XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Obroty podczas jazdy w trasie w MT i AT (Accord 2.4)
#1
Napisano 09:50, 29.10.2012
Przymierzam się do zakupu Accorda w kombiku w benzynie 2.4.
Szybszą opcja jest niewątpliwie manual ale wygodniejsza automat.
Ale i tak mnie kusi do automata (m.in. przez żonę), który jest tylko 4 stopniowy i wg np. mojego brata (który już automatami się najeździł) przy wyższych autostradowych prędkościach obroty będą po prostu baaardzo wysokie.
Możecie mi użytkownicy automatów i manualów z benzynką 2.4 odpowiedzieć na moje pytanie?
Jakie obroty macie przy?
100km/h (MT 6 bieg/AT 4bieg)
130km/h (MT 6 bieg/AT 4bieg)
160km/h (MT 6 bieg/AT 4bieg)
I czy np. przy wyprzedzaniu czuć duża różnicę na niekorzyść automata (wg danych producenta przyspieszenie od 0 do 100km/h w automacie gorsze o 2sek )
Pozdrawiam i dzięki za odpowiedzi.
#2
Napisano 12:15, 29.10.2012
#3
Napisano 12:53, 29.10.2012
W tych modelach automat jest raczej pięciobiegowy w takim modelu jak ja mam jest czterostopniowy.
Z tego co doczytalem to przedlifty mialy 4 stopnie a polifty chyba 5
Nie sprecyzowalem. Chodzi mi o wersje Accorda z przed liftingu bo na taka raczej bedzie mnie stac.
#4
Napisano 17:13, 29.10.2012
Edit.
Znalazłem przełożenia :
5MT-0,738
6MT-0,659
5AT-0,566
Accord 2.0 Comfort kombi 2004/2005
#5
Napisano 18:14, 29.10.2012
#7
Napisano 18:16, 29.10.2012
Jakie obroty macie przy?
100km/h (MT 6 bieg/AT 4bieg)
130km/h (MT 6 bieg/AT 4bieg)
160km/h (MT 6 bieg/AT 4bieg)
U mnie przy 130km/h na 6 biegu, o ile pamiętam, będzie lekko ponad 3000 obr/min. Generalnie nie włączam 6-tki poniżej 120km/h.
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych