzie mialo za słabego dołu (mialem kiedys Prele z H22 pod maska) gora napewno da rade .
Napewno jest to niezła alternatywa do 3,0 V6 w AT ,ktory sam w sobie jest bardzo fajnym silnikiem lecz niestety AT dlawi ten silnik i jeszcze jego awaryjnosc :-/ . Na moje to moj Accord Coupe po swapie na H22A powinien miec ok 7,8 - 8,0 do setki

#11 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:43, 14.07.2009

No to powodzenia w modach. Jak już coś zadziałasz, to daj znać. Ja pewnie nie zabiorę się wcześniej za przeróbki niż w zimę.

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001





IPB Skin By Virteq